Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks aina väitetään et opiskelijat köyhiä?

Vierailija
11.03.2006 |

Elänkö mä jotenkin nuukasti vai kun rahat kuitenkin riittää. Toki joka kuukausi tulee opintolainaa 220¿. Tältä kuulta kaikki laskut maksettu ja tilillä kuitenkin rahaa 700¿.

Minulla siis myös 2 lasta, että ei kukaan kuvittele että tuon 700¿ voisin käyttää humputteluun...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot:

Asumistuki 500¿

opintoki 192¿

elatusmaksu 230¿

lapsilisä 280¿

opintolaina 220¿



tekee sis noin 1400¿



Menot:

vuokra 700¿

puhelin 30-40¿

netti 24¿

sähkö n.25¿





Harrastukset sekä auto jutut maksetaan siis vararahastosta...niitä en tähän siis listaa..



Mitä tässä nyt on epäselvää?

Tällä pärjää loistavasti!

Vierailija
42/44 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulot ovat:



Opintotuki n.190¿

lapsilisä 100¿

elatusmaksu 120¿

asumistuki n.350¿

=760¿



Siitä pois vuokra 440¿

Jää n.320¿



Sitten tietysti lainaa jos nostaa niin tulee lisää 220¿, mutta lainaa nostan vain jos on aivan pakko. Usein on jos isompia laskuja tulee. Esim. vakuutukset, sähkölaskut jne.



Kadehtikaa ihmeessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miten voi saada 500¿ asumistukea???



Mä sain parhaimmillaankin 150¿.



Onhan kuussa muiteki menoja kuin vuokra, puhelin, netti ja sähkö.



HArva opiskelija kuitenkaan saa 1400¿ kuussa rahaa.



Itsellä tulot

TUki 233¿

Asumislisä 150¿

LAina 220¿



VUokra 300¿

Puhelin n. 35¿

Netti 20¿



Lisäksi ruoka, vakuutus, kirjat, bussikortti ym.



HAlvan asumisen vuoksi pärjään, mutta mielestäni olen oikeutettu sanomaan, että olen köyhä. Varsinkin, jos vertaan siihen aikaan, kun olin työttömänä. En ole edes opintolainan ja osa-aikaisen työn kanssa ollut niin hyvissä rahoissa kuin työttömänä..



Vierailija
44/44 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opintotuki+asumislisä: 430E

Töistä käteen: n.400

=830E



Menot



Vuokra: 370E

Sähköt, puh., netti, vakuutus.:60e



Eli loppuihin jää n.400e kuussa...



Ei siis lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi