Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänä harmaa sää torpedoi tehokkaasti laihdusyritykset .(

Vierailija
23.11.2016 |

ei jaksa mennä salille ja lenkille vielä vähemmän! lämmin ruoka ei maistu, suklaa senkin edestä. päätä särkee, paleltaa, töiden jälkeen kykenee vain ryömimään pariksi tunniksi kuumaan suihkuun ja siitä loppuillaksi sohvannurkkaan..

kurja olo .(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävän tekopirteetä sakkia täällä. Teillähän ei kaamos tunnu missaan, ettekä sitä ikinä tunnustaisi. Muistakaa muijat, että vahvuuteenkin voi sairastua, senkin suorittajat!

Nauti suklaasta, kun siltä tuntuu! Mulla on tossa Bailey'sta jäillä; surffailen, katson nauhoitetut ohjelmat ja lueskelen dekkaria, mikäli kermalikööri ei tosta liikaa kolise, häh häh hää. Siinä tapauksessa kuuntelen musiikkia. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa, sanoi jo Rautavaarakin.

Vierailija
22/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävän tekopirteetä sakkia täällä. Teillähän ei kaamos tunnu missaan, ettekä sitä ikinä tunnustaisi. Muistakaa muijat, että vahvuuteenkin voi sairastua, senkin suorittajat!

Älä viitsi sanoa noin kun et tunne ketkä täällä kirjoittelee. Olen tuntenut vetoa sohvanpohjalle lapsesta asti, ja tykkään herkuista. Pari vuotta sitten, vaa'an näyttäessä yli 80 kiloa ja olon ollessa koko ajan huono, tein elämäntaparemontin. Ei se hetkessä käynyt, mutta nyt olen aktiivinen liikkuja ja syön monipuolisesti ja hyvin. Painan kuitenkin edelleen n. 70 kiloa. Nautin nykyään ihan aidosti liikunnasta, koska saan siitä energiaa ja se ei vaadi koko iltaa. Ei se ole mitään tekopirteyttä jos on löytänyt elämäänsä jotain joka on sekä terveellistä että nautinnollista!

Moni voi huonosti joka ilta siellä sohvalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole millään mittarilla teko- tai oikeasti pirteä. Lisäksi olen laiska, mukavuudenhaluinen läski. Silti minustakin ap:n ininä kalskahtaa uhriutuvalta tekosyiden etsimiseltä. Elää voi normaalisti vaikka vituttaisi ja väsyttäisi keli ja pimeys.

Vierailija
24/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päänsärky johtui varmaan alkujaan raittiin ilman puutteesta ja kun ulkoilun sijaan olet napsinut Buranaa, olet kehittänyt itsellesi särkylääkepäänsäryn. Tuohon kun vielä lisää energiajuomien kittaamisen tyhjään vatsaan, ei ole mikään ihme että olo on hirveä. On se kumma kun aikuinen ihminen ei osaa itsestään huolehtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme