Paras ravintola Tampereella?
Olemme viikonloppuna tulossa Tampereelle mieheni kanssa ja päästään pitkästä aikaa syömään kahdestaan. Suosittele jotain hyvää ravintolaa, josta saisi hyvää pihviä ja jossa olisi muutenkin kiva tunnelma.
Entä mikä olisi kiva pubi illallisen jälkeen? Sellainen kivatunnelmainen paikka, josta saisi hyvää viiniä ja kivoja drinksuja?
Kommentit (62)
Muita mielipiteitä tuosta 2hh+k -ravintolasta? Sopisiko noihin alun kriteereihin?
ap
Muita viestejä lukematta, menisin testaamaan uuden ravintola Tampellan. Upea miljöö ja Aamulehti antoi ruuasta loistavat arvostelut.
Tosi fiiniä niin Bertha, Heinätori tai C. Pihviä joko Huber tai Stefans. Rentoa hyvää muttei halvinta Henriks, Frankly's tai Fabric. Retroa kotikutoista Coussicca tai Plevna, Ohranjyvä. Pitsaa Napolista.
Hyi saateri miten joku voi syödä etanoita..Gopalista hyvät kasvisruoat!
Voin suositella tätä :)
Miestä ei kyllä Gopaliin saisi yhtenä palana :D. Yksin siellä olen joskus käynytkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Muita mielipiteitä tuosta 2hh+k -ravintolasta? Sopisiko noihin alun kriteereihin?
ap
En lukenut kriiteereitäsi mutta 2h+k on kiva, idyllinen paikka. Ruokakin hyvää.
Tuo Tampella vaikuttaisi kyllä aika hyvältä.
ap
UkkoMetso oli todella positiivinen yllätys. Odotukset ei kieltämättä ollut pilvissä joten silläkin saattoi olla osuutensa asiaan. Bubi-mainen ympäristö ja todella hyvää ruokaa.
Tampere on ihan ala-arvoinen paikka. Laitahan jotain todella tyylikästä päälle siippasi kanssa ja tule tänne, niin teitä saatetaan osoitella sormilla kun on niin outo näky tyylikäs pari Treella.
Noi ruokapaikat on ihan jees, mutta drinkkibaaria ei ole, sillä täällä kaikki vetävät lärvit jossain Ale pubissa. Tamperelaisilla on nääs alkoholimania.
Parasta viihdettä on katsella tamperelaisia ja heidän huonoja vaatteitaan ja moukkamaisia tapojaan. Tähän käy mikä tahansa paikka.
Mä suosittelin Tampellaa ja laitoin tuon linkin. Ollaan menossa itse testaan se joulukuussa. Jo käydyistä suosittelen Pikkubistro Kattilaa tai Tammerin Trattoriaa. Myös The Grill on ollut hyvä mutta en ole käynyt siellä muutamaan vuoteen.
Ollaan käyty muutaman kerran 2h+k ravintolassa ja tykätty kovasti.
Drinksubaareista kivoja on August von Trappe, Kivi, Praha, Telakka.
Coussica ja Frans&Marie (entinen Fransmanni) noissa on aina hyvät ruuat ja hyvä palvelu. Ikinä ei oo tarvinnut pettyä.
Kiitos kaikista suosituksista! Yritin saada pöytää tuolta Tampellasta, mutta oli aivan täynnä. Kannattaisi näköjään olla ajoissa liikkeellä ainakin näin pikkujouluaikaan, mikäli tuolta mielisi saada pöytää. Nyt täytyy lähteä tekemään kierrosta ja mennä sinne mistä saa pöydän. Varmasti nämä kaikki ovat kokeilemisen arvoisia :) Drinksuille ehkä sitten tuonne Augustiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulensuun kanssa samalla kadulla (torin lähellä) on joku uudehko wine & deli paikka, mukava tunnelma, viinejä ja pieniä herkkulautasia (juustoja ym), suosittelen jälkiruualle sinne, veimme itse vieraat sinne ja oli mukavaa. :)
Mikähän tämän paikan nimi on?
2h+k on viihtyisä ja palvelu mainiota, mutta ruoka auttamatta todella rasvaista eikä hinta-laatu kohtaa.
Miten ylikypsä voi olla sitkeä?