Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesirokko - Mitä oireita?

Vierailija
11.04.2006 |

Jos vesirokon eka oire on pelkkä kuume niin kuinka pitkä aika siitä menee näppylöiden ilmestymiseen?



Meillä pojalla oli toissapäivänä ja eilen kuumetta vajaa 39 astetta ja tänään ei enää mitään. Myöskään näppyjä ei ole.



Voinko siis nyt huokaista helpotuksesta vai voiko tämä vasta olla alkusoittoa..? Vesirokkoa on ollut paljon liikkeellä täällä asuinalueellamme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän voisi olla? Näppyjä ei vieläkään. Vinkkejä? Apua?

Milloin lääkäriin?

Vierailija
2/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastahan ei saa viedä päiväkotiinkaan ennen kuin viimeinenkin näppy on kuivunut. Ja toisekseen ei olisi lapsella kovin hauska reissu, sen verran tukala tauti on: kuumetta, kutisevia näppyjä voi olla esim alapäässä, ei saa pissattua , silmätulehdus usein tulee myös, jne. Lähtisitkö itse siinä

kunnossa reissuun?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jotain influenssaa?

Vierailija
4/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken huomasin IHAN ihan pikkupilkkuista haaleaa ihottuman näköistä vartalolla. Siis huomasin kun tarkkaan tiirailin.

Vierailija
5/6 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai tuossakin on vaihtelua

Vierailija
6/6 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kuumetta oli? Oliko kuumeen ja näppyjen välissä kuumeettomia päiviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä