Tiedostavatko miehet itse, että monen naisen mielestä on härskin näköistä, kun iso mies ulkoiluttaa pientäkoiraa?
Kommentit (16)
Kyllä. Naapurissani asui hetken aikaa kuuluisa suomalainen rokkikukko. Se oli sitten huvittavan näköinen ulkoiluttaessaan avovaimonsa shihuahuaa. :-)
Enemmän pelottaa pikkutytöt jolla iso koira, miten semmoi pikkutyttö jaksaa pitää isoo koiraa hihnassa
Kyllä mutta arvaa kiinnostaako?
Terveisin se kaapin kokoinen kaljupää, ketä ulkoiluttaa kahta kääpiöterrieriä.
Täytyyhän tämä asia jollekin olla yksi elämän suurimmista ydinkysymyksistä, kun aloituskin on sitä varten tehty.
Kun itse kyylää hallusinaatioituneena ikkunan takaa tai jopa haahuilee koiranulkoiluttajien perässä tekemässä sairaita päätelmiään, kyyläten varmaankin kokoon liittyen myös eläinten strategisia paikkoja ym. suhteuttaen tuloslaskentaansa mielen sopukoissa syntyneisiin mielikuvituksellisiin teorioihin, on psykoosin saapuessa hyvä tulla ihmisten ilmoille hakemaan vertaistukea. Hyvä liike, ap!
Ja voisin vastata, että näin naisena en pidä härskinä sitä, että iso mies taluttelee pientä koiraa. Päinvastoin.
Pääasia on, että taluttelee.
Mun mielestä mies ja pieni söpö koira on puoleensavetävä yhdistelmä. Sen miehen ei tartte kasvattaa munaansa jollain molossitaistelukoiralla.
Tyttönhupakko yrittää kiillottaa pimppien pintaa, kun edellinen ketju jossa käsiteltiin naista ja suurta koiraa ei mennyt ihan femakkojen toivomalla tavalla.
Siksihän se ketju tietysti piti poistaakin, kun muutama kirjoitti sinne totuuksia ja totuus on hirveän rumaa, jos rakentaa juttunsa valheiden ja illuusioiden varaan ja varsinkin vielä kun se oli haitaksi naisen ylivertaisuudelle.
Ikinä ei mee oikeen. Jos on iso koira niin se on munanjatke ja egon nostatus ja pieni koira on härskin näköinen (miten se edes on mahdollista?) ja joku keskikokoinen lapinkoira tai noutaja on sit niin nössö et onkohan tuo mies ensinkään.
Mun mies (193cm) taluttelee hyvin usein meidän chihua ja tekee sen mielellään. Musta se on oikein ihanaa ja kieltämättä ei kiinnosta pätkääkään mitä jotkut naiset mahtaa olla siitä mieltä, ilmeisesti ei miestänikään.
Meillä mies (190cm) ei voi omien sanojensa mukaan taluttaa pientä koiraa. Tulos: Ei koiraa, ja mun arvostus hänestä laski 50%. Noin niin kuin yhtenä tekijänä monesta.
Ihanko sillä ois jotain väliä mitä tuntemattomat ajattelee? Tämä aloitus kertoo enemmän aloittajasta kuin kohteesta. Myötähäpeän moista aivottomuutta.
Hanki elämä. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei uhraa ajatustakaan moiselle vaan ulkoiluttaa sitä koiraa.
Vika on omassa ajattelussasi, ei siinä koiranulkoiluttajassa.