"Pikkujoulujen hankalin asiakas on nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia"."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611212200030347_uu.shtml?_ga=1.13802… "Poliisin kannalta sesongin hankalin asiakas on Marteliuksen mukaan keski-ikäinen voimakkaasti humaltunut nainen, "jolla on vain oikeuksia, eikä minkäänlaisia velvollisuuksia". Palstamammojen viinahuuruinen "rusinat pullasta"-asenne vaikeuttaa jo virkavallankin elämää! Ketkä tunnustaa olleensa asialla?
Kommentit (153)
Voin kuvitella millaisen läksytyksen tuo totuuden suustaan päästänyt poliisi tulee saamaan! Joko naissovinistien totuuskomissio on laittanut inkvisition rattaat pyörimään?
Mulla onneksi mennyt niinpäin että nuorena oli ties mitä hölmöilyä. Vaikka harvoin (viimeksi viime helmikuussa) käyn baareissa, ei ole luonne enää niin äkäänen. Eli en allekirjoita, ja aika moni nelikymppinen voi varmasti sanoa samaa.
Ovat muuten aika kamalaa porukkaa tuo pikkujoulukansa. Usein hieman yli-ikäiset porukat tulevat nuorten yökerhoon ja heiluvat siellä jättimäisenä porukkanaan puvut päällä tönien muita ja ihan ympäri kännissä.
Nämä keski-ikäiset ovat ylipäänsä aika kamalaa porukkaa tönimisen suhteen. En tiedo johtuuko isosta egosta vai isosta humalasta.
Niin totta. Keski-ikäinen humaltunut nainen on ihan liian usein sekä röyhkeä että irstas ja lähes poikkeuksetta myös aivan h*lvetin hankala. En tosin tiedä johtuuko tuo hankaluus pelkästään alkoholista vai ajaako naiset toisensa tuohon tilaan, tuota samaa hankalaa asennetta kun on myös selvinpäin jos näitä keski-ikäisiä naisia on enemmän kuin kaksi samassa porukassa.
Hyvä esimerkki on naislauma kahvi/ruokatauolla ostamassa porukalla läksiäis/synttäri/whatever-lahjaa, hauska seurata sitä erimielisyyden ja säksätyksen määrää kun kukaan ei ole kenenkään kanssa samaa mieltä ja kaikki ovat enemmän oikeassa kuin muut.
Suomalainen känniääliöivä tantta on kyllä yksi maailmankaikkeuden vastenmielisimmistä olennoista. Nämä kun lähtevät vielä porukalla Gambiaan känniselle panolomalle, niin siinä on ihmisyys alennustilassa.
Miksei keski-ikäiset naiset vain voi pysyä kotona tai muuten ihmisten silmiltä piilossa. Eihän heillä tee yhtään mitään!
Naiset on tuollaisia ympäri vuoden, ei vain pikkujouluna.
Joku fiksumpi on joskus sanonut seuraavaa: alkoholi tuo ihmisen todellisen luonteen esille.
Vierailija kirjoitti:
Miksei keski-ikäiset naiset vain voi pysyä kotona tai muuten ihmisten silmiltä piilossa. Eihän heillä tee yhtään mitään!
Voivat liikkua ihmisten ilmoilla siinä missä muutkin, jos osaavat olla ihmisiksi. Jos eivät ja meno on kuvatunlaista, niin se kotiin jääminen on hyvä vaihtoehto kaikkien kannalta.
Muutama vuosi sitten (2013), jopa korkeimman oikeuden jäsen Liisa Mansikkamäki kyyditettiin poliisin toimesta putkaan, kun se kännissä kiukutteli taksimiehelle ja nikotteli poliiseille.
Maistuu se rähinäviina fiksuillekkin naisille.
Selvinpäinkin aika hankalia, niin kai nyt sitten kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku fiksumpi on joskus sanonut seuraavaa: alkoholi tuo ihmisen todellisen luonteen esille.
Joskus siitä onkin kyse. Viina kun poistaa estot, niin himot nuoriin miehiin ja katkeruus nuoriin naisiin pulpahtaa pintaan. Loput kanssaihmiset saavat nauttia möykkäämisestä, itkemisestä, väkivallasta jne.
Eivät ole miehiä parempia. Mutta eivät sentään joka viikonloppu törppöile.
Näin nuorena naistaksikuskina voin todeta, etten ole koskaan millään työpaikallani kokenut niin paljon tytöttelyä ja itsensä jalustalle nostamista toisten (tässä tapauksessa minun) kustannuksella, kuin tässä ammatissa, juuri tämän alkoa nauttineen varttuneemman naisväen toimesta.
Miesten joskus ällöttävätkin iskuyritykset ja muka-hauskat jutut eivät ole mitään verrattuna edellä mainittuihin.
Vierailija kirjoitti:
Tätivainaa hoki tuota "totuutta" - eikä ollut fiksu.
Kännissä ihminen on enimmäkseen typerä. Turha sitä on kaunistella.
Oi kyllä! Muutaman kerran olen eksynyt erääseen paikalliseen yökerhoon, joka on suunnattu hieman vanhemmalle väestölle. Nämä keski-ikäiset naiset ovat hanakoita haastamaan riitaa. Olen esimerkiksi saanut tuopin päälleni, sekä minua on tönitty. Enää en tuohon puljuun astu ja toivottavasti minusta ei tule vanhempana samanlaista haahkaa. T: N25
Jaan saman käsityksen keski-ikäisten humalaisten naisten hankaluudesta näin pikkujouluaikaan.
t. ensihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistitaksikuskien jauhantaa ja legendaa koko juttu. En ole eläissäni törmännyt näihin sikaileviin keski-ikäisiin naisiin ja olen itse keski-ikäinen. Kaikista juhlista ihmiset ovat lähteneet siististi kotiin joko jalkaisin tai taksilla. En tosin asu Helsingissä, jossa sikailevia naisia ja miehiä on varmasti enemmän.
Keski-ikäinen naisporukka tuli minua vastaa keskustellen kovaäänisesti. Ohitettuani kuulin kuinka puhuivat kuinka söpö poika olin ja kuinka olisi tehnyt mieli suudella ja muut yhteen äänin totesivat, että olisit suudellut.
Harva känninen miesporukka kehtaa tuollaisia puhua isoon ääneen.
-Päinvastoin. Todella moni kehtaa kyllä ja puhuu myös.
Sullahan kävi tsägä, että olivat maltillisia tai sitten vaan ei vielä tarpeeksi kännissä.
Noita tätejä saa hätyytellä joka viikko ja useita kertoja pois miesten kimpusta.
Kun sen tekee, niin olen ällöttävä lesbo, joka ei ymmärrä mieskomeuden päälle. Tämmöstä h**raa pitäis vetää turpiin, kun kanssa siskoja häiritsen. Pitäisi antaa häiritä, sisaruus kunniaan, naisten pitää vetää yhtä köyttä, keleen jengipetturi. jne. Tää oli vielä tämmöistä nättiä kieltä. Sylkeminen on suosittua heidän keskuudessaan myös. Repivät tukasta, läpsivät, lyövät käsilaukulla, söhivät hajuvettä silmille...
Tietääkseni työpaikkani on hieman tasokkaampi, mutta asiakkaat ei.
N44