Kauheimmat joululaulut
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Sika!
Eih! Tama on mun suosikki. On ollut jo vuosien ajan! Vaikka muu perhe ei siita niin valitakaan...
No se kun lomalla mennään taas mummon luo pohjoiseen.
"Ei itkeä saa, ei meluta saa"
Lapsena en kerta kaikkiaan suostunut hyväksymään sitä, että itkeminen on huonoa käytöstä, jonka takia ei saisi lahjoja.
Ihan sama mikä biisi, mutta kaikki lapsikuoro laulaa - kilkatikalkati - hipheitiptap sovitukset.
Ja sit se last christmas, i gave you my heart... V mitä marttyyripaskaa.
Se missä mennään äidin haudalle oisko Konsta Jylhän joululaulu....
Ja ihan kaikki suomi-iskelmä joulututanto ala Katri Helenat ja Arja Korisevat ja Tapani kansat
Se missä ne ärsyttävät pikkuoravat vinkuu lahjoja. Ei jumalauta miten kamala renkutus!
Avasin ketjun jotta pääsisin sanomaan mummo! Harmi kyllä se on sanottu jo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! :D. Niinkuin se mummo siellä riutuisi 364 päivää vuodesta yksin mökissään odottamassa, että ne itsekeskeiset ja omahyväiset sukulaiset alentuisivat jouluaatoksi passauttamaan itseään sinne periferiaan.
Baby, it's cold outside AKA The date rape song.
Suvi Teräsniska vai kuka se eukko jonka joulu-ulinoita mainostetaan radiossa nyt kokoajan. Joku live-esiintyminen vai mikä. Hyi helvetti ne pari esimerkkiä siinä mitä taustalla soi. Ihan sama kuka niitä laulaisi, niin en tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun se soi hyvin lyhyen ajan sisään kolmesti, argh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki
Vähän lievempi, melkein kaikki. Muutama virsi on ok.
"Kolme yötä jouluun on (laskin aivan itse eilen...)"
No vittu jos sä laskit eilen niin tänään se on jo eri summa!
Se laulu, missä tonttu hiippailee ympäriinsä ja hevonen on tyytyväinen kun piiskat ja ruoskat ei selkään soi. Ihmettelin aina, että miten se mukava perhe sitä piiskasi ja ruoski sitten.
No onkos tullut kesä nyt talven keskelle
Hei tonttu-ukot hyppikää mainittiinkin jo, mutta en voi kylliksi korostaa sen karseutta: "Hetken kestää elämä, ja sekin synkkä ja ikävä". Saan näppyjä jos tuon joudun kuulemaan :|.
Do they know it's christmas .. Ja radiossa soitettiin viime jouluna paljon kellokosken prinsessa- leffassa ollutta biisiä, joka mun korviin kuulostaa lapsen hautajaisbiisiltä