Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vapaaehtoisesti kadonnut ihminen (olen 12-vuotias)

Vierailija
22.11.2016 |

Lähdin kotoota koska en hyväksynyt vanhempieni normeja kasvatuksestani. Halusivat pitää jalkani maassa ja kertoivat minulle pahoja "totuuksia" elämän arjesta ja paskasta, että ilman talenttia ei voi olla menestynyt. Molemmat heistä ovat massa alkoholin käyttäjiä ja kevyitä cannabis / tupakka käyttäjiä, puhuvat minulle aina että kun olen 18 vuotias niin minäkin olen heidän laisensa.

Nyt 2 vuotta kadonneena, metsässä eläneenä. Sekä itse kouluttautuneena voin sanoa että en kadu päätöstäni ollenkaan. Talvet ovat rankkia, ja kieltämättä ilman aikuisen läsnäoloa olen useita kertoja olen ollut hengenvaarassa jossa aikuisen "kokemus" olisi estänyt minua joutumasta hengenvaaraan. Käytän päivässä noin 0,90 euroa ruokaan. Kesäsin kävin myymässä ovelta ovelle marjoja jota keräsin metsästä tehdäkseni tienestiä. Talvisin syön vaan kaupasta haettua ruokaa ja kerran uskalsin valvoa vähän myöhempään jolloin sain jäniksen syötäväksi.

Olen sen verran nuori vielä ja elämäni on vilkasta mutta yritän käyttää kaiken ylimääräisen aikani kouluttaakseni itseäni asioista jota näen tärkeänä tulevaisuudelleni. Aloittaessani tämän kadonneena oleskelun koulutin itseäni turvasta, metsän vaaroista yms mutta nykyään koulutan itseäni englannista, yhteiskunnasta, ihmisten psykologiasta ja ilmaisusta.

Talven tullessa itken hiukan yleensä yksinäisyyttäni ja kärsin "yhteiskunta" ikävästä noin viikon ajan. Tämän aikana kamppailen itseäni vastaan aivoissani että pitäisikö minun vaan antautua ja mennä lastensuojelulaitokseen syömään hyvää kotiruokaa sekä hengailemaan ikäisteni kanssa... sitten tosin muistan että mitä elämältäni todella haluan ja päätän jäädä paikalleni metsään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, ei jatkoon

Vierailija
2/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaha. Olipa outo aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja silti sulla kännykkä /kone ja toimiva nettiyhteys

Vierailija
4/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitti hei

Vierailija
5/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa puussa lataat kännykkääsi, onko mänty vai paju? Koivut ovat kuulemma epävakaita. 

Vierailija
6/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi