Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoita vetoomus EU:n järjetöntä asedirektiiviä vastaan!

Vierailija
22.11.2016 |

Esitys tekisi AR-15 ja AK-47 tyyppiset puoliautomaattiaseet laittomiksi ja ihmiset menettäisivät metsästys- ja harrastusaseensa. Kummatkin ovat suosittuja, koska ovat hyviä aseita. Asetta ei saa kieltää ulkonäön perusteella! Aselait täytyy tehdä järkiperustein. Laillisella metsästysaseella ja terroristin laittomalla automaattiaseella ei ole mitään muuta yhteistä kuin, että ne kumpikin ovat aseita.

https://www.change.org/p/council-of-the-european-union-eu-you-cannot-st…

Onneksi meillä on vielä selkärankaisia fiksuja poliitikkoja jotka pitävät kansalaisten puolia. Katso Jussi Halla-ahon hieno puhe. (englanniksi)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät välitä asioista jotka eivät koske heitä. Tämän vuoksi metsästäjien ja muiden aseharrastajien on tuotava harrastustaan enemmän esille. Ymmärrän ettei ole helppo nykypäivänä kertoa  aseharrastuksesta ennakkoluulojen vuoksi, mutta jos harrastusta aikoo vielä suomessa tulevaisuudessa jatkaa on pakko astua kaapista esiin.

Vierailija
42/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en allekirjoita, kaikki aseet pitää tuhota.

Voisiko pikku vasuri vähän perustella miksi? T:Metsästäjä

Miksi? No koska aseilla on tarkoitus tuhota. Ne ovat siis haitallisia kun tarkoituksena pitää olla rakentaminen.

MItä METSÄSTÄJÄ tuhoaa? Metsästysaseista tässä on kyse eikä terroristien aseista. Metsästäjä vaan ottaa talteen luonnosta sen osan, joka muuten jäisi petojen ja hajottajien hampaisiin, ja ne kyllä pärjäävät vähemmälläkin.

Ei sillä, useimmat metsästäjät tulevat aivan hyvin toimeen tuossa mainittujakin aseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittani on totaalisen täynnä EU:ta. Vastustan kaikkea mitä siihen liittyy, toivottavasti myös tekin. Näitä foorumin vastauksia kun katsoo, niin vastustan myös punavihreitä joka on nähtävästi maapallon itsekkäin ihmisryhmä.

Taas ei ole henkilöllä yhtään tietoa mitä se ei oikeasti tekee. Huoh

Vastustatko sitä että EU valvoo ettei Suomen valtio loukkaa meidän Suomen kansalaisten ihmisoikeuksia? Sitä että yritystemme tuontia muihin maihin helpotetaan?

Ja sitten se loukkaa itse oikeuksiamme. Ymmärrätkö, tuo laki tappaa minun harrastukseni kokonaan. En voi enää elää kotimaassa sitä haluamaani elämää mitä olen onnellisena ennen elänyt. Mitä väliä millään rahalla on jos ei ole onnellinen?

Älä höpötä. Jos sinä et millään muulla aseella saalista saa, olet niin huono metsästäjä että parempi onkin että lopetat. 

Meillä on aseita kaapissa (enemmän kuin laki sallii, mutta ei kerrota kenellekään), mutta yksikään niistä ei ole mainittua merkkiä. Joku pumppuhaulikko on, mutta ikivanhalla yksipiippuisella Baikalilla on saatu enemmän saalista kuin muilla meidän haulikoilla yhteensä - ja niitäkin on aika monta.

Vierailija
44/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittani on totaalisen täynnä EU:ta. Vastustan kaikkea mitä siihen liittyy, toivottavasti myös tekin. Näitä foorumin vastauksia kun katsoo, niin vastustan myös punavihreitä joka on nähtävästi maapallon itsekkäin ihmisryhmä.

Taas ei ole henkilöllä yhtään tietoa mitä se ei oikeasti tekee. Huoh

Vastustatko sitä että EU valvoo ettei Suomen valtio loukkaa meidän Suomen kansalaisten ihmisoikeuksia? Sitä että yritystemme tuontia muihin maihin helpotetaan?

Ja sitten se loukkaa itse oikeuksiamme. Ymmärrätkö, tuo laki tappaa minun harrastukseni kokonaan. En voi enää elää kotimaassa sitä haluamaani elämää mitä olen onnellisena ennen elänyt. Mitä väliä millään rahalla on jos ei ole onnellinen?

Älä höpötä. Jos sinä et millään muulla aseella saalista saa, olet niin huono metsästäjä että parempi onkin että lopetat. 

Meillä on aseita kaapissa (enemmän kuin laki sallii, mutta ei kerrota kenellekään), mutta yksikään niistä ei ole mainittua merkkiä. Joku pumppuhaulikko on, mutta ikivanhalla yksipiippuisella Baikalilla on saatu enemmän saalista kuin muilla meidän haulikoilla yhteensä - ja niitäkin on aika monta.

Ja koska sinä päätät mitä muilla saa tai tulee olla aseina ja mikä muille aseeksi riittää, niin muita aseta ei tule sallia kuin yksipiippu balalaikka, jolla itse metsästät suurena metsästäjän norsutkin.

Hienoa että on kaltaisiasi ihmisiä.

Vierailija
45/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle ihmisten kyykyttämiselle täytyy saada loppu. Miksi ette anna ihmisten nauttia elämästä?

Vierailija
46/49 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en allekirjoita, kaikki aseet pitää tuhota.

Tuhoa samalla köyhyys, rasismi ja sukupuolten väliset biologiset erot. Sehän sinulta varmasti onnistuu, kun olet vasemmistoidealisti.

Lyydia, olen seurannut viestejäsi monessa ketjussa ja olet todella fiksun oloinen nainen. (vai oletko edes nainen?) Olisipa enemmän kaltaisiasi naisia. <3

Vierailija
47/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita.

Vierailija
48/49 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lel, ei niitä ulkonäön perusteella kielletä lailla:D:D:D

vaan sen että ovat puoliautomaatteja? ei metsästykseen tuollassei tarvita, jos ei osu ensimmäisellä niin sitte on pjaska metsästäjä vai montako meinasit minuutissa oikeen lahtaa?

Vierailija
49/49 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki metsästysaseet pitäisi säilyttää poliisilaitoksella, josta ne voi käydä hakemassa metsästysretkelle. Tähän on pakko mennä koska rauhoitetun suden laiton murhaaminen ei muuten lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi