Creampien nuoleminen
Pidättekö naiset, jos mies nuolee pillun vielä panon jälkeen? Pesässä tietysti kaikki herkut...
Kommentit (12)
Meillä nainen hyppää suoraan ratsailta kasvoille, säästyy vessa reissulta, ja minä saan herkutella.
Haluaisin kokea tuon vielä joskus! Edes kerran mutta mieluummin monta kertaa.
Löytyisikö Jyväskylästä mies, joka haluaisi ylihuomenna maanantaina 5.12. jälkiliukkaille kumin kanssa tai nuolemaan ison lastin, kun mies on saanut roiskittua spermat sisään?
Aamupäivällä Ankeriasjäeventiellä.
Vieläkin on tarjous? Minä halusin.
Hei
Kerrotko lisää.. Putsaako cuck myös panomiehen ? Missä paikassa toteutatte ?
Onko teillä jokin oma foorumi tai keskustelupalsta ?
Hannu kirjoitti:
Meillä nainen hyppää suoraan ratsailta kasvoille, säästyy vessa reissulta, ja minä saan herkutella.
Ei ole totta. Mulla on ollut useita seksikumppaneita ja kyllä miehillä seksihalut loppuu justiin siihen kohtaan kun sperma on lentänyt. Jos joskus olen jäänyt ilman orkkua, vain TODELLA harva viitsii vetelästi kohteliaisuuden vuoksi jotain yrittää räpeltää vielä siltä seisomalta (pun intended), saati että alkaisivat naista into pinkeenä enää lauettuaan nuolemaan. Never happens.
Yhtä paljon uskoisin, jos joku nainen kirjoittaisi että ihanaa, odotan että saan ottaa tänään illalla suihin ja ihan koko satsin suuhun millä herkutella! Joo just näin me ajatellaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
Ei ole totta. Mulla on ollut useita seksikumppaneita ja kyllä miehillä seksihalut loppuu justiin siihen kohtaan kun sperma on lentänyt. Jos joskus olen jäänyt ilman orkkua, vain TODELLA harva viitsii vetelästi kohteliaisuuden vuoksi jotain yrittää räpeltää vielä siltä seisomalta (pun intended), saati että alkaisivat naista into pinkeenä enää lauettuaan nuolemaan. Never happens.
Yhtä paljon uskoisin, jos joku nainen kirjoittaisi että ihanaa, odotan että saan ottaa tänään illalla suihin ja ihan koko satsin suuhun millä herkutella! Joo just näin me ajatellaan :D
Minä kyllä nuolisin lähes aina, mutta vaimoni ei anna. Kuulemma ällöä. Pari kertaa kuitenkin antanut ja itselläni tullut aika nopeasti todella kova seisokki ja ollaan vetästy toinen tai jopa kolmas kierros.
Todella kiihottavaa kun molempien kiima sekottuu... Sen jälkeen vielä kun pussailee :)
Vierailija kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
Jaa a, mun vaimolla on niin nätti viivapillu et joskus oikein kiimasena oon kyllä nuollut juuri spermaamani pillun ja sit pannut taas jne.
Ja tosta suihinotosta, että vaimo todellakin haluaa saada lastit suuhunsa ja herkutella.
Mut me ollaankin niin kiimanen pari, että se tekee sen. :)
Yhtä paljon uskoisin, jos joku nainen kirjoittaisi että ihanaa, odotan että saan ottaa tänään illalla suihin ja ihan koko satsin suuhun millä herkutella! Joo just näin me ajatellaan :D[/quote]
Täällä nainen, joka toimii juuri noin...
Vierailija kirjoitti:
Aisankannattaja hommissa ihan normaalia, eli toinen mies tekee kermapiirakan ja cuck nuolee puhtaaksi. Olen itse cuckmiehen vaimo ja meillä ihan arkista.
Tästä järjestelystä olisi mukava kuulla lisää
Vierailija kirjoitti:
Aisankannattaja hommissa ihan normaalia, eli toinen mies tekee kermapiirakan ja cuck nuolee puhtaaksi. Olen itse cuckmiehen vaimo ja meillä ihan arkista.
Tätä olisi olla mielenkiintoista katsoa kärpäsenä katossa
Kärpänen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olisi olla mielenkiintoista katsoa kärpäsenä katossa
Täytyis vaan olla katto matalalla että näkis kunnolla miten se kärpänen nuolee pillua.