Miten voin hyvittää kardinaalivirheeni!
Liittyy akateemisuuteen!
Minä ei-akateeminen olen kysynyt kuulumisia akateemiselta ihmiseltä!! Kuinka röyhkeä olen ollutkaan! Miten voi tämän hyvittää akateemiselle vai voiko sitä edes yrittää hyvittää!
Uskallanko pyytää heidän lasta meille enää leikkimään? Heidän lapsiaan "voi saastua" ja menettää akateemisen perhevirikkeen?
Onko tilanne kuinka hälyyttävä? Auttaako edes, että ollaan ylioppilaita ja mies on ekonomi ja minä datanomi?
Kommentit (5)
...
Miksiköhän myyttiä akateemisten omahyväisyydestä toitottavat aina eteenpäin juuri ei-akateemiset?
Kardinaalivirhe = kysyä kuulumisia? :D Sori jos naurattaa,,, Ymmärsinkö oikein? Koulutustaustat, niinkö? :D Laittakaa ylioppilashatut päähän seuraavan kerran kun teille tulee ne akateemisten lapset leikkimään.
Osta ensi kerralla Oltermanni Cheddaria.
Hei ystävä, päästä tosta sun kiukusta irti. Itse olen akateeminen ja työtön enkä yhtään sen parempi kun kukaan alemmin koulutettukaan.
Jaa molemmat siis työttömiä?
Ehkä miehesi kaupallisen alan ihmisenä pääsee kaupan kassalle nollasopimuksella ja sinä voit ajaa vaikka taksia kuten moni muukin it-ammattilainen, odotettavissa paskimmat vuorot ilman ylityö- yms. korvauksia.