Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat parisuhteen?

Vierailija
22.11.2016 |

Kysymys heteromiehille. Miksi miehet haluavat parisuhteen naisen kanssa? Eli syitä kehiin, kiitos!

Kommentit (81)

61/81 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys heteromiehille. Miksi miehet haluavat parisuhteen naisen kanssa? Eli syitä kehiin, kiitos!

Kysymys on sikäli virheellinen, että siinä oletetaan kaikkien miesten haluavan parisuhdetta.

Niinhän ei ole.

Lukuisten naisystävien lisäksi olen ollut aviossakin, mutta en olisi avioitunut jos tiesin mihin loukkuun itseni järjestin.

Voin kuvitella vain yhtä asiaa lievästi huonompana vaihtoehtona.

Onneksi avioliitossakin on (kunniallinen) ulospääsytie !

Vierailija
62/81 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa pimpua säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa pimpua säännöllisesti.

Sen hinta on käytännössä pakko tehdä lapsia.Liikaa kustannuksia.

Vierailija
64/81 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain täys idiootti mies haluaa parisuhteeseen.

Mitä hyötyä miehelle on siitä, negatiivisyyksillä ei ole loppua jos ruvetaan laatimaan listaa, mutta se yksi ainut järkevä ja realistinen syy miksi mies suostuisi parisuhteeseen?

Olet hyvä esimerkki yksin jätetystä palstalassukasta kirjoitusvirheinesi, että uskottavuutesi kärsii. En usko, että olet vapaaehtoisesti kumppaniton.

Pelkäätkö menettäväsi sponsorisi ja elintasosi ylläpitäjän, vai miksi totuus osui ja näin kirvelee?

Vierailija
65/81 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa parisuhteen. Parisuhde on naisten keksimä draamalisä siihen miehen ja naisen väliin.

Useimmille miehille riittää se pelkkä nainen ja pillu.

Jos miehellä on "pelkkä nainen", ja naisella "pelkkä mies", niin eikö se sitten ole parisuhde? Kirjoitat ikään kuin suhteiden, tai siis pilden, pitäisi alati vaihtua toisiin. Vaikka olisi vain pildestä kyse, niin itse haluan sitä samaa uudestaan, aina uusin vivahtein ja uusilla tavoilla. En tiedä miltä tuntuisi 20v jälkeen, mutta nelisen vuotta ainakin näin.

Minä menin naisen kanssa naimisiin. En parisuhteen. Parisuhteesta puhutaan nykyisin kuin se olisi jokin 3. persoona. "Miten teidän lapset voi? Entä se koira? Entä teidän parisuhde?" Itse puhun suoraan mitä tunnen vaimoani kohtaa. En siitä miten parisuhde jaksaa. " No siellähän se menee. Jätettiin vaimon kanssa parisuhde vahtimaan kotia ja lähdettiin kaksistaan juhlimaan"

Vierailija
66/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei voi saada yksin.

Vierailija
67/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja se että vaimo tekee suurimman osan kotitöistä.

Tässäpä oikea vuosisadan rakkaustarina. Tietäähän vaimosi, että olet hänen kanssaan näistä syistä?

No luulitko että mies haluaa naisesta lähinnä henkistä yhteenkuuluvuutta?

Tehän miehet voitte aivan vapaasti pitäytyä sokerideiteissä. En oikeastaan edes ymmärrä miksi miespodcasteja syntyy kuin sieniä sateella. Ainoastaan äitisi saattaa hiillostaa vakituiseen parisuhteeseen. Suurimmalle osalle on ihan sama. Lapset pystyy saamaan kumppanuusvanhemmuuden (https://www.co-parentmatch.com/) tai pankkilainalla vuokrakohdun kautta (https://menhavingbabies.org/assistance/application1/)

Tuokin syy tippui pois.

Vierailija
68/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kysynyt mieheltäni tän kysymyksen. Ekana hän painottaa valtavaa fyysisen läheisyyden määrää, me halitaan usein pitkään sängyllä aamuisin ja muutenkin ollaan tosi paljon lähellä, seksiäkin tietty. Sellasta ei saa muussa kuin parisuhteessa. Että on hyvät kemiat ja vahva rakkaus, tutun rakkaan ihmisen ihon tuoksu, sitä ei korvaa mikään.

Tärkeetä on kumppanuus, kokemusten ja arjen jakaminen. 

Mieheni oli aika yksinäinen ilman mua, ei hän vietä ystäviensäkään kans aikaa kuin murto-osan siitä mitä minä.

Vierailija
69/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinppi ja kotiruoka

m57

Vierailija
70/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kun aloitukset poistuu muuten niin happamien pihlajanmarjojen kerhokokoontumiset pidetään näissä vanhoissa ketjuissa 😂. 

Vierailija
71/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen kysynyt mieheltäni tän kysymyksen. Ekana hän painottaa valtavaa fyysisen läheisyyden määrää, me halitaan usein pitkään sängyllä aamuisin ja muutenkin ollaan tosi paljon lähellä, seksiäkin tietty. Sellasta ei saa muussa kuin parisuhteessa. Että on hyvät kemiat ja vahva rakkaus, tutun rakkaan ihmisen ihon tuoksu, sitä ei korvaa mikään.

Mieheni oli aika yksinäinen ilman mua, ei hän vietä ystäviensäkään kans aikaa kuin murto-osan siitä mitä minä.

Kuulostat ihan minun ihanalta naiseltani.

Meillä on kans tuo että ollaan usein pitkään sängyllä aamuisin ja läheisyyttä plus seksiäkin sitten on paljon.

Aamukahvit juomme lähes aina sängyssä.

Vierailija
72/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taattua vauva-palstaa. Täällä "kokemuksistaan" ovat kertomassa miehet, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteista ja naisista :D

Tässäpä naisten vakiovastaus kun ei totuutta haluta kuulla.

Miksiköhän ne eri sukupuolten "kaverisuhteet" ei onnistu?

Miten niin ei onnistu?
-eri

Vierailija
73/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voihan sitä kysyä rikoksesta epäillyltäkin onko se syyllinen,eri juttu onko vastaus totta.

Vierailija
74/81 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taattua vauva-palstaa. Täällä "kokemuksistaan" ovat kertomassa miehet, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteista ja naisista :D

Tässäpä naisten vakiovastaus kun ei totuutta haluta kuulla.

Miksiköhän ne eri sukupuolten "kaverisuhteet" ei onnistu?

Miten niin ei onnistu? -eri

Nehän loppuvat siihen kun mies yrittää "yllättäen" saada seksiä tai nainen alkaa toisaalla seurustella.

Vierailija
75/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa parisuhteen. Parisuhde on naisten keksimä draamalisä siihen miehen ja naisen väliin.

Useimmille miehille riittää se pelkkä nainen ja pillu.

Ja treffit ylipäätään on naisten keksintö.Ei miestä kiinnosta naisen ajatukset vaan se mitä tapahtuu treffien jälkeen.

Kerran oli muuten pari joka kertaalleen oli treffeillä (juttu nauratti minua hillittömästi) Mies ei juuri saanut sanaa suustaan,kun nainen oli poistumassa mies kysyi "No eikö me lähdetä jo?" Nainen ihmetteli että mihin muka johon mies vastasi "No naimaanhan me tultiin".

Vierailija
76/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde kuuluu normaaliin elämään.

Mies ja nainen rakentavat yhteisen tulevaisuuden. 

Saavat lapsia ja ihmissuku jatkuu.

Näin se on toiminut tuhansia vuosia.

Vierailija
77/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittaa mut ojennukseen, muuten olisin täysin hunningolla. Ei tule ryyppäiltyä montaa päivää putkeen, syön ja käytän rahaa järkevämmin, en herää kenen vierestä sattuu, kotikin on siisti jne. Poikamiehenä en olisi yhtään näin "aikuinen". 

Vierailija
78/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee ruuat, siivoaa ja tyhjentää pussit. Enkä keksi naiselle mitään muuta järkevää käyttöä. Joskus harvoin on jopa keskustelu seuraksi. Mutta usein kaverit hoitaa sen asian paremmin.

Ja ihan itse kysyit sitä rehellistä mielipidettä, jos se totuus kirpaisee.

Vierailija
79/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on yli 8 vuotta vanha. Kiva tietää että palsta on aina ollut samankaltaista roskaa kuin nykyään. Huoh, kehitysvammaiset...

Vierailija
80/81 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneyhteys, rakkaus, kosketus, seksi ja yhteiset unelmat, ystävyys ja hymyileminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä