Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää huumeita :(

surullista
23.11.2016 |

Ihan tosi surullista, mutta en voi kieltää. En itse käytä kun alkoholia sillointällöin.
Ei tee mieli pussailla tai mitään jos tietää miehen käyttäneen jotain.
Aluksi ajattelin ettei tää asia häiritse mua mutta kyllä se häiritsee ihan hitosti. Mua ahdistaa ihan kokoajan.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä, jotka sinua jahtasivat, valitsit sitten jännimän jännämiehen?

Vierailija
22/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse pilven polttoa ja musta sen sais vapauttaa, mutta ei se musta kaikille sovi ainkaan noin suuressa käytössä että gramma palaa päivässä..

Lääkekäyttäjillä voi mennä päivässä jopa kymmenen grammaa kannabista, mutta töissäkin voi käydä jos sairaudeltaan kykenee ja autoakin saa ajaa. Vaikea on kannabista ainakaan sen aiheuttamiin haittoihin vetoamalla kieltää. Mutta pitää olla ulkomaalaistaustainen kunnallispoliitikko, että voi salakuljettaa 22 kiloa Khat-huumetta Suomeen 180 euron sakoilla. Kannabiksen käytöstä saa paljon suuremman rangaistuksen, saatika, jos on kasvattanut itselleen käyttämänsä kannabiksen. Siitä on ihan vankilasssakin istuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:( surkeaa. Mäkin olin suhteessa, jossa olin ok käytön kanssa. Käytti lähinnä vain pilveä mutta käytännössä koko ajan. Lisäksi välillä säännöllisesti psykedeelejä ja sienien keräily kasvatus yms oli aina hirveä show missä jäi kaikki muu kakkoseksi. Suhde ei tietenkään kestänyt. Jälkeenpäin oon tässä sit miettinyt, että olipa hyvä suhde, kun mies on ollut selvinpäin 30% suhteesta, jos sitäkään.

Onko meillä sama exä? :D

Mutta joo, ap:lle sen verran haluaisin sanoa että vaikka se tuntuu tosi rankalta, ero on paras ratkaisu! Etsi mies jolla on samanlaiset arvot ja elämäntapa kuin itselläsi. Olet paljon onnellisempi, usko pois.

Omat kaksi exääni, joiden huumeiden käyttö paljastui jokin aika seurustelun alettua, halusivat kaltaiseni kiltin tytön mutta eivät voineet ymmärtää sitä, että en halua itse seurustella huumeidenkäyttäjän kanssa. Varsinaista kaksinaismoraalia.

Munkin silmät avautui tälle vasta eron jälkeen, miten ne huumeet määritti elämää kokoajan. Se et jollain on samanlaisia kokemuksia helpottaa ymmärtää, et kokemukset on tosi samantyyppisiä näissä tilanteissa. Ja niissä jää kakkoseksi..ei voida tehdä kesälomareissuja kun kotona täytyy olla tuulettamassa sieniä ja kastelemassa milloin mitäkin. Ne meni vaan edelle. Sit mukava perjantaina päästä töistä ja odottaa et vietetään mukava ilta, hyvää ruolaa jne ja mies tulee töistä hakee täysin pilvessä. Ihan hauskahan se oli silti ja söpö, mutta oli se jotenkin häiriintynyttä kuitenkin, kun niin vähä oli sitä selvinpäistä aikaa.

Vierailija
24/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-pa…

Huumeilla on pitkään peloteltu ihmisiä.

Totuus on kuitenkin huvittava. Moni huume on paljon haitattomampia elimistölle kuin laillinen alkoholi on.

Vierailija
25/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep en tahdo. :/ ahdistaa vaa tää nyt ihan tosi paljon. Haluaisin olla sen kanssa mutta en sillon kun se käyttää. Ja oon aika varma että huumeet menee mun edelle joten jätän tän tähän.

"Oot aika varma"? Mitäpä jos ihan kysyisit poikaystävältä etkä tekisi oletuksia hänen puolestaan.

