Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja hääkutsusta!

Vierailija
22.11.2016 |

Tervetuloa todistamaan, kun A ja B sanovat toisilleen tahdon x.x.2017 klo 13.00 X kirkossa.
Vihkitilaisuuden jälkeen juhlat jatkuvat syöden, juoden ja tanssien Xxx:ssä, *paikan osoite*.

Kutsun kääntöpuolelle:
Tumma puku. Vastausta kutsuun ja erikoisruokavaliosta pyydämme ilmoittamaan x.x.2017 mennessä. Kutsu koskee kuoressa mainittuja henkilöitä. Ilmoittautumiset tekstiviestitse: 040... ja 040..
Mikäli haluatte muistaa hääparia, toivomme matkakassan kartuttamista: FI09...

**
Antakaa kommentteja, ehdotuksia, vinkkejä, mitä muuta pitäisi mainita (vai pitääkö?)

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa todistamaan, kun A ja B sanovat toisilleen tahdon x.x.2017 klo 13.00 X kirkossa.

Vihkitilaisuuden jälkeen juhlat jatkuvat syöden, juoden ja tanssien Xxx:ssä, *paikan osoite*.

Kutsun kääntöpuolelle:

Tumma puku. Vastausta kutsuun ja erikoisruokavaliosta pyydämme ilmoittamaan x.x.2017 mennessä. Kutsu koskee kuoressa mainittuja henkilöitä. Ilmoittautumiset tekstiviestitse: 040... ja 040..Mikäli haluatte muistaa hääparia, toivomme matkakassan kartuttamista: FI09...

**

Antakaa kommentteja, ehdotuksia, vinkkejä, mitä muuta pitäisi mainita (vai pitääkö?)

"Tervetuloa todistamaan, kun A ja B sanovat toisilleen tahdon x.x.2017 klo 13.00 X kirkossa."

Ei edes suomea. 

"Vihkitilaisuuden jälkeen juhlat jatkuvat syöden, juoden ja tanssien Xxx:ssä, *paikan osoite*."

Juhlat eivät syö, juo tai tanssi. 

"Tumma puku. Vastausta kutsuun ja erikoisruokavaliosta pyydämme ilmoittamaan x.x.2017 mennessä."

r.s.v.p. riittää ja puhelinnumerot. 

"Kutsu koskee kuoressa mainittuja henkilöitä."

En ole ikinä kuullutkaan tällaisesta. Tässä vaiheessa nauraisin ja heittäisin kutsun roskiin. 

"Mikäli haluatte muistaa hääparia, toivomme matkakassan kartuttamista: FI09..."

Siellä roskissa jo. 

Varmaan olet muutenkin juhlien odotetuin henkilö perheinesi....

Vierailija
82/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok teksti mielestäni. Luultavasti omamme tulemaan vähän tuohon suuntaan. Pukukoodista tosin tuskin mainitsemme. Uskon, että kutsutut osaavat pukeutua hyvin ilmankin.

Mitähän helvetin miinusta tässäkin oli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on tökerö, pituudestaan huolimatta töksähtävä, ja lisäksi alentuva.

Vierailija
84/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka käytännöllistä ja hyvä tapa netota, niin tilinumero kutsussa on mauton. Sori vaan. Mutta ehkä pieni mauttomuus sopii joihinkin juttuihin, tiedä sitten.

No miten se pitäisi sitten ilmoittaa? Ei kaikki halua "netota" mutta kun meidänkin suku on täynnä ihmisiä, jotka haluaa väen väkisin antaa jonkun lahjan joka juhlistaa meidän yhteistä tulevaisuutta, niin mieluummin sitä sitten pyytää lahjoituksia tilille kuin turhaa roinaa JOTA ME EI TARVITA KOSKA MEILLÄ ON JO KOTI JA KAIKKI KODISSA TARVITTAVAT VEHKEET. 

ei ap

No älkää sitten helvetissä ruinatko rahaakaan jos kaikkea on jo. Ne "mauttomat" lahjat voi sitten vähin äänin vaikka lahjoittaa. 

Aika erilaisia näkökulmia on näköjään ihmisillä. Minusta tuo on kaikkein helpoin tapa hoitaa lahjahommat. Minua ärsyttää suunnattomasti yrittää metsästää jotain lahjaa, vaikka olisi listatkin olemassa. 

Vierailija
85/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika muodolliselta, jos pukukoodina on tumma puku (tarkoittaa naisilla iltapukua tai muodollista jakku+mekko -yhdistelmää). Myöskin maininta "koskee kuoressa mainittuja henkilöitä" tuntuu hiukan oudolta. Mitä tällä oikein tavoitellaan?

Tälläkin palstalla on ollut useita ketjuja, joissa ihmetellään, että kuuluuko se avopuoliso ja/tai lapset tuoda vai ei. Mutta jos mainitsee kuten ap esitti, niin silloin kuoressa tulee olla kaikkien nimet, eikä esimerkiksi "perhe Virtanen", koska tuo jättää tulkinnanvaraa.

Paljon parempi vaihtoehto olisi laittaa kutsuttujen koko nimi kutsuun (kuten joku jo ehdottikin), eli "Kutsumme teidät XXXX ja XXXX kanssamme juhlimaan..." Aivan idioottia laittaa "koskee kuoressa mainittuja henkilöitä". Daa, eiköhän se nyt ole ilmiselvää että kustu koskee kuoressa mainittuja henkilöitä. Kun kutsu on yksilöity perheen vanhempien nimillä, eikä ole mainintaa "lapsineen" tai lapsia nimeltä, niin asia on täysin selvä. Nuo "Perhe Virtanen" kutsut taas selvästi kattavat myös lapset.

Vierailija
86/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, joiden mielestä on moukkamaista laittaa tilinumero, niin mitä kutsuun kannattaisi sitten laittaa? Jos ei todellakaan ole tarvetta uusille tavaroille ja tietää, että vieraat kuitenkin tuovat jotain, ellet anna vaihtoehtoa? Mulla on joitain sukulaisia, jotka antavat todella hämäriä lahjoja, jotka sitten jäävät kaapin pohjalle ja ovat täten täyttä rahantuhlausta antajalle ja pelkkä ärsytyksen kohde minulle. Miten voi epämoukkamaisesti ilmaista, että tulkaa joko ilman mitään tai sitten rahan kanssa, jos on pakko jotain antaa?

Nykyaikana, kun suurin osa pareista on jo rakentanut yhteisen kodin ennen häitä, harva tarvitsee tavaravuorta.

Tilinumero hyväntekeväisyyskohteeseen.

Totta. Taidankin tehdä noin jos ikinä menen naimisiin. Unelmana olis kyllä muutenkin pitää vaan rennot juhlat kavereille ja aivan lähimmälle perheelle jotta ei tarvitsisi huolehtia ihmisistä joita ei muutenkaan nää kuin ehkä kerran vuodessa. Eipä tarvitsisi miettiä mitä roinaa siltä kummin kaimalta taas tuleekaan. Mulla on nimittäin oikeasti eräs täti jonka tapana on antaa esim. lehtien mukana tulleita ilmaislahjoja eteenpäin. Ja nimenomaan rihkamalahjoja. Paremmat varmaan pitää itsellään.

Vierailija
87/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en ole pilkunnussija enkä ammattiloukkaantuja niin arvostan sitä, että kutsusta saa kaiken tarvittavan tiedon. Tuosta saa, olkoonkin että sävy on virallinen, mutta kun en osaa sellaisestakaan tunnelmaani thota :-)

Tuosta tietää ketä on kutsuttu, mitä laittaa päälle ja mitä antaa jos jotain haluaa antaa.

Turhaa hurskastelua tuo, että pitäisi kieltäytyä ottamasta lahjoja (rahaa) vastaan jos jollekin sukulaiselle on sitä tärkeä päästä antamaan. On eri asia olettaa tai vaatia kuin lahjana vastaanottaa halusta annettu.

Kuka on sanonut, että rahalahjoista pitää kieltäytyä? Ei kukaan. Täällä on vain pidetty rahan kinumista kutsussa mauttomana. On aivan eri asia lähteekö aloite rahan antamiseen siltä lahjan antajalta vai saajalta.

Vierailija
88/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen paljon (pari kertaa viikossa) erilaisissa juhlissa, jonne on pukukoodi. Vieraat ovat juhlimisen 'ammattilaisia' eli esim diplomaattitehtävissä, ja osaavat pukeutua. Mutta pukukoodi on nimenomaan vieraille avuksi, ketään ei harmita, kun ei tarvitse pelätä olevansa yli- tai alipukeutunut. Eli pukukoodi ei halveksi vieraita, päin vastoin.

Vierailija
89/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en ole pilkunnussija enkä ammattiloukkaantuja niin arvostan sitä, että kutsusta saa kaiken tarvittavan tiedon. Tuosta saa, olkoonkin että sävy on virallinen, mutta kun en osaa sellaisestakaan tunnelmaani thota :-)

Tuosta tietää ketä on kutsuttu, mitä laittaa päälle ja mitä antaa jos jotain haluaa antaa.

Turhaa hurskastelua tuo, että pitäisi kieltäytyä ottamasta lahjoja (rahaa) vastaan jos jollekin sukulaiselle on sitä tärkeä päästä antamaan. On eri asia olettaa tai vaatia kuin lahjana vastaanottaa halusta annettu.

Tämä. Eletään facebook event-aikakautta ja olen vain entistä enemmän alkanut arvostaa oikeita kutsuja, joissa kerrotaan kaikki oleellinen pukukoodista alkaen. Kaikille ei tosiaan ole itsestäänselvää, että kutsu koskee vain kuoressa mainittuja. Puolisoni vanhemmat olivat raijaamassa minua ja miestäni heidän saaman hääkutsun kylkiäisinä juhliin "ollaanhan me samaa perhettä". Onneksi tarkistin itse kutsun, ja jouduin opettamaan että ei kyllä koske meitä kun meitä ei ole mainittu kuoressa. 

Valitettavasti sitä voi joutua painottamaan, mutta ainakin kutsujat välttyy ikäviltä ylläreiltä.

Suurinosa tuo lahjan ja jos ei oikeesti haluu tavaraa, niin tilinumero on ok ilmottaa. Mieluummin tilinumero kuin maksupääte juhlapaikalla tai kaaso/bestman kiertää mobilpayn kanssa ottamassa lahjoituksia...

Pukukoodi helpottaa mun mielestä, eikä rajoita. Mutta minäkään en ole mielensäpahoittaja... Niille se voi ollakkin tiukkaa ja usein se kuulostaa formaalimmalta, kuin se onkaan. Monilla on entuudestaan sopivat vetimet kaapissa eikä tarvitse lähteä ostoksille.

Vierailija
90/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on erikoiset häät, kun pukukoodi on tummapuku, joka naiselta tietää iltapuvun käyttöä.

Ei edes kuninkaalliset ole järjestäneet "tummapuku" häitä, vaan yleensä häät järjestetään iltapäivällä, eikä 18.00 jälkeen.

Mitä muuta häissä käyttäisit, kuin iltapukua? Määritelmän mukaan se on nilkkapituinen, pohjepituinen tai lyhyempi jos se tilaisuuteen sopii. Pukukoodi häissä on nimenomaan tumma puku!

Eri asia jos pukukoodina olisi frakki, tällöin naisella tulisi olla juhlapuku. Joka taas on täysin eri asia kuin iltapuku, tässä vain kengän kärjet saa näkyä.

Melkein ärsyttää, kun ihmiset eivät ymmärrä pukukoodeja. Suurin osa kommentoijista on täälläkin väärässä.

Vierailija
91/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukukoodi täytyy mainita kutsussa, epäkohteliasta jättää mainitsematta. Etenkin naisille tuottaa vaivaa, miettiä mikä asu on sopiva. Olen jättänyt menemättä häihin, kun kutsussa ei lukenut pukukoodia. Kuuluu etikettiin antaa vieraille raamit jotka helpottavat juhlaan osallistumista.

Monesti häissä näkee jos jonkinlaista asua ja pukukoodi on vain helpottamassa vieraita, ei rajoittamassa.

Tumma puku ja juhlat alkavat klo 13 on kuitenkin erikoista. Joko rennompi pukeutumiskoodi tai sitten juhlat voisivat alkaa myöhemmin, klo 15-> on häissä mun mielestä ok olla tumma puku.

Tumma puku tarkoittaa eri asioita riippuen siitä alkaako juhlat ennen klo 18 vai sen jälkeen. Ei tämä ole mitenkään erikoista. Tumma puku klo 15 alkavissa juhlissa tarkoittaa tismalleen samaa kuin klo 13 alkavissa juhlissa.

Vierailija
92/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika muodolliselta, jos pukukoodina on tumma puku (tarkoittaa naisilla iltapukua tai muodollista jakku+mekko -yhdistelmää). Myöskin maininta "koskee kuoressa mainittuja henkilöitä" tuntuu hiukan oudolta. Mitä tällä oikein tavoitellaan?

Tälläkin palstalla on ollut useita ketjuja, joissa ihmetellään, että kuuluuko se avopuoliso ja/tai lapset tuoda vai ei. Mutta jos mainitsee kuten ap esitti, niin silloin kuoressa tulee olla kaikkien nimet, eikä esimerkiksi "perhe Virtanen", koska tuo jättää tulkinnanvaraa.

Paljon parempi vaihtoehto olisi laittaa kutsuttujen koko nimi kutsuun (kuten joku jo ehdottikin), eli "Kutsumme teidät XXXX ja XXXX kanssamme juhlimaan..." Aivan idioottia laittaa "koskee kuoressa mainittuja henkilöitä". Daa, eiköhän se nyt ole ilmiselvää että kustu koskee kuoressa mainittuja henkilöitä. Kun kutsu on yksilöity perheen vanhempien nimillä, eikä ole mainintaa "lapsineen" tai lapsia nimeltä, niin asia on täysin selvä. Nuo "Perhe Virtanen" kutsut taas selvästi kattavat myös lapset.

Ei todellakaan ole ilmiselvää lähellekään kaikille. Ja aina voi vedota siihen ettei muka ole missään lapsia kiellettykään tulemasta, vaikka oikeasti olisi ymmärtänytkin keitä on kutsuttu.

Vierailija
93/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukukoodi täytyy mainita kutsussa, epäkohteliasta jättää mainitsematta. Etenkin naisille tuottaa vaivaa, miettiä mikä asu on sopiva. Olen jättänyt menemättä häihin, kun kutsussa ei lukenut pukukoodia. Kuuluu etikettiin antaa vieraille raamit jotka helpottavat juhlaan osallistumista.

Monesti häissä näkee jos jonkinlaista asua ja pukukoodi on vain helpottamassa vieraita, ei rajoittamassa.

Tumma puku ja juhlat alkavat klo 13 on kuitenkin erikoista. Joko rennompi pukeutumiskoodi tai sitten juhlat voisivat alkaa myöhemmin, klo 15-> on häissä mun mielestä ok olla tumma puku.

Mikä tampio oikein olet? Jätät menemättä kun ei erikseen ohjeisteta että mitä laitetaan päälle. Vastaisuuden varalle kuitenkin tiedoksi: juhlan luonne "häät" sisältää jo itsessään pukeutumisetiketin, joten ei sitä tarvitse ruveta vieraille erikseen avaamaan ellei ole jotain erityistä syytä tai poiketa normaalista (esim. epätasainen lattia -> hyvät kengät, häiden teeman mukaista pukeutumista tms.)

Vierailija
94/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma puku klo 13:00 alkaviin häihin? Vastaus tekstiviestillä? Itse ainakin mailaan mieluummin.

Vierailija
95/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäisi mun mummolta ilmoittautumatta, hänellä ei ole kännykkää lainkaan. Ja voisi kuvitella, että tuo iäkkäämpi väki karttuttaisi tuota matkakassaa runsaimmin?

Eihän kukaan ole kutsumassa sun mummoa mihinkään, että mitä väliä osaako mummos käyttää puhelinta?

Eli ap:lla ei ole ketään sukulaista/ tuttavaa, joka ei omistaisi kännykkää? Sitten toi on ihan OK. Mietin vaan, että jos on noin iso rahantarve, että sitä pitää erikseen kutsussa kerjätä, kannattaisi varmaan ottaa huomioon, että ne parhaat maksajat on todnäk ne jotka eivät osaa tekstaria lähettää...

Jos nyt itse olisin häitä järjestämässä niin eipä mulla tosiaan olis yhtään kutsuttavaa joka ei osais käyttää kännykkää. Omat isovanhempani ovat kuolleet, poikaystävällä on kaks mummia joista toinen on muutenkin täysin dementoitunut ja toinen sit osaa käyttää kännykkää, ei oo mitään niin vanhoja muita lähisukulaisia. Ja ollaan parikymppisiä. Eiköhän ap itse tiedä mitä kutsutut osaavat. Ihmettelen aina sun kaltaisia tyyppejä myös joissain tarjoilukeskusteluissa ("Entä vegaanit??? Entä keliaakikot???"). Eiköhän kutsuja tiedä sua paremmin.

No, jos jo otsikossa pyydetään kommentteja, jotenkin jää semmoinen kuva, että ap ei tosiaan oikein tiedä, miten ja ketä on kutsumassa... ihan sama koskee näitä "kommentteja tarjottavista" viestejä? Itse en näitä tehtaile, koska tosiaan tiedän, ketä olen kutsunut ja tiedän mitä heille voin ja haluan tarjota. Mutta jos apuja pyydetään, eikö sitä sitten halutakaan? Eli ainoa oikea kommentti on vain: IHHHHAAAAANA!!!!! HYVÄÄÄÄ AP!!!! OK, hyvä tietää, en sit näitä enää availe jatkossa..

Vierailija
96/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eletään facebook event-aikakautta ja olen vain entistä enemmän alkanut arvostaa oikeita kutsuja, joissa kerrotaan kaikki oleellinen pukukoodista alkaen. Kaikille ei tosiaan ole itsestäänselvää, että kutsu koskee vain kuoressa mainittuja. Puolisoni vanhemmat olivat raijaamassa minua ja miestäni heidän saaman hääkutsun kylkiäisinä juhliin "ollaanhan me samaa perhettä". Onneksi tarkistin itse kutsun, ja jouduin opettamaan että ei kyllä koske meitä kun meitä ei ole mainittu kuoressa. 

Valitettavasti sitä voi joutua painottamaan, mutta ainakin kutsujat välttyy ikäviltä ylläreiltä.

Suurinosa tuo lahjan ja jos ei oikeesti haluu tavaraa, niin tilinumero on ok ilmottaa. Mieluummin tilinumero kuin maksupääte juhlapaikalla tai kaaso/bestman kiertää mobilpayn kanssa ottamassa lahjoituksia...

Pukukoodi helpottaa mun mielestä, eikä rajoita. Mutta minäkään en ole mielensäpahoittaja... Niille se voi ollakkin tiukkaa ja usein se kuulostaa formaalimmalta, kuin se onkaan. Monilla on entuudestaan sopivat vetimet kaapissa eikä tarvitse lähteä ostoksille.

No joka tapauksessa se on moukkamaista olettaa että kutsun saaja on niin pihalla, ettei tiedä että kutsu on kuoressa mainituille. Lisäksi sellaiset kutsut jotka on osoitettu "perhe XX:lle", ovat huonosti laadittu, koska siinä käy vanhempien pariskuntien kanssa juuri noin. He olettavat että aikuiset lapset puolisoineen kuuluvat "perheeseen". Sen vuoksi kutsuun aina nimet tai nimi + avec. Oli se nimi sitten vain kuoressa tai myös itse kutsussa.

Mutta jokainenhan järjestää sellaiset häät ja tekee sellaiset kutsut kuin haluaa. Mutta koska ap nyt täällä neuvoja kyseli, niin sanon että hänen kutsunsa vaikuttaa tylyltä ja vähän moukkamaiselta. Pukukoodi on ihan ok laittaa, jos kyseessä on muodolliset juhlat, R.S.V.P. on riittävä merkintä ja tilinumero on tökerö.

Vierailija
97/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole ilmiselvää lähellekään kaikille. Ja aina voi vedota siihen ettei muka ole missään lapsia kiellettykään tulemasta, vaikka oikeasti olisi ymmärtänytkin keitä on kutsuttu.

No jos haluaa varmistaa ettei kukaan raahaa niitä tenaviaan paikalle, niin lisää kutsuun ilmaisun "juhlimme aikuisten kesken". Problem solved, eikä tarvinnut loukata kutsuttujen älykkyyttä.

Vierailija
98/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon voi ilmoittaa korrektimmin, että "juhlimme aikuisten kesken" tms. Kyllä tästä tajuaa, että kutsu ei tällöin koske lapsia. Tai jos tietää että vieraiden joukossa on joku idiootti joka tuo mukanaan kissansa ja mummonsakin, niin laittaa tuon "koskee vain kuoressa mainittuja" sitten hänen kutsuunsa. Antaa todella sellaisen kuvan että vieraita pidetään aivan idiootteina joa tuon laittaa kaikkille.

Vierailija
99/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöden juoden ja naiden..

Vierailija
100/162 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tampio oikein olet? Jätät menemättä kun ei erikseen ohjeisteta että mitä laitetaan päälle. Vastaisuuden varalle kuitenkin tiedoksi: juhlan luonne "häät" sisältää jo itsessään pukeutumisetiketin, joten ei sitä tarvitse ruveta vieraille erikseen avaamaan ellei ole jotain erityistä syytä tai poiketa normaalista (esim. epätasainen lattia -> hyvät kengät, häiden teeman mukaista pukeutumista tms.)

En oo tämän viestin kirjoittaja, mutta musta on ainakin typerää kutsua ihmisiä juhliin jos ei osaa edes kunnon kutsua tehdä. Jos ei viitsi panostaa kutsuun sen vertaa että ilmottaa pukukoodin ni on varmaan sama olla pitämättä koko juhlia. Mäkään en menis tommosiin "tärkeisiin" juhliin jos ei viitsitä välittää vieraista sen vertaa että tekee kunnollisen kutsun :p Häät ei ole mikään juhlanluonne joka sisältää pukukoodin, häät voi olla mitä vaan kutsujat itse haluaa ja siksi pitää ohjeistaa vieraita, ettei niille tule epämukava olo juhlissa kun ovat pukeutuneet "väärin" vain siksi että kutsujia ei kiinnosta vieraat tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi