Kaikki hyvännäköiset miehet on niin nuoria!!
Miksi miehet näyttää aina vanhemmilta kuin onkaan? Ja miksi käy aina niin, että kun bongaat jostain hyvännäköisen miehen ja kun saat tietää iän, niin se on joku parikymppinen!?
Taas kävi niin. Sattui ig:ssä tulemaan vastaan kuva miehestä ja ajattelin, että onpa ihan komean näköinen uros. Menin sitten sen profiiliin huvikseni, että kukahan tuo on ja selvisi, että on joku radion aamujuontaja, Köpi Kallio. Aloin sitten huvikseni miettiä, että minkähän ikäinen tuo on, näyttää ihan aikuiselta ja mun kans samaa ikäluokkaa olevalta. Mulla on joku ihme tapa arvioida ihmisten ikää aina.
Nooooh, sehän onkin mua 10v nuorempi, 26v!! :D Miksi mä aina luulen tuollaisia 10v nuorempia mun ikäisiksi? Näyttääkö miehet teidänkin mielestä aina vähän vanhemmilta kuin ovatkaan? Poikkeuksena ne babyfacet.
Oman ikäisiäni miehiä kun aina luulen yli 4-kymppisiksi ja järkytyn sitten, että onkin mun kans saman ikäinen.
Kommentit (10)
Sama. Oman ikäiset on hirveitä pappoja, noin kolmikymppiset näyttää hyvältä. T. Nainen 40 plus
Juu, 18-28v ovat parhaimman näköisiä.
Etenkin nykyisin, kun viikset ja parrat on muotia eikä jengi hillu missään noloissa hopparikuteissa vaan siisteissä vaatteissa, on nuoret miehet oikein edukseen.:P
Siloinen naama, hoikkuus, ryhdikkyys, "nuori" katse ja energisyys yhdistettynä miehekkääseen naamakarvoitukseen ja "herravaatteisiin" on todella kuumaa!
N24
Vertaatko nyt meikkamatonta naista ja meikkaamatonta miestä toisiinsa?
Jotkut rupsahtaa ennen aikojaan huonojen elintapojen takia.
Minulle usein tulee ehdottelemaan 10 vuotta nuorempi mies. Joskus sen huomaa heti, monesti ei edes tule ajatelleeksi ikää ja se selviää jälkikäteen. En haluaisi sekaantua itseäni vuotta enempää nuorempaan.
Koska 30+ miehistä suurin osa on rumia ja rupsahtaneita.
Itselläkin alkoi rupsahtaminen jo lähelle 30v, parhaillaan oli 16-25v.
Onneks tuli ihan hauska nuoruus vietettyä. :) Nyt joutaa vaikka kuolla pois.
Musta 30-40-vuotiaat naiset on eroottisesti täydellisimmillään. Kropassa tulee helposti ainakin vähän tasoitusta parikymppisille, mutta sitten taas pää on mukana siinä hommassa ja asenne koko touhuun terveempi. m26
Mä oon tosissani miettinyt että naisella voisikin hyvin olla kymmenen vuotta nuorempi mies. Vanhoista ajatusmalleista vois irrottautua. Ukot ne todellakin pappautuu välillä jopa aiemmin kuin naiset. Nähkää totuus ja antakaa naisten kukoistaa! Joku George Clooneykin, niin harmaa mies. Miksi naisella ei vois myös olla nuorempi mies, eikä vaan näillä Clooneylla ja muilla 20 vuotta nuoremmat akat.