"Pikkujoulujen hankalin asiakas on nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia"."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611212200030347_uu.shtml?_ga=1.13802… "Poliisin kannalta sesongin hankalin asiakas on Marteliuksen mukaan keski-ikäinen voimakkaasti humaltunut nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia". Palstamammojen viinahuuruinen "rusinat pullasta"-asenne vaikeuttaa jo virkavallankin elämää! Ketkä tunnustaa olleensa asialla?
Kommentit (153)
Poliisi tv:ssä näkee aina välillä näitä sekaisin olevia baariruusuja kietoutuneena poliisiin kuin liaani. Samaan aikaan poliisi vyöryttää rouvaa maijaan, ei käy poliisia kateeksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on kaameaa katseltava kun feministiltä lähtee humalassa estot.
Nyt nauroin ääneen.
Jaahas, taas on katkeria miehiä palsta pullollaan.
Herää vain kysymys: missä te hengasitte vuosi sitten kun ei näitä paskakeskusteluja täällä ollut?
Ja vielä kahden pisteen lisäkysymys: Voitteko mennä sinne takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistitaksikuskien jauhantaa ja legendaa koko juttu. En ole eläissäni törmännyt näihin sikaileviin keski-ikäisiin naisiin ja olen itse keski-ikäinen. Kaikista juhlista ihmiset ovat lähteneet siististi kotiin joko jalkaisin tai taksilla. En tosin asu Helsingissä, jossa sikailevia naisia ja miehiä on varmasti enemmän.
Keski-ikäinen naisporukka tuli minua vastaa keskustellen kovaäänisesti. Ohitettuani kuulin kuinka puhuivat kuinka söpö poika olin ja kuinka olisi tehnyt mieli suudella ja muut yhteen äänin totesivat, että olisit suudellut.
Harva känninen miesporukka kehtaa tuollaisia puhua isoon ääneen.
Huomaa että et ole joutunut miesporukoiden kohteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Herää vain kysymys: missä te hengasitte vuosi sitten kun ei näitä paskakeskusteluja täällä ollut?
Naiset ja miehet kertovat kokemuksiaan naisista= miehet katkeria. :D En ole katkeroitunut vaikka humalaiset keski-ikäiset naiset aihetta antaisivatkin. Ettet itse olisi katkera kun totuuden sanoja lausutaan? Minkä ikäinen nainen olet? Örvellätkö kännissä?
Vierailija kirjoitti:
No ei niillä estoja selvinpäinkään juuri ole. Ei mitään häpyä eikä ymmärrystä hävetä.
Känniset keski-ikäiset naiset ovat ärsyttäviä, rasittavia ja aika luotaantyöntävä ilmestys. Mutta en sanoisi, että he ovat pahimmat asiakkaat. Siinä kun roteva +180cm mies alkaa viinan, aineiden tai mielenhäiriön seurauksena riehua, niin alkaa oikeasti pelottaa. Keski-ikäisillä kännisillä naisilla on myös harvemmin veitsiä tai huumeneuloja, joita saa pelätä. Pelko ja vitutus ovat kaksi eri asiaa. Olen mielummin vittuuntunut kuin peloissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet kertovat kokemuksiaan naisista= miehet katkeria. :D En ole katkeroitunut vaikka humalaiset keski-ikäiset naiset aihetta antaisivatkin. Ettet itse olisi katkera kun totuuden sanoja lausutaan? Minkä ikäinen nainen olet? Örvellätkö kännissä?
Aiheen siirtoa tuo.
Miksei mene tekemään ketjua aiheesta: Miesten sikailut pikkujouluna". Ei ehkä niin tuore ole tuo, mutta naisten sikailuista sitä vastoin on. Vie pohjaa tuo oma örvellys miehiin kohdistuvalta ikiaikaiselta arvosteluoikeudelta. Hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Känniset keski-ikäiset naiset ovat ärsyttäviä, rasittavia ja aika luotaantyöntävä ilmestys. Mutta en sanoisi, että he ovat pahimmat asiakkaat. Siinä kun roteva +180cm mies alkaa viinan, aineiden tai mielenhäiriön seurauksena riehua, niin alkaa oikeasti pelottaa. Keski-ikäisillä kännisillä naisilla on myös harvemmin veitsiä tai huumeneuloja, joita saa pelätä. Pelko ja vitutus ovat kaksi eri asiaa. Olen mielummin vittuuntunut kuin peloissani.
Korkokenkä Lehikoinen paukutteli piikkikorollaan lähipöydän miestä kupoliin. Siis tuo MTV-:n naisuutisankkuri.
Ei muija tajunnut kuinka kovasti korko iskeytyy pääkuoreen.
Naisankkurin känniörvellystä -ja arvaamatonta lisättynä arvostelukyvyttömyyteen aseen vaarallisuudesta. Ei pelota, mutta henki voi mennä lyönnin osuessa ohimoon.
Feministit ovat kylväneet tuhoaan. Ehkä puhdistava tuuli on jo herännyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistitaksikuskien jauhantaa ja legendaa koko juttu. En ole eläissäni törmännyt näihin sikaileviin keski-ikäisiin naisiin ja olen itse keski-ikäinen. Kaikista juhlista ihmiset ovat lähteneet siististi kotiin joko jalkaisin tai taksilla. En tosin asu Helsingissä, jossa sikailevia naisia ja miehiä on varmasti enemmän.
Eiköhän jutussa haastateltu poliisi tiedä asiasta jotain työnsä puolesta. Pahimmat sovinistit ovat keski-ikäiset känniset naissovinistit. Siinä seksistisinkin taksikuski jää auttamatta hopealle!
Sekä taksikuskit että ravintolatyöntekijät ovat kertoneet jo monissa lehtijutuissa ja usean vuoden ajan, että hankalin asiakas on kaatokännissä oleva, keski-ikäinen nainen, joka käy ulkona "huvittelemassa" vain kerran vuodessa, eli firman pikkujouluissa. On aggressiivinen, holtiton, usein huonovointinen, kova-ääninen, tökerö ...
Kannattaa juhlia tasaisemmin pitkin vuotta, niin ei tarvitse kaikkia vuoden promilleja vetää yhdessä illassa. Silloin voi olla hauskaakin. (Se kai on juhlimisen tarkoitus, jopa firman pikkujouluissa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset ja miehet kertovat kokemuksiaan naisista:
"Vain Suomessa. Suominaiset ovat kyllä täysiä elukoita. Ei tule juuri muita maita mieleen missä tällaista olisi olemassa."
"Miksei keski-ikäiset naiset vain voi pysyä kotona tai muuten ihmisten silmiltä piilossa. Eihän heillä tee yhtään mitään!"
"Feministit ovat kylväneet tuhoaan. Ehkä puhdistava tuuli on jo herännyt..."
TODELLA tasokasta keskustelua.
Tää on olemassaoleva ilmiö. Näen siihen kaksi syytä:
i) nämä naiset on eläneet suurimman osan ikäänsä ollen hiljaisia hissukoita, koska naiselta on sellaista käytöstä heidän nuoruudessaan vaadittu. Jossain vaiheessa heitä ei enää jaksa kiinnostaa nämä odotukset, itsetunto kasvaa iän myötä ja kun vielä se pari kertaa vuodessa tempaistu alkoholiannos poistaa estot, niin aletaan vaatia niitä oikeuksia mitä ei ole koskaan saanut ja tehdä niitä asioita mitä ei ole koskaan uskaltanut.
ii) nämä tapaukset sattuu muiden ihmisten silmään, koska edelleen ihmisten odotuksissa on se, että naisen pitää käyttäytyä aina hyvin, muut edelle asettaen, siivosti ja sievältä näyttäen. Ihmiset kavahtaa kännistä keski-ikäistä naista enemmän kuin samoin käyttäytyvää miestä, sillä miehiltä tuollaiseen käytökseen on totuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa. Suominaiset ovat kyllä täysiä elukoita. Ei tule juuri muita maita mieleen missä tällaista olisi olemassa."
"Miksei keski-ikäiset naiset vain voi pysyä kotona tai muuten ihmisten silmiltä piilossa. Eihän heillä tee yhtään mitään!"
No mietipä itse näitä otuksia maailmanhistorian näyttämöllä. Yhtä hämmentäviä naisia ei varmasti ole nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä itse näitä otuksia maailmanhistorian näyttämöllä. Yhtä hämmentäviä naisia ei varmasti ole nähty.
Otuksia...niin... niin katkerana siellä ettei voi enää naiseksi edes kutsua toista sukupuolta.
Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta en todellakaan lähde näihin tekstinä toteutettuihin naistenpieksämisiin, koska näissä ei ole tippaakaan kunnon keskustelua aiheesta, vaan muutaman naisia vihaavan miehen agendan esilletuontia, johtuen onnenpäivästä kun iltapäivälehden etusivulla oli otsikko, jota pääsee oikein kunnolla copypasteemaan ja naisia haukkumaan! Jee! Miten olisi vaikka ihan oikea harrastus tämän tilalle?
p.s. keskustelun naiset, pitäisikö hieman pohtia että lähteekö näihin mukaan laumana määkymään vai jättäiskö väliin?
Kyllä monet näistä keski-ikäisistä, tai keski-ikää lähentelevistö neitosista on selvinpäinkin aikamoisia matameja. Kaakatetaan omia mielipiteitä muiden yli, sanotaan suoraan, eli jyrätään muut ihmiset. Rakentavaa, kohteliasta puhetta ei osata, vaan kaikki on semmoista töykeää kailotusta ja valittamista. En tiedä, mistä johtuu, sillä nuorempina miehet ovat tuollaisia, mutta ikä tuo pehmeyttä ja sosiaalisia taitoja. Monelle naiselle käy päin vastoin, keski-ikä tarkoittaa rajattomia oikeuksia nolla vastuilla. Heidän mielestään.
T. Keski-ikää lähenevä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täysin tasottomasta ilmiöstä kovin tasokasta keskustelua saa väkisin väännettyä. Omat viestisi laskevat tasoa entisestään. Jätit vastaamatta kysymksiin. Osuiko arkaan kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otuksia...niin... niin katkerana siellä ettei voi enää naiseksi edes kutsua toista sukupuolta.
Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta en todellakaan lähde näihin tekstinä toteutettuihin naistenpieksämisiin, koska näissä ei ole tippaakaan kunnon keskustelua aiheesta, vaan muutaman naisia vihaavan miehen agendan esilletuontia, johtuen onnenpäivästä kun iltapäivälehden etusivulla oli otsikko, jota pääsee oikein kunnolla copypasteemaan ja naisia haukkumaan! Jee! Miten olisi vaikka ihan oikea harrastus tämän tilalle?
p.s. keskustelun naiset, pitäisikö hieman pohtia että lähteekö näihin mukaan laumana määkymään vai jättäiskö väliin?
Etkö sinä muka osaa hävetä näiden naisten käytöstä? Se ei ole naisen arvolle sopivaa. Sivisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten asiallista avausta tuostakaan aiheesta voinut tehdä. Mahtaa olla mukavaa niiden miesten mielestä, jotka tälle palstalle kirjoittelevat, tulla jatkuvasti kutsutuksi palstamammaksi.
Ei tunnu missään. Usein kun nälvin vaikkapa miesasiamiehia saan kuulla olevani katkera vanha palstamamma. Eipä ole vähentänyt tahtiani, enemminkin päinvastoin.
M34