Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään tyttäreni olevan lesbo. :(

huolestunut äiti
23.11.2016 |

Pilaa elämänsä ja saa vielä sukupuolitauteja. Olen epäillyt jo pari vuotta kun hiukset lyheni ja alkoi näyttämään pojalta. On myös ilmeisesti läheisissä väleissä naispuolisen kaverinsa kanssa jolla on pitkät hiukset ja muutenkin naisellinen... pelottaa että ovat yhdessö enkä voi asialle mitään. Nyt tytär mankuu, että saako tämä toinen tulla meille yöksi perjantaina. Tekisi mieli kieltäytyä ja sanoa lapselle suorat sanat.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten vaikka olisikin?

Hanki oma elämä!

Vierailija
2/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mitä siinä pelkäät? Minun tyttäreni seurustelee naisen kanssa ja se oli kyllä yllätys muttei järkytys. Ei meidän elämä muuttunut siitä mitenkään. Isovanhemmat eivät sitä ymmärrä mutta laitan sen vanhuuden piikkiin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestunut äiti kirjoitti:

Pilaa elämänsä ja saa vielä sukupuolitauteja.

TYRSK :DDDD

Vierailija
4/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehistähän ei sukupuolitauteja tartu, vain naiset ovat saastaisia hyihyi.

Vierailija
5/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät? Itse olen hetero mutta jos minulla olisi tytär, pelkäisin enemmän jos hän toisi kotiin poikia. Ikävä kyllä.

Vierailija
6/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP ihan oikeasti noin tyhmä? Ei sukupuolitaudit tartu sen enempää lesbosuhteista kun heterosuhteistakaan jos suojaa osataan käyttää. Ja mitä sitten vaikka olisi lesbo? Eihän hän satuta ketään, eikä hänen suuntauksensa vaikuta sinun tai kenenkään muun elämään millään tavalla.

Vierailija
7/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun omien vanhempieni sukupolvi (50-60-vuotiaat), ovat kuolleita, voisi ehkä ensimmäistä kertaa kuvitella tällaisen asian olevan täysin yhdentekevä lapsen vanhemmille. Sitä päivää odotellessa ahdasmielisten keskellä elellen...

Vierailija
8/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tyttäreni olevan addiktoitunut huumeisiin.

Pelko on valitettavasti erittäin aiheellinen ja vaihtaisin sinun pelkoosi heti jos se vain olisi mahdollista!

Vierailija
9/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
10/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne sukupuolitaudit ole lähinnä homojen eikä lesbojen ongelma? Tämä on nyt karkea yleistys mutta homothan yleensä harrastavat paljon anaaliseksiä jolloin peräsuoleen tulee helposti haavaumia joihin sitten spermasta ja ulosteesta tulevat bakteerit jäävät muhimaan ja aiheuttamaan kaikenlaisia tulehduksia, peräsuoli kun ei kestä peniksen hankaamista samalla tavalla kuin vagina.

Mutta lesboilla tätä ongelmaa ei ole. Näkyy käytännössä esim. siten että lesbot sairastuvat peräsuolisyöpään huomattavasti harvemmin kuin homot ja naisen kanssa seksisuhteessa olevat naiset saavat luovuttaa verta ilman mitään ongelmia mutta homoseksiä harrastavat miehet eivät saa.

t. biseksuaali nainen

Vierailija
11/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen siitä, että hän uskaltaa olla rohkeasti sitä mitä hän on.

Vierailija
12/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tyttäresi on? Sain sellaisen kuvan että aika nuori vielä. Itse tiesin olevani naisista kiinnostunut jo n. 12-vuotiaana (olen nyt 20) mutta teini-ikäisillä lesbous voi olla myös joku ohimenevä vaihe joka liittyy oman seksuaalisuuden ja identiteetin löytämiseen. Varsinkin nyt kun viime vuosina homot ja lesbot ovat olleet paljon esillä mediassa niin sun lapsi on ehkä saanut sitä kautta "vaikutteita" ja on päätynyt kyseenalaistamaan suuntautumistaan jos on aiemmin vain suuremmin ajattelematta olettanut olevansa hetero.

Vierailija
13/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä lesbo/homoprovot on niin väsyneitä

Vierailija
14/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa säki lättäpillua. Voi vahingossa olla kivaa.

Vierailija
15/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakoseen

Vierailija
16/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä koska täällä kyllästytään näihin samoihin aiheisiin, eikö olisi tärkeää että lapsesi on onnellinen? Varo pilaamasta välejä, niitä ei noin vain korjata.

Vierailija
17/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ihan oikeasti noin tyhmä? Ei sukupuolitaudit tartu sen enempää lesbosuhteista kun heterosuhteistakaan jos suojaa osataan käyttää. Ja mitä sitten vaikka olisi lesbo? Eihän hän satuta ketään, eikä hänen suuntauksensa vaikuta sinun tai kenenkään muun elämään millään tavalla.

Heterot ovat tarkempia hygieniastaan, en luota 17-vuotiaan osaavan huolehtia tuollaisista asioista. Ja minä en halua että minun kodissani harrastetaan epäsopivaa toimintaa naisten kesken. Pojan kanssa hyväksyisin.

Ja kyllä se vaikuttaa. Miten kerron suvulle ettei lapsia ole tulossa ainoalta lapselta?

Vierailija
18/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne sukupuolitaudit ole lähinnä homojen eikä lesbojen ongelma? Tämä on nyt karkea yleistys mutta homothan yleensä harrastavat paljon anaaliseksiä jolloin peräsuoleen tulee helposti haavaumia joihin sitten spermasta ja ulosteesta tulevat bakteerit jäävät muhimaan ja aiheuttamaan kaikenlaisia tulehduksia, peräsuoli kun ei kestä peniksen hankaamista samalla tavalla kuin vagina.

Mutta lesboilla tätä ongelmaa ei ole. Näkyy käytännössä esim. siten että lesbot sairastuvat peräsuolisyöpään huomattavasti harvemmin kuin homot ja naisen kanssa seksisuhteessa olevat naiset saavat luovuttaa verta ilman mitään ongelmia mutta homoseksiä harrastavat miehet eivät saa.

t. biseksuaali nainen

Tuo on toki totta, mutta naisten välisessä suuseksissä riskit lienevät samat kuin heteromiehilläkin eli kurkkusyöpien riski saattaa lisääntyä mm. HPV:n takia.

Vierailija
19/71 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut lesbosta, joka oikeasti olisi saanut sukupiolitaudin toiselta naiselta.

Vierailija
20/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa että säälin tätä lasta kun joutuu elämään tuollaisen vanhemman kanssa! Täysin mahdollista että tyttö ei ole lesbo vaan haluaa löytää itsensä uudella tyylillä tai haluaa pitää kiinni uusista kavereista! Jos hän lesbo on nii asia selvä sitten ei ole vanhemman asia päättää lapsen seksuaalista suuntautumista!🙄🙄🙄🙄😡