Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pikkujoulujen hankalin asiakas on nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia"."

Vierailija
22.11.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611212200030347_uu.shtml?_ga=1.13802… "Poliisin kannalta sesongin hankalin asiakas on Marteliuksen mukaan keski-ikäinen voimakkaasti humaltunut nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia". Palstamammojen viinahuuruinen "rusinat pullasta"-asenne vaikeuttaa jo virkavallankin elämää! Ketkä tunnustaa olleensa asialla?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyyh nyyh kun naiset on taas niin kauheita. Pitäis tajuta olla sievä, kiltti, raitis, ihana ja hiljaa kelvatakseen! 

Onko liikaa vaadittu ettei käyttäydy kuin eläin ja jos on niin olisiko syytä muuttaa johonkin erämaahan jossa ei aiheuta häiriötä sekoiluillaan. Jos kaikilla olisi samanlainen mentaliteetti, niin Suomessa paskottaisiin kadulle, joku lataisi nyrkillä naamaan ihan huvikseen, koska hän voi ja hänellä on oikeus olla huonosti käyttäytyvä vastenmielinen kusipää.

Onko liikaa vaadittu, että tätä vaadittaisiin kaikilta jotka käyttäytyvät kuin eläimet eikä pelkästään keski-ikäisiltä naisilta (jotka ovat tässä ryhmässä todellakin se marginaaliporukka, kaikenikäiset miehet ja nuoret naiset ajavat heistä kirkkaasti ohi sikailijoina).

Vierailija
142/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyyh nyyh kun naiset on taas niin kauheita. Pitäis tajuta olla sievä, kiltti, raitis, ihana ja hiljaa kelvatakseen! 

Onko liikaa vaadittu ettei käyttäydy kuin eläin ja jos on niin olisiko syytä muuttaa johonkin erämaahan jossa ei aiheuta häiriötä sekoiluillaan. Jos kaikilla olisi samanlainen mentaliteetti, niin Suomessa paskottaisiin kadulle, joku lataisi nyrkillä naamaan ihan huvikseen, koska hän voi ja hänellä on oikeus olla huonosti käyttäytyvä vastenmielinen kusipää.

Ketkähän täällä enimmäkseen sinne kaduille paskovat ja latailevat nyrikllä naamaan ohikulkijoita? Eivät vissiin naiset kuitenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut sukupuolesta mitään, kirjoitin sukupuolineutraalisti kommenttini, jos olet kadulle paskova sekopää joka riehuu kännissä, niin mene kiitos AA kerhoon, hae apua, kärsit selvästi psyykkisistä ongelmista ja alkoholin käyttö ei tilannettasi paranna.

Vierailija
144/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alkoholinsietokyky on heikompi. Ja kun juo harvoin, ei osaa enää juoda.  Olen itse ihan rauhaa rakastava ihminen, en mamma enkä keski-ikäinen. Mulle ei sovi ollenkaan sellainen, että olen pitkään juomatta ja juon sitten kännit. En tarkoita että sikailisin erityisemmin, mutta musta tulee jollakin tavalla aggressiivinen, enkä ole oma itseni.  Jos siis olisin sikailijamamma ja tietäisin, että aion pitää hauskaa ja kuitenkin olla kännissä, joisin jonkinlaiset suojakännit siihen alle, esim. edellisenä viikonloppuna! Siis kotona.

En tosin usko, että keski-ikäiset miehet jää paljoakaan taakse naisista. Keski-ikäisissä ylipäänsä on eniten hankalia tapauksia, kyllähän sen näkee jo tilastoistakin. Esim. Tangomarkkinoiden järjestyshäiriöt suhteessa rock- ym. festareiden vastaaviin tiedetään...

Vierailija
145/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittanut sukupuolesta mitään, kirjoitin sukupuolineutraalisti kommenttini, jos olet kadulle paskova sekopää joka riehuu kännissä, niin mene kiitos AA kerhoon, hae apua, kärsit selvästi psyykkisistä ongelmista ja alkoholin käyttö ei tilannettasi paranna.

Kirjoitit kommenttisi kaikkea muuta kuin sukupuolineutraaliin viestiin tuomatta ilmi, että sinun mielipiteesi ei koske pelkästään naisia. Huonoa argumentaatiota, sanoisin.

Vierailija
146/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Itse ainakin nyt 35:na olen aika v-mäinen ämmä kun sille päälle satun, ja kehtaan valittaa, toisin kuin nuorena. Tähän kun lisäisi kännin niin varmaan kusisin taksin päälle vittumaisuuttani. 