No joo pitäisi varmaan kysyä, mutta mitä oon tuota touhua katsonut jne. Niin melko varma oon siitä vastauksesta. En edes tiedä haluanko kuulla totuutta. :D Se on niin surullista että huumeet menisi jonkun ihmisen edelle. Toisaalta en varmaan siksi ymmärrä sitä ku en itse käytä mitään.

Nro 10 tässä jatkaa että jos kumppani pitää huumeista, asiat ovat lähtökohtaisesti jo huonosti.

Toinen existäni sanoi että ei aio lopettaa, kun kerroin hänelle etten halua suhteeseen jossa on huumeita. Se oli luonnollisesti siinä, vaikka hän oli loukkaantunut (sanoi kuvitelleensa että olisin suvaitsevaisempi, no heh heh)

Toinen sanoi että voi lopettaa vuokseni. Vuoden seurustelun jälkeen kuitenkin edelleen piti huumeita hyvänä asiana ja ymmärsin että addiktiot eivät jääneet huumeisiin, vaan muutakin oli. Kun en millään halunnut mennä elämässä eteenpäin ilman häntä, mietin, haluanko tuleville lapsilleni sellaista isää. Vastaus oli ei.

Vierailija
26/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse pilven polttoa ja musta sen sais vapauttaa, mutta ei se musta kaikille sovi ainkaan noin suuressa käytössä että gramma palaa päivässä..

Lääkekäyttäjillä voi mennä päivässä jopa kymmenen grammaa kannabista, mutta töissäkin voi käydä jos sairaudeltaan kykenee ja autoakin saa ajaa. Vaikea on kannabista ainakaan sen aiheuttamiin haittoihin vetoamalla kieltää. Mutta pitää olla ulkomaalaistaustainen kunnallispoliitikko, että voi salakuljettaa 22 kiloa Khat-huumetta Suomeen 180 euron sakoilla. Kannabiksen käytöstä saa paljon suuremman rangaistuksen, saatika, jos on kasvattanut itselleen käyttämänsä kannabiksen. Siitä on ihan vankilasssakin istuttu.

Tässä ei ole nyt kyse kannabiksen haitoista tai hyödyistä. Lääkekannabissuihkeen käyttö ja muut medikaaliset lajikkeet on kuitenkin vähän eri asia, kuin polttaa säännöllisesti 2-3 tunnin välein joka päivä vahvaa indicaa. Itsekin suhtaudun kannabikseen myönteisesti, mutta ongelmia voi tulla esim.stressinhallinnan kanssa, etenkin herkille ihmisille. En mäkään mene samalla tavalla high, jos poltan migreenikohtaukseen tai kuukautiskipuun. Sillon toimii eri tavoin kun hoitaa kiputilaa. Varmasti parisuhteeseen vaikuttaa se että toisen tajunta on jatkuvasti eri tasolla kuin kumppanin, jo itse yhteyden luominen on vaikeampaa.

Vierailija
27/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet menee aina kaiken edelle enemmin tai myöhemmin.

Lähde nyt, kun se on vielä helppoa. Et tule katumaan.

Vierailija
28/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi pelotella mutta huumeiden vaikutuksen alaisena muuten normaalisti käyttäytyvät ihmiset saattavat muuttua varsinaisiksi sadisteiksi ja pahoinpidellä läheisiään hyvinkin julmasti. Näitä tapauksiahan on ollut vähän väliä oikeuskäsittelyissä.

Taidat nyt puhua alkoholista, huumeista vaarallisimmista. Katso poliisit -ohjelmaa, jos et muuten usko. Suurinosa tehtävistä kännisten kanssa. Viina on ylivoimaisesti huumeista pahin. Ihan tilastojen ja tutkimusten mukaan.

Vierailija
29/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... No siis me ollaan tunnettu joku alle vuosi mutta nyt vasta kuukauden aikana ollaan lähennytty enemmän.

Joo hän ei ihan _joka_ päivä käytä mutta viikottain kyllä. :/

Muuten hän on aivan ihana, mutta en pysty kyllä tähän.

Ja vaikuttaa alkuun varmasti ihanalta, niinkuin minunkin eksäni. Mutta vuoden lähemmän seurustelun jälkeen alkoi selittämättömät raivarit. Niitä tuli säännöllisesti pahempina 2-4 vkon välein ja yleensä aina viikonloppuaamuisin oli tosi kireä ja vittumainen kaikesta. Arkiaamuina ei ehditty aikaa sinänsä viettää. Jälkeenpäin oon vasta tajunnut että se aamuraivarit on johtunu pilven poltosta. Itse olen vapaamielinen, mutta henkinen riippuvuus voi tulla mihin vaan jos sen sallii tulla. Mä.jouduin sit tulilinjalle niihin raivareihin. Ei se kestäny mun seuraa sit aamuisin selvinpäin ja ei ehkä kenenkään seuraa. Aamusavut sit siinä aamukahvilla oltaessa. En tuomitse pilven polttoa ja musta sen sais vapauttaa, mutta ei se musta kaikille sovi ainkaan noin suuressa käytössä että gramma palaa päivässä.. kerran se kertoi menneensä töihinkin pilvessä viikon ajan, kun huolestuin, ei kertonut enää mutta ei varmaan ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta. Uskon että kannabiksessa on paljon hyviä ominaisuuksia mutta ainakin oma eksä oli henkisesti niin epävakaa, et ei ois sen kannattanu kai polttaa. Ja muutenkin ihan kiva olis välillä viettää aikaa ja tavata toista in real life.

Sitten on niitä jotka käyttää päivittäin suuria määriä lääkkeeksi samaa tavaraa ja osaavat käyttäytyä. Ehkä miehesi vain kärsi jostain mielenterveyshäiriöstä ja lääkitsi heikkoja hermojaan kannabiksella. On yleistä että varsinkin kaksisuuntaista sairastavat lääkitsevät itseään päihteillä, kun eivät muuta apua oikein saa.

Suomessa lääkärit yhdistävät päihteiden käytön syyksi mielisairauksille, mutta totuus on usein juuri se että lääkkeillä rauhoitetaan huonoa oloa ja saadaan arki kulkemaan vähän rennommin. Tähän samaan lääkärit itse määräävät rauhoittavia lääkkeitä.

Pointtini oli se että et ehkä seurustellut ihan terveen ihmisen kanssa ja kannabiksella ei ollut oikeastaan mitään tekemistä hänen ongelmiensa kanssa. Vähän sama kuin syyttäisit maitoa tai kahvia hänen raivokohtauksista.

Vierailija
30/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeissa on se ongelma, että ne ovat laittomia. Huumeiden käyttäjä joutuu aina tekemisiin rikollisen kanssa ja tekemään rikoksen kun käyttää aineita. Pian alkaa loppua rahat ja sitten hänen pitää ruveta itse hommiin mukaan. Huumeet myös tuhoavat sekä terveyden, hampaat, ihon, ynnä muuta ja vielä sitten aivot.

Kun olet käyttäjän kanssa, seurustelet sen huumeen kanssa. Huumeet nimittäin muuttaa ihmisen persoonaakin.

Huumet tulevat vaikuttamaan sinuunkin. Jos olet samassa huoneessa kun polttaa kannabista, saat savua henkeesi. Puhumattakaan muiden huumeiden ongelmista. Lisäksi pidemmän päälle huumeet vaikuttavat myös miehen siittiöihin, joten voi tulla erektio-ongelmaa, hedelmättömyyttä, keskenmenoja tai jos saatte lapsen, huumeiden vaikutus voi näkyä hänessäkin esim. sydänvikana. Tämä siis vaikket itse naisena käyttäisi.

Sinuna puhuisin miehen kanssa suoraan ja kannustaisin lopettamaan. Jos ei halua, sitten tiedät, että hän valitsi huumeet eikä sinut.

Siis luettelemasi asiat ovat tyypyllisiä alkoholille. Huumeista pahimmalle aineelle.

Vierailija
31/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en halua olla ikinä samassa tilassa jos kannabista polttaa koska se haju oksettaa mua ihan liikaa.

On vaikee ymmärtää kun itse käyttää vaan alkoa.

Nyt odottelen että hän vastaa mulle kun laitoin viestiä.

Vierailija
32/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeissa on se ongelma, että ne ovat laittomia. Huumeiden käyttäjä joutuu aina tekemisiin rikollisen kanssa ja tekemään rikoksen kun käyttää aineita. Pian alkaa loppua rahat ja sitten hänen pitää ruveta itse hommiin mukaan. Huumeet myös tuhoavat sekä terveyden, hampaat, ihon, ynnä muuta ja vielä sitten aivot.

Kun olet käyttäjän kanssa, seurustelet sen huumeen kanssa. Huumeet nimittäin muuttaa ihmisen persoonaakin.

Huumet tulevat vaikuttamaan sinuunkin. Jos olet samassa huoneessa kun polttaa kannabista, saat savua henkeesi. Puhumattakaan muiden huumeiden ongelmista. Lisäksi pidemmän päälle huumeet vaikuttavat myös miehen siittiöihin, joten voi tulla erektio-ongelmaa, hedelmättömyyttä, keskenmenoja tai jos saatte lapsen, huumeiden vaikutus voi näkyä hänessäkin esim. sydänvikana. Tämä siis vaikket itse naisena käyttäisi.

Sinuna puhuisin miehen kanssa suoraan ja kannustaisin lopettamaan. Jos ei halua, sitten tiedät, että hän valitsi huumeet eikä sinut.

Näissä tilanteissa pitää olla tarkkana ettei anneta pilvenpolttajalle mahdollisuutta siirtyä käyttämään alkoholia vaan annetaan nolla toleranssi linja. Useinhan käy niin että kannabiksen käyttäjä vaihtaa pilven alkoholiin joka on paljon epäterveellisempi vaihtoehto. Tämä altistaa sitten monille ongelmille. Jokainenhan on nähnyt ympäristössään alkoholin aiheuttamat ongelmat ja ne eivät ole tuntemattomat. Jos raitis parisuhde ei käy kummallekaan niin parempi erota ja antaa toisen elää sellaista elämää jonka on itselleen vapaasti valinnut.

Eihän ketään voi kahlita.

Vierailija
33/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole nyt kyse kannabiksen haitoista tai hyödyistä. Lääkekannabissuihkeen käyttö ja muut medikaaliset lajikkeet on kuitenkin vähän eri asia, kuin polttaa säännöllisesti 2-3 tunnin välein joka päivä vahvaa indicaa. Itsekin suhtaudun kannabikseen myönteisesti, mutta ongelmia voi tulla esim.stressinhallinnan kanssa, etenkin herkille ihmisille. En mäkään mene samalla tavalla high, jos poltan migreenikohtaukseen tai kuukautiskipuun. Sillon toimii eri tavoin kun hoitaa kiputilaa. Varmasti parisuhteeseen vaikuttaa se että toisen tajunta on jatkuvasti eri tasolla kuin kumppanin, jo itse yhteyden luominen on vaikeampaa.

Suomessakin käytettävä lääkekannabis on kylläkin ihan tavallista (ja vahvaa) kannabista, jota voit itsekin vaikka kasvattaa, kun ostat saman lajikkeen siemeniä. Kannabis muuttuu kuin taikaiskusta erittäin vähähaittaiseksi, kun lääkäri määrää sitä käytettäväksi useita grammoja päivässä. Päihdekäyttäjä käyttää tuosta määrästä yleensä murto-osan ja senkin satunnaisesti.

http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

Selkeästi voidaan sanoa, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi.

Vierailija
34/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tilanteissa pitää olla tarkkana ettei anneta pilvenpolttajalle mahdollisuutta siirtyä käyttämään alkoholia vaan annetaan nolla toleranssi linja. Useinhan käy niin että kannabiksen käyttäjä vaihtaa pilven alkoholiin joka on paljon epäterveellisempi vaihtoehto. Tämä altistaa sitten monille ongelmille. Jokainenhan on nähnyt ympäristössään alkoholin aiheuttamat ongelmat ja ne eivät ole tuntemattomat. Jos raitis parisuhde ei käy kummallekaan niin parempi erota ja antaa toisen elää sellaista elämää jonka on itselleen vapaasti valinnut.

Eihän ketään voi kahlita.

Alkoholi on tuhoisin huume myös sikiölle.

Vierailija
35/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en halua olla ikinä samassa tilassa jos kannabista polttaa koska se haju oksettaa mua ihan liikaa.

On vaikee ymmärtää kun itse käyttää vaan alkoa.

Nyt odottelen että hän vastaa mulle kun laitoin viestiä.

Absolutistina voin sanoa ihan samaa molemmista. Alkoholin käry on kamala toisen hengityksessä. Sen haistaa jo annoksen parin jälkeen.

Vierailija
36/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... No siis me ollaan tunnettu joku alle vuosi mutta nyt vasta kuukauden aikana ollaan lähennytty enemmän.

Joo hän ei ihan _joka_ päivä käytä mutta viikottain kyllä. :/

Muuten hän on aivan ihana, mutta en pysty kyllä tähän.

Ja vaikuttaa alkuun varmasti ihanalta, niinkuin minunkin eksäni. Mutta vuoden lähemmän seurustelun jälkeen alkoi selittämättömät raivarit. Niitä tuli säännöllisesti pahempina 2-4 vkon välein ja yleensä aina viikonloppuaamuisin oli tosi kireä ja vittumainen kaikesta. Arkiaamuina ei ehditty aikaa sinänsä viettää. Jälkeenpäin oon vasta tajunnut että se aamuraivarit on johtunu pilven poltosta. Itse olen vapaamielinen, mutta henkinen riippuvuus voi tulla mihin vaan jos sen sallii tulla. Mä.jouduin sit tulilinjalle niihin raivareihin. Ei se kestäny mun seuraa sit aamuisin selvinpäin ja ei ehkä kenenkään seuraa. Aamusavut sit siinä aamukahvilla oltaessa. En tuomitse pilven polttoa ja musta sen sais vapauttaa, mutta ei se musta kaikille sovi ainkaan noin suuressa käytössä että gramma palaa päivässä.. kerran se kertoi menneensä töihinkin pilvessä viikon ajan, kun huolestuin, ei kertonut enää mutta ei varmaan ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta. Uskon että kannabiksessa on paljon hyviä ominaisuuksia mutta ainakin oma eksä oli henkisesti niin epävakaa, et ei ois sen kannattanu kai polttaa. Ja muutenkin ihan kiva olis välillä viettää aikaa ja tavata toista in real life.

Sitten on niitä jotka käyttää päivittäin suuria määriä lääkkeeksi samaa tavaraa ja osaavat käyttäytyä. Ehkä miehesi vain kärsi jostain mielenterveyshäiriöstä ja lääkitsi heikkoja hermojaan kannabiksella. On yleistä että varsinkin kaksisuuntaista sairastavat lääkitsevät itseään päihteillä, kun eivät muuta apua oikein saa.

Suomessa lääkärit yhdistävät päihteiden käytön syyksi mielisairauksille, mutta totuus on usein juuri se että lääkkeillä rauhoitetaan huonoa oloa ja saadaan arki kulkemaan vähän rennommin. Tähän samaan lääkärit itse määräävät rauhoittavia lääkkeitä.

Pointtini oli se että et ehkä seurustellut ihan terveen ihmisen kanssa ja kannabiksella ei ollut oikeastaan mitään tekemistä hänen ongelmiensa kanssa. Vähän sama kuin syyttäisit maitoa tai kahvia hänen raivokohtauksista.

No sekin on totta.. mutta todella miehen mieli muuttui poltettuaan. Kerran jätti mut, poltti savut ja itkien aneli takaisin. Mun miehellä ongelma oli se, että selviä hetkiä ei ollut. Hän oli kuin kokoajan vähän rauhoitettuna. Kannabis on toki terveellisempää kuin alkoholi ja itse paranin masennuksesta sen avulla. Mutta ei vaan jotenkin tunnu oikealta olla päihtynyt 24/7.. kyllähän se kannabis kuitenkin vaikuttaa. Mulla vaikutukset on ollu positiivisia kun olen voinut käsitellä asioitani paremmin, oivaltanut juttuja yms. Mut eksällä se oli pakonomaisempaa ja vähän kuin todellisuudenpakoa.

Vierailija
37/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin käytettävä lääkekannabis on kylläkin ihan tavallista (ja vahvaa) kannabista, jota voit itsekin vaikka kasvattaa, kun ostat saman lajikkeen siemeniä. Kannabis muuttuu kuin taikaiskusta erittäin vähähaittaiseksi, kun lääkäri määrää sitä käytettäväksi useita grammoja päivässä. Päihdekäyttäjä käyttää tuosta määrästä yleensä murto-osan ja senkin satunnaisesti.

Selkeästi voidaan sanoa, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi.

Niin onkin maailman vähähaittaisin päihde. PÄIHDE. ei oo tervettä jos tuntee tarvetta olla päihtynyt koko ajan. Ja toimiva lääke myös moneen vaivaan, mutta ei kukaan buranaakaan huvikseen syö ja päihteet yleensä varataan niitä tilanteita varten ku halutaan rentoutua ja päihtyä. Ei sitä varten et pystyy lähtee aamulla duuniin.

Vierailija
38/80 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeet menee aina kaiken edelle enemmin tai myöhemmin.

Lähde nyt, kun se on vielä helppoa. Et tule katumaan.

Ei pitäisi ihan noin mustavalkoisesti ajatella.

Toki jos kainalosauvat menevät parisuhteen edelle potilaalla jolla on jalka poikki niin sitten on syytä erota.

Monelle nuo päihdyttävät lääkkeet ovat ehto elämälle ja sen jaksamiselle. Ei sellaista voi toiselta vaatia että otetaan nyt pois nuo kainalosauvat kun sinähän et kävele samaan tahtiin kanssani kulta.

Pitää erota eikä asettaa sairaalle ihmiselle ehtoja. Päihteen käyttö on aina sairauden oire tai sairaus. Se on osa sairasta ihmistä. Ei sitä voi ottaa pois noin vain. Eikä sitä paranneta rakkaudella kuten elokuvissa.

Seurustelkaa mieluummin terveiden ihmisten kanssa jos ei sairaiden kanssa kelpaa olla.

Ei terve ihminen tarvitse kainalosauvoja tai kokeile niitä.

Vierailija
39/80 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumallista jästipäisyyttä tämän asian suhteen. Linkki on laitettu ja todiste siitä mitä se lääkekannabis on ja silti ihmiset alapeukuttaa vaikka ovat väärässä. Todisteet on silmillä vaan silti ei ylpeys kestä myöntää että tottahan tämä on.

Mitä järkeä on enää uskoa todellisuuteen jos tämän kannabisasian kanssa työnnetään pää piiloon ja hoetaan vanhoja meille kerrottuja valheita. Muualla maailmassa kannabis laillistuu ja täällä ainoastaan ihmisten asenteet ovat edelleen vuosikymmenten valheiden vallassa. 

Ei siinä mitään, mutta se haittaa vakavasti kipupotilaiden avun saantia, jos koko kansalla on äärimmäisen negatiivinen kuva kannabiksesta josta eivät välttämättä tiedä mitään.

Oletteko te alapeukuttajat tutustuneet keneenkään lääkekannabiksen käyttäjään?

Totuus on että tämän lääkkeen saanti on liian vaikea Suomessa sen stigman takia.

Tässä on pelissä muidenkin elämä kuin vain se teidän "oikea mielipide", jossa olette auttamatta väärässä. Kaikki nykyiset tutkimukset puoltavat kannabiksen lääkinnällisiä hyötyjä.

Vierailija
40/80 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-pa…

Huumeilla on pitkään peloteltu ihmisiä.

Totuus on kuitenkin huvittava. Moni huume on paljon haitattomampia elimistölle kuin laillinen alkoholi on.

THL on väärässä.

Jos väittämäsi on totta niin miksi alkoholi on laillista ja huumeet laittomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän