Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on reilusti ylipainoinen mies!

Vierailija
21.11.2016 |

Haluatteko häntä? Onko teiilä seksiä? Haaveiletteko koskaan hyväkroppaisista miehistä?

Tuttavapiirissäni on useampi pariskunta, jossa nainen on tyyliin mallin mitoissa ja mies on lihonut arviolta 50-80 kiloa naista painavammaksi... Pidättekö oikeasti näitä miehiänne haluttavina?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mua kiihottaa isot miehet.

Vierailija
2/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta kun raha on pesiytynyt miehelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ylipainoinen mies mutta käyn kadulta hakemassa pikapanoja jatkuvasti kun se on työskentelämässä mulle pekonia lautaselle

Vierailija
4/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh me olemme juuri tuollainen pari ja seksiä on ja kyllä, pidän miestäni haluttavana. Ei se ulkonäöstä ole kiinni, kun toista rakastaa :)

Vierailija
5/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh me olemme juuri tuollainen pari ja seksiä on ja kyllä, pidän miestäni haluttavana. Ei se ulkonäöstä ole kiinni, kun toista rakastaa :)

Tiedän toki että rakkaus on sokea, mutta että noin sokea: ei, ei se vaan ole mahdollista!

Vierailija
6/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miestäni enemmän kuin jotain räppikukkoa joka on "kuuma", yök!

Vierailija
7/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka  mies oli komea, atleettivartaloinen urheilija. Silti ei riittänyt kuin 14 yhdessäolovuoteen.

Nykyisellä miehellä on ollut n 25 kiloa ylipainoa (enimmillään painanut 117kg, pituus 193cm) mutta pitkällä miehellä se ei tietenkään näytä niin pahalta. Vatsaa on ollut, sen sijaan käsivarret, sääret ja peppu on aina olleet tosi timmit. Hänkin on ollut urheilullinen nuoruudessa mutta sittemmin jäänyt.

Seksiä on ollut aina (yhdessä 20v) ja se on ollut hyvää ja monipuolista:) Haluan miestäni edelleenkin - ehkä entistäkin enemmän kun on laihtunut 20 kg ja treenannut löysät pois salilla. Komistuu vaan vanhetessaan.

Painoeroa meillä on edelleenkin melkein 40 kg, enimmillään on ollut 60kg  (eli ollut tuplasti mun painoinen)

Vierailija
8/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on muutenkin iso eli tosi lihaksikas. Mua sytyttää muukin kuin kroppa: puheet, katseet, kosketus ja luottamus. Meillä on ihana seksielämä. Mies on kekseliäs ja itsevarma seksissä. Oken sulaa vahaa hänen käsissään

Vierailija
9/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän toki että rakkaus on sokea, mutta että noin sokea: ei, ei se vaan ole mahdollista!

Höpsis! Ei minua ole miehen paino koskaan häirinnyt, vaikka ymmärrän, että jotakuta voisi häiritä. Ja ainakin itselläni toisen haluaminen lähtee parisuhteessa ihan muista asioista kuin ulkonäöstä.

T. 4

Vierailija
10/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies painaa 70 kg enemmän kuin minä. Enhän minä sitä halua ja todellakin käyn kuumana ihaniin nuoriin lihaksikkaisiin ujostuksiin. Eihän ne minua, keski-ikäistä eukkoa huolisi ja oman ikäisissä ei ole juurikaan timmejä miehiä, kun huonoluonteiseen en ala vaihtamaan. Joten eiköhän se ole tässä liitossa pysyttävä mikä on aikanaan tullut valittua. Kaikki muu on kuitenkin kunnossa.

Vierailija
11/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ihan oikeastiko seksiä vaikka 70 kiloa painavamman miehen kanssa? Miten tuo edes onnistuu, ettei toinen litisty?

Vierailija
12/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikossa olisi puhuttu ylipainoisists naisista, niin kaikki olisivat rientäneet vakuuttamaan, että sisäinen kauneus on tärkeintä ja ap on pinnallinen...

Vierailija
13/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ällöttää miehen lihavuus. Mies on lihonut tosi paljon, varsinkin naamasta tullut turpea ja ruma. Ei kiinnosta seksi tuollaisen turvonneen pullamössön kanssa. Laihdutus ei häntä kiinnosta, eikä liikunta. Kohta ex-mies. Onneksi ei ole lapsia.

Vierailija
14/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni pippeli ei näy pötsin alta. Mies on myös impotentti.

Vierailija
15/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisitko samalla tavalla, jos kommentoija olisi ollut mies ja nainen se lihava?

Vierailija
16/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisitko samalla tavalla, jos kommentoija olisi ollut mies ja nainen se lihava?

Todellakin. Hyllyvä läski on vastenmielistä kaikilla.

Vierailija
17/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri rakastunut reilusti ylipainoiseen mieheen. Olen itse hoikka. Aluksi vähän kummeksuin lihavuutta kun en ole tottunut ylipainoiseen vartaloon. Mutta kaikki muu on täydellistä miehen kanssa ja sen vuoksi myös seksi on hyvää. Itse asiassa nyt rakastuneena hän näyttää oikein komealta silmissäni.

En osaa stressata siitä, miltä ylipaino tuntuu ajan kanssa. Eksäni on oikein raamikas ja komea mutta en ole pitänyt häntä enää vuosikausiin haluttavana.

Vierailija
18/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys lähtee korvien välistä.

Vierailija
19/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/82 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Suoraan kun mun näppikseltä. Meillä vielä ikäeroa, ja joskus harmittaa. En enää ikinä saa nuorta ja timmiä miestä ja hyvää seksiä (oma ei pysty).