Vierailija
147/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaa tästäkin ketjusta kuinka sekain jotkut keski-ikäiset naiset ja kuinka paistaa läpi tuo poliisinkin kertoma asenne. Mutta hei, hyviä putkareissuja ja osa pääsee ihan oikeuteenkin, saatte sitten maksella sakkoja ja oikeuskuluja, korvauksia, elämä on valintoja.

Vierailija
148/153 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten naisten pitää vähän öyhöttää ja pitää meteliä itsestään, etteivät unohdu kokonaan.

Vierailija
149/153 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut myös minulle ja olen mies. Laivareissun vietin lähes kokonaan putkassa ja talutettiin laivalta suoraan poliisiasemalle kuulusteluihin. Homma selvitettiin oikeudessa ja maksoin isot korvaukset sekoilustani kännissä.

Se mikä tuntuu kuningasidealta tuhannen päissään, tuntuu aamulla helvetin typerältä ja kyllä hävettää. Olen oppinut virheestäni ja maksanut rahat siitä. Kaikkien sekoilijoiden kannattaa myös muistaa, että et sinäkään tule sekoilustasi pääsemään kun koira veräjästä, se voi tulla kalliiksi ja varmasti on parempaakin tekemistä kun hengailla oikeudessa jne.

Vierailija
150/153 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Känniset keski-ikäiset naiset ovat ärsyttäviä, rasittavia ja aika luotaantyöntävä ilmestys. Mutta en sanoisi, että he ovat pahimmat asiakkaat. Siinä kun roteva +180cm mies alkaa viinan, aineiden tai mielenhäiriön seurauksena riehua, niin alkaa oikeasti pelottaa. Keski-ikäisillä kännisillä naisilla on myös harvemmin veitsiä tai huumeneuloja, joita saa pelätä. Pelko ja vitutus ovat kaksi eri asiaa. Olen mielummin vittuuntunut kuin peloissani.

Korkokenkä Lehikoinen paukutteli piikkikorollaan lähipöydän miestä kupoliin. Siis tuo MTV-:n naisuutisankkuri.

Ei muija tajunnut kuinka kovasti korko iskeytyy pääkuoreen. 

Naisankkurin känniörvellystä -ja arvaamatonta lisättynä arvostelukyvyttömyyteen aseen vaarallisuudesta. Ei pelota, mutta henki voi mennä lyönnin osuessa ohimoon.

Tästä muuten ei löydy yhtään uutista millään hakukoneella. Aika tehokkaasti siivottu. Muistan kuitenkin silloin niitä lukeneeni, joskus 2000-luvun alkupuolella. Muita hieman vastaavia (jo unohtuneita) juttuja noilta ajoilta kuitenkin löytyy.

Vierailija
151/153 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pikkujouluajan lähestyessä ... 

Vierailija
152/153 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Sovinistitaksikuskien jauhantaa ja legendaa koko juttu. En ole eläissäni törmännyt näihin sikaileviin keski-ikäisiin naisiin ja olen itse keski-ikäinen. Kaikista juhlista ihmiset ovat lähteneet siististi kotiin joko jalkaisin  tai taksilla. En tosin asu Helsingissä, jossa sikailevia naisia ja miehiä on varmasti enemmän. 

Eiköhän jutussa haastateltu poliisi tiedä asiasta jotain työnsä puolesta. Pahimmat sovinistit ovat keski-ikäiset känniset naissovinistit. Siinä seksistisinkin taksikuski jää auttamatta hopealle!

Niin poliisi ei yleensä kohtaa niitä fiksusti käyttäytyviä työnsä puolesta

Vierailija
153/153 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta. Miksi miehet eivät muuten oikeasti avaudu julkisesti naisten sikailusta?

Naiset ahdistelevat, kourivat, haastavat riitaa ja ovat väkivaltaisia siinä missä miehetkin.

Nyt kuulemme vain feministien ulinaa "likaisista katseista ja ehdotuksista".

-ex-baarimikko , mies

Miehet tajuavat, että naiset eivät ole täysin syyntakeellisia. Tämä artikkeli todistaa sen ja jokaisen havainnot elämästä

Olet täysin oikeassa, jälleen kerran. 

Naiset aloittavat sodat, raiskaavat ja tappavat viattomia, täyttävät vankilat. 

Herkkiä miesparkoja käy sääliksi, nyyhkistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä