Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wilmasta kysyisin kokemuksia?

Äitiminäkin
22.11.2016 |

Itse liityin syyskuussa siihen kun kuulin vain hyvää opettajilta ja muiden oppilaiden vanhemmilta.elokuun lopulla 2 koululaisella oli muutamia unohduksia molemmilla joista sain tiedon puhelimitse ja pyysin heille reissuvihkoa.ei tullut.wilmaan opettajilta ei tullut viestiä unohduksista ja kysyin välillä tekstarilla molemmista niin hyvin meni,eilen toisen lapsen opettaja otti yhteyttä ja ehdotti koulupalaveria,unohduksia on ollut joitakin molemmilla!toki suostuin palaveriin mutta ihmetyttää ettei unohdusten tultua tullut wilmaan mitään merkintää eli en tiennyt puuttua unohtamisiin mitenkään.eilen menin sitten ostamaan lapsille reissuvihkon jonne itse merkkaa läksynsä ja kokeet.luotto wilmaan meni tyystin.koin siten että opettaja syytti unohduksista minua,mutta enpä niistä ollut tietoinen.tästä aion palaverissa antaa palautteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt wilman wika ole, ettei opet sitä käytä? Luotto meni wilmaan? Tirsk... Vähän sama kuin sanoisit, että sulla meni luottamus käyttämääsi sähköpostisovellukseen, koska ystäväsi ei muistanut lähettää sinulle lupaamaansa viestiä.

Vierailija
2/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut asenteen, että jos se ei ole wilmassa, siitä ei tarvitse välittää. Esikoisella on 1 opettaja joka ei laita läksyjä wilmaan, kaikki muut opettajat ne sinne laittavat. No en sitten juuri ole kiinnostunut hänen läksyn unohdus viesteistäänkään... Tosin annoin ko. opettajasta rehtorille palautetta, toivottavasti läksyt alkavat kohta sieltä löytyä mistä pitäisi. Mutta wilman vika se ei ole, että yksi opettaja on idari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan