Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä saisin itseni liikkumaan?

Vierailija
22.11.2016 |

5 vuoden stressi ja huoli helpottamassa. Kiloja kertynyt (10-15kg ylipainoa), kroppa jumissa, kolotuksia on, olo aina vädynyt jne jne.

En ole ikinä ollut urheilullinen. Vihaan kaikkea liikuntaa. En saa siitä hyvää oloa, päinvastoin.

Miten ihmeessä saisin itseni liikkeelle? Ei ole kavereita joiden kanssa lähteä kävelylle. Mies ei lähde. Mitä mä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat ensiksi noiden tekosyiden suoltamisen ja sen jälkeen otat itseäsi niskasta kiinni. Kylmä fakta on se, että kukaan muu ei saa SINUA tekemään yhtään mitään - muuta kuin sinä itse.

Ei miehesi, ei kaveri, en minä. Vain sinä itse.

Vierailija
2/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaan jää ihan oikeasti koukkuun, kun sen aloittaa. Mäkin vihasin ennen liikuntaa, ja ei kyllä edelleenkään joku hiihto, askelkuvioita sisältävä tanssi tai pesäpallo maistu, mutta olen löytänyt metsässä kirmaamisen ("polkujuoksu" kuulostaa typerältä) ja kuntosalin.

Olin myös ennen skeptinen kuunnellessani näitä "oikeesti, sulle alkaa tulla paha olo jos et urheile viikkoon nönönö" -hehkuttajia, mutta voin myöntää olleeni väärässä. Aloita tarpeeksi rauhallisesti äläkä heti buukkaa kalenteria täyteen, varmasti innostus lopahtaa jos ekalla viikolla vetää lenkkejä verenmaku suussa, siis silloin kun ei ole salilla zumbaamassa, bodypumppaamassa tai humppaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelylle yksin. Kuuntele vaikka musiikkia kävellessä. Tai vielä parempi, jos ihan vaan kävelet kuunnellen omia ajatuksiasi kaiken stressin jälkeen.

Vierailija
4/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hienoja ja mukavia urheiluvaatteita, niin tekee mieli alkaa käyttämään niitä :)

Vierailija
5/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin miten helvetissä saisin lapsivapaata aikaa tarpeeksi liikkumiseen kunnolla. Eli en sympatiseeraa.

Vierailija
6/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuntopyörä hyvä alku. Parkkeeraat sen telkkarin eteen ja katsot samalla jotain kivaa, niin ei ajatuksetkaan pelkästään keskity siihen kuinka perseestä se kuntoilu (ainakin aluksi) on.

Vierailija
7/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi itseltäsi liikaa, pienikin liikunta on parempi kuin ei liikuntaa lainkaan.