Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää huumeita :(

surullista
23.11.2016 |

Ihan tosi surullista, mutta en voi kieltää. En itse käytä kun alkoholia sillointällöin.
Ei tee mieli pussailla tai mitään jos tietää miehen käyttäneen jotain.
Aluksi ajattelin ettei tää asia häiritse mua mutta kyllä se häiritsee ihan hitosti. Mua ahdistaa ihan kokoajan.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon että jos suinkin voit niin pakene.

Vierailija
2/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä huumeita, ai jotain kannabista? ja  arkikäytössäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( surkeaa. Mäkin olin suhteessa, jossa olin ok käytön kanssa. Käytti lähinnä vain pilveä mutta käytännössä koko ajan. Lisäksi välillä säännöllisesti psykedeelejä ja sienien keräily kasvatus yms oli aina hirveä show missä jäi kaikki muu kakkoseksi. Suhde ei tietenkään kestänyt. Jälkeenpäin oon tässä sit miettinyt, että olipa hyvä suhde, kun mies on ollut selvinpäin 30% suhteesta, jos sitäkään.

Vierailija
4/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voin. Ja aion niin tehdä. Ihan paskalta tuntuu mutta en voi mitää sille ku ahdistaa liikaa.

En oo ihan varma mutta kannabista, piri, amfetamiini kai. Emmä tiedä näistä mitään. Ei suonensisäisiä kuitenkaan.

Vierailija
5/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... No siis me ollaan tunnettu joku alle vuosi mutta nyt vasta kuukauden aikana ollaan lähennytty enemmän.

Joo hän ei ihan _joka_ päivä käytä mutta viikottain kyllä. :/

Muuten hän on aivan ihana, mutta en pysty kyllä tähän.

Vierailija
6/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte sun kannattaa vaan päättää suhde. Ja hyvä jos ette oo ehtiny kauaa seurustelemaan, ni sitä suuremmalla syyllä lähde jo. Mieti vähän pidemmälle, haluatko seurustella narkin kanssa, mikä koukuttuu koko aika enemmän ja käyttö voi vaan lisääntyä

Vierailija
7/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole samoilla linjoilla päihteiden käytöstä, niin erotkaa. Keskustelkaa toki ensin, löytyykö kompromissi.

Vierailija
8/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep en tahdo. :/ ahdistaa vaa tää nyt ihan tosi paljon. Haluaisin olla sen kanssa mutta en sillon kun se käyttää. Ja oon aika varma että huumeet menee mun edelle joten jätän tän tähän.

Vierailija
9/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitte sun kannattaa vaan päättää suhde. Ja hyvä jos ette oo ehtiny kauaa seurustelemaan, ni sitä suuremmalla syyllä lähde jo. Mieti vähän pidemmälle, haluatko seurustella narkin kanssa, mikä koukuttuu koko aika enemmän ja käyttö voi vaan lisääntyä

Tai sitten vähentyä. Monet käyttävät satunnaisesti nuorena jotain ja lopettavat ennen pitkää.

Mutta toisinkin voi käydä, kannattaa jutella kumppanin kanssa, keskustelupalstalta et varmastikaan vastausta saa. Itse määrittelet omat rajasi, te määrittelette teidän rajanne.

Vierailija
10/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( surkeaa. Mäkin olin suhteessa, jossa olin ok käytön kanssa. Käytti lähinnä vain pilveä mutta käytännössä koko ajan. Lisäksi välillä säännöllisesti psykedeelejä ja sienien keräily kasvatus yms oli aina hirveä show missä jäi kaikki muu kakkoseksi. Suhde ei tietenkään kestänyt. Jälkeenpäin oon tässä sit miettinyt, että olipa hyvä suhde, kun mies on ollut selvinpäin 30% suhteesta, jos sitäkään.

Onko meillä sama exä? :D

Mutta joo, ap:lle sen verran haluaisin sanoa että vaikka se tuntuu tosi rankalta, ero on paras ratkaisu! Etsi mies jolla on samanlaiset arvot ja elämäntapa kuin itselläsi. Olet paljon onnellisempi, usko pois.

Omat kaksi exääni, joiden huumeiden käyttö paljastui jokin aika seurustelun alettua, halusivat kaltaiseni kiltin tytön mutta eivät voineet ymmärtää sitä, että en halua itse seurustella huumeidenkäyttäjän kanssa. Varsinaista kaksinaismoraalia.

Vierailija
11/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep en tahdo. :/ ahdistaa vaa tää nyt ihan tosi paljon. Haluaisin olla sen kanssa mutta en sillon kun se käyttää. Ja oon aika varma että huumeet menee mun edelle joten jätän tän tähän.

"Oot aika varma"? Mitäpä jos ihan kysyisit poikaystävältä etkä tekisi oletuksia hänen puolestaan.

Vierailija
12/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tiedä miten ottaa puheeksi sen kanssa. Hän on hyvin hmm herkkä sitä kohtaan ettei häntä hyväksytä sellaisena kun se on.

En pelkää että se mulle mitään tekisi mutta en vaan halua loukata toista mitenkään.

Vierailija
13/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pelotella mutta huumeiden vaikutuksen alaisena muuten normaalisti käyttäytyvät ihmiset saattavat muuttua varsinaisiksi sadisteiksi ja pahoinpidellä läheisiään hyvinkin julmasti. Näitä tapauksiahan on ollut vähän väliä oikeuskäsittelyissä.

Vierailija
14/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oot aika varma"? Mitäpä jos ihan kysyisit poikaystävältä etkä tekisi oletuksia hänen puolestaan.

No joo pitäisi varmaan kysyä, mutta mitä oon tuota touhua katsonut jne. Niin melko varma oon siitä vastauksesta. En edes tiedä haluanko kuulla totuutta. :D Se on niin surullista että huumeet menisi jonkun ihmisen edelle. Toisaalta en varmaan siksi ymmärrä sitä ku en itse käytä mitään.

Vierailija
15/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri on amfetamiinin slangisana. Se aiheuttaa tavallaan manian ihmisessä eli henkilö ei nuku esim pariin päivään ja touhuaa kaikenlaista. Tämän jälkeen tulee amfetamiinilaskut jolloin ahdistusta, pelkotiloja ym. Näihin yleensä otetaan joko rauhottavia tai pilveä. Eli siitä tulee yhä paheneva kierre. Oon ite nähnyt läheltä ja jouduin ottamaan selvää enemmän kuin oisin halunnut. Jos päätät jäädä tohon niin sun täytyy oikeasti opiskella asioita että sulla on edes joku mahis huomata milloin asiat pahenee. Lisäksi, ne huumeet ei tipu taivaalta eli lähelläsi on rikollisuutta ja saatat joutua yhtäkkiä esimerkiksi näkemään velanperintää. Luulet että kaikki on " normaalisti " ja yhtäkkiä joku hörhö jota et edes ole koskaan nähnyt onkin mestoilla ja alkaa tapahtua. Sitten oletkin todistajana tahtomattasi. Ja ihan turha jonkun hörhön tulla selittämään mitään että ei siinä noin käy. Voi käydä ja ihan yhtäkkiä.

Vierailija
16/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni alkoi käyttää huumeita (pääasiassa amfetamiinia ja bentsoja, myös välillä muuta) oltuamme naimisissa useammab vuoden. Aökoa oli käyttänyt aikaisemmin. Huumeista tuli suuri ongelma, miehestäni tuli riippuvainen. Olimme asumus erossa ja sain mieheni päihde klinikalle. Nyt ollut pitkään täysin raitis ja asumme saman katon alla. Jos hän ei olisi raitistunut olisin ottanut eron. Mieskin on nyt tyytyväinen ja onnellinen raitistuttuaan.

Vierailija
17/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeissa on se ongelma, että ne ovat laittomia. Huumeiden käyttäjä joutuu aina tekemisiin rikollisen kanssa ja tekemään rikoksen kun käyttää aineita. Pian alkaa loppua rahat ja sitten hänen pitää ruveta itse hommiin mukaan. Huumeet myös tuhoavat sekä terveyden, hampaat, ihon, ynnä muuta ja vielä sitten aivot.

Kun olet käyttäjän kanssa, seurustelet sen huumeen kanssa. Huumeet nimittäin muuttaa ihmisen persoonaakin.

Huumet tulevat vaikuttamaan sinuunkin. Jos olet samassa huoneessa kun polttaa kannabista, saat savua henkeesi. Puhumattakaan muiden huumeiden ongelmista. Lisäksi pidemmän päälle huumeet vaikuttavat myös miehen siittiöihin, joten voi tulla erektio-ongelmaa, hedelmättömyyttä, keskenmenoja tai jos saatte lapsen, huumeiden vaikutus voi näkyä hänessäkin esim. sydänvikana. Tämä siis vaikket itse naisena käyttäisi.

Sinuna puhuisin miehen kanssa suoraan ja kannustaisin lopettamaan. Jos ei halua, sitten tiedät, että hän valitsi huumeet eikä sinut.

Vierailija
18/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... No siis me ollaan tunnettu joku alle vuosi mutta nyt vasta kuukauden aikana ollaan lähennytty enemmän.

Ja vaikuttaa alkuun varmasti ihanalta, niinkuin minunkin eksäni. Mutta vuoden lähemmän seurustelun jälkeen alkoi selittämättömät raivarit. Niitä tuli säännöllisesti pahempina 2-4 vkon välein ja yleensä aina viikonloppuaamuisin oli tosi kireä ja vittumainen kaikesta. Arkiaamuina ei ehditty aikaa sinänsä viettää. Jälkeenpäin oon vasta tajunnut että se aamuraivarit on johtunu pilven poltosta. Itse olen vapaamielinen, mutta henkinen riippuvuus voi tulla mihin vaan jos sen sallii tulla. Mä.jouduin sit tulilinjalle niihin raivareihin. Ei se kestäny mun seuraa sit aamuisin selvinpäin ja ei ehkä kenenkään seuraa. Aamusavut sit siinä aamukahvilla oltaessa. En tuomitse pilven polttoa ja musta sen sais vapauttaa, mutta ei se musta kaikille sovi ainkaan noin suuressa käytössä että gramma palaa päivässä.. kerran se kertoi menneensä töihinkin pilvessä viikon ajan, kun huolestuin, ei kertonut enää mutta ei varmaan ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta. Uskon että kannabiksessa on paljon hyviä ominaisuuksia mutta ainakin oma eksä oli henkisesti niin epävakaa, et ei ois sen kannattanu kai polttaa. Ja muutenkin ihan kiva olis välillä viettää aikaa ja tavata toista in real life.

Vierailija
19/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä erosin mun eksästä kuukausi sitten, toivottavasti ei ole sama tyyppi :D - se kenen eksä oli selvinpäin 30% suhteesta.

Vierailija
20/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tiedä miten ottaa puheeksi sen kanssa. Hän on hyvin hmm herkkä sitä kohtaan ettei häntä hyväksytä sellaisena kun se on.

En pelkää että se mulle mitään tekisi mutta en vaan halua loukata toista mitenkään.

Kuulostaapa tutulta, juuri tuo osa, että vetää huumeiden käytöstä keskusteltaessa esiin tuon "sä et rakasta mua sellaisena kuin mä olen" -kortin. Siihen tuskin auttaa sunkaan miehesi tapauksessa vastata, että rakastat häntä sellaisena kuin hän on omana selvänä itsenään.

Itse sain tarpeeksi montaa vastaukseksi raivokohtauksen ja tilityksen siitä, että jos olen niin pikkusieluinen, että koetan rajoittaa hänen viatonta harrastustaan ja sosiaalista elämäänsä (kaveripiirithän usein pyörii juuri aineiden ympärillä, muuta yhteistä ystävyksillä ei sitten välttämättä elämässä olekaan), hän valitsee mieluummin huumeet kuin nalkuttavan akan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi