Te joilla on reilusti ylipainoinen mies!
Haluatteko häntä? Onko teiilä seksiä? Haaveiletteko koskaan hyväkroppaisista miehistä?
Tuttavapiirissäni on useampi pariskunta, jossa nainen on tyyliin mallin mitoissa ja mies on lihonut arviolta 50-80 kiloa naista painavammaksi... Pidättekö oikeasti näitä miehiänne haluttavina?
Kommentit (82)
Mies painaa 150-155 välillä. On ihana, haluan häntä, seksiä on, mies haluaa myös usein, en litisty olin alla tai päällä. En vaihtaisi mihinkään
Vanha keskustelu, mutta ajankohtainen itselle. Mitä tehdä, kun oma mies ei enää miellytä silmää mitenkään, painaa miltei 80 kg enemmän kuin minä, mun bmi on 20. Olen sanonut monta kertaa, että toivoisin hänen laihtuvan ainakin alle 100 kiloon. En vaan nää häntä mitenkään seksikkäänä, vaan todella isomahaisena. Ollaan oltu jo pitkään yhdessä ja lapsiakin on. Huomasin joku aika sitten ihastuneeni toiseen mieheen jonka ulkonäkö miellyttää mua täysin ja tajusin siinä, että mun isoimpia suhdetarpeita taitaa olla se, että miehen ulkonäkö miellyttää mua. ( normaalipaino/ pukeutuu siististi/ huolehtii hygieniasta) mitä tällaisessa tapauksessa kannattais tehdä, yrittääkö väkisin saada toinen laihduttamaan vai kärsiä tilanteesta vai vaan luovuttaa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh me olemme juuri tuollainen pari ja seksiä on ja kyllä, pidän miestäni haluttavana. Ei se ulkonäöstä ole kiinni, kun toista rakastaa :)
Tiedän toki että rakkaus on sokea, mutta että noin sokea: ei, ei se vaan ole mahdollista!
Sä et kyllä tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyys lähtee korvien välistä.
Ja jotain on pielessä korvien välissä, jos on syötävä itsensä huomattavan ylipainoiseksi.
Mun mies on aina ollut ylipainoinen enemmän tai vähemmän. Kotona jo pikkulapsesta lähtien syötetty kuin porsasta; suolaa, voita, sokeria. Siinä äitinsä rakkaudellinen resepti kotikeittiöihin. Olen joskus yrittänyt muuttaa sen syömisiä terveellisempään suuntaan. Ihan turhaa. Sain vain nipon leiman niiden perheessä.
Viime vuosina mies on vain entisestään paisunut, sillä on niin iso maha ettei pysty kumartua laittamaan kenkiä jalkaansa. Sen maha roikkuu housunkauluksen päällä niin kuin semmonen ihralöllö. Housut se vetää vyöllä tiukkaan mahan alle kun ei ne siihen päällekään mahdu. Kunto on tosi huono, innostuu pari kertaa vuodessa lenkkeilemään parina päivänä ja sitten homma jää taas. Syö salaa suklaata ja tupakkaakin polttelee silloin tällöin kun luulee ettei kukaan hoksaa. Rasvaa laitetaan leivälle sentin kerros ja juustoa toinen ja leikkeleet tietysti. Syö se kasviksiakin hyvällä ruokahalulla mutta kun ihan perusasiat on jo pielessä, niin siinä kasvikunnan tuotteet enää auta. Seuraan pakostakin sen ruokailutapoja, en vain viitsi enää sanoa mitään. En jaksa. Ei ole mun tehtävä muuttaa tai yrittää muuttaa toista. Itse sen pitää se tajuta. Todennäköisesti tajuaa vasta sitten kun on jo ensimmäinen sairaus puhjennut. Sitten itketään. Oi miksi ihmiset eivät voi huolehtia itsestään? Sukurasitetta suomalaisiin kansantauteihin kun löytyy tässäkin tapauksessa molempien vanhempien puolelta.
Ja kyllä se omiin seksihaluihin vaikuttaa. Alla ollessani meinaan tulehtua vaikkei se koko painollaan päälläni olekaan. Muna ei meinaa yltää perille asti joissain asennoissa kun se valtava pallomaha on tiellä. Ihan kun raskaana olisi! Tämä tila vain on pysyvä.
Painan kaksi kertaa niin paljon kuin vaimoni. Toki hän onkin varsin pienikokoinen, kun taas itse olen melko pitkä (30 cm vaimoani pidempi), raskasrakenteinen ja kyllä, myös reilusti ylipainoinen. Tiedän, etten ylipainoni vuoksi ole kropaltani haluttava, ja arvostan sitä että vaimoni kuitenkin siitä huolimatta on halukas tai ainakin valmis seksiin kanssani, vielä näin yli 20 vuoden avioliiton jälkeenkin. Seksin laatu on hyvää, ja nautimme siitä molemmat, tosin kokoni ja painoni asettaa joitain rajoitteita, esim. lähetyssaarnaajassa ei voi kovin kauaa olla, muuten kyllä vaimokulta litistyy. Silti mielessäni käy joskus pitäisikö hän seksistä enemmän ja/tai haluaisiko hän sitä useammin jos olisin hoikka ja atleettinen; varmastikin, ja itse asiassa hän on näin pariin otteeseen sanonutkin (joka, täytyy myöntää, sattui enemmän kuin olisin uskonutkaan). Tietysti oma vikanihan se on, että olen päästänyt painoni tähän tilaan, mutta en tiedä saako sitä enää näin viisikymppisenä korjattuakaan.
Miesystäväni painoi 100 kg enemmän kuin minä tavatessamme. Nyt hän on laihtunut huimasti, mutta on minua edelleen liki 50 kiloa painavampi.
Seksiä on ollut aina paljon ja haluan miestäni, en ketään muuta.
En halua häntä enkä nauti sängyssä. Ei tee mieli koskea kun kaikki on niin pehmeää. Olisi edes lihaksikkaat kädet tai jotain, mutta pelkkää hyllyvää geelityynyä.
Yritän tarjota terveellisiä ruokavaihtoehtoja, mutta kaikki pitäisi kantaa valmiina nenän eteen. Hedelmiin ei koske ollenkaan. Öisin syö suklaata ja sipsejä. Mahtaako olla piilevää masennusta.
Surullista kun rakas ihminen ei tunnu ottavan tosissaan sitä, että pelkään jo hänen terveytensä puolesta. Se on ykköshuolenaiheeni. Ulkonäkö on sitten käsi kädessä tuon kanssa. Ikinä en kritisoi enkä huomauttele painosta tai ulkonäöstä. En vaan ymmärrä, että eikö häntä motivoi edes se, että minä olen hoikka ja hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta kun raha on pesiytynyt miehelle :)
Tämä on rehellinen vastaus ja siitä sinulle pisteet.
Mieheni on kaksi kertaa kokoiseni. Minä olen pieni ja hän erityisen suuri, mutta myös ylipainoinen.
Seksi on hyvää ja tyydyttävää. Pidän miestä hyvin haluttavana ja seksikkäänä. Silti toivoisin hänen olevan 20kg kevyempi, koska silloin lonkkiini ei sattuisi päällä ja hommat pelaisi kunnolla lähetyssaarnaajassa. Nyt hän kyllä painoa parhaillaan pudottaakin. Uskon, että seksielämä piristyy sen myötä. Rakastan häntä kuitenkin juuri sellaisena kuin hän on ja mielelläni katselen alastonta kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miestäni enemmän kuin jotain räppikukkoa joka on "kuuma", yök!
Eli haluat räppikukkoa ja se ärsyttää sinua kun et saa sitä lihavan miehesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Painan kaksi kertaa niin paljon kuin vaimoni. Toki hän onkin varsin pienikokoinen, kun taas itse olen melko pitkä (30 cm vaimoani pidempi), raskasrakenteinen ja kyllä, myös reilusti ylipainoinen. Tiedän, etten ylipainoni vuoksi ole kropaltani haluttava, ja arvostan sitä että vaimoni kuitenkin siitä huolimatta on halukas tai ainakin valmis seksiin kanssani, vielä näin yli 20 vuoden avioliiton jälkeenkin. Seksin laatu on hyvää, ja nautimme siitä molemmat, tosin kokoni ja painoni asettaa joitain rajoitteita, esim. lähetyssaarnaajassa ei voi kovin kauaa olla, muuten kyllä vaimokulta litistyy. Silti mielessäni käy joskus pitäisikö hän seksistä enemmän ja/tai haluaisiko hän sitä useammin jos olisin hoikka ja atleettinen; varmastikin, ja itse asiassa hän on näin pariin otteeseen sanonutkin (joka, täytyy myöntää, sattui enemmän kuin olisin uskonutkaan). Tietysti oma vikanihan se on, että olen päästänyt painoni tähän tilaan, mutta en tiedä saako sitä enää näin viisikymppisenä korjattuakaan.
Kyllä viiskymppisetkin pystyy halutessaan laihtumaan. Et pääse ehkä niin timmiin kuntoon kuin parikymmentä vuotta aikaisemmin olisit päässyt mutta ihan terveytesi kannalta kannattaisi pudottaa kiloja. Jos teillä hyvä liitto ja elämä, niin etkö haluaisi jatkaa sitä mahdollisimman pitkään? Etkä kuolla ennenaikaisesti ties mihin tautiin/kohtaukseen? Terveys ennen kaikkea, sitten vasta ulkonäkö.
Järkyttävä hiilijalanjälki isokokoisella läskillä miehellä.
Sellainenhan 193cm 120kg tai pelkästään 100kg mies vetää kaksi vuuallista makaroonilaatikkoa ja vääntää sellaiset kakkelit pyttyyn että pönttö täyttyy puolen metrin putken verran :s
Lyhyempi ja kevyempi mies ei kuluttaisi niin paljon luonnonvaroja.
Oman mieheni kaksoileika ja bulldogin heltta heiluu lähetyssaarnaajassa ikävästi ja sinne pinttynyt hiki norottaa rinnoilleni.
Tosi vaikea keskittyä seksin aikana vaikka rakastankin miestäni. Erityisesti oikean asennon ja kulman löytyminen pidentää aktia useilla kymmenillä minuuteilla. Nuorena ja hoikkana hommat hoituivat alle 15 min molemmilta.
Minusta lihavuudelle ei oikein voi tehdä mitään, kun ruoka on niin lihottavaa länsimaissa ja työelämä stressaavaa että sitä pitää syödä. Muuten ei jaksa.
Ei ole ongelmia seksielämässä, vaikka mieheni on reilusti ylipainoinen. Hän on ehdottomasti paras seksikumppani ikinä, ja kokemusta on timmistäkin miesvartalosta. Seksi on kuitenkin niin paljon muutakin kuin vain fyysistä. Olen todella onnellinen että pääsin yli alkutaipaleen ennakkoluuloistani seksielämämme suhteen ja saan olla juuri hänen kanssaan.
189cm ja 108kg:n vaimo kirjoitti:
Oman mieheni kaksoileika ja bulldogin heltta heiluu lähetyssaarnaajassa ikävästi ja sinne pinttynyt hiki norottaa rinnoilleni.
Tosi vaikea keskittyä seksin aikana vaikka rakastankin miestäni. Erityisesti oikean asennon ja kulman löytyminen pidentää aktia useilla kymmenillä minuuteilla. Nuorena ja hoikkana hommat hoituivat alle 15 min molemmilta.
Minusta lihavuudelle ei oikein voi tehdä mitään, kun ruoka on niin lihottavaa länsimaissa ja työelämä stressaavaa että sitä pitää syödä. Muuten ei jaksa.
Alkuosalle yläpeukkua, lopulle alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
189cm ja 108kg:n vaimo kirjoitti:
Alkuosalle yläpeukkua, lopulle alapeukkua.
Onhan se kuitenkin myönnettävä että pizzaa tai lasangea voisi syödä useamman pellillisen ja vuuallisen.
Ei siitä yhdestä tule kylläiseksi ja leipää päälle.
tämä on se kylmä totuus ja sohvalle donitsilaatikon kanssa.
Ruoka nyt vaan on maailman paras tyydytyksen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Mies painaa 150-155 välillä. On ihana, haluan häntä, seksiä on, mies haluaa myös usein, en litisty olin alla tai päällä. En vaihtaisi mihinkään
Kyllä vaan litistyy, jos jo normaalipainoinenkin 190 cm pitkä mies lepää esimerkiksi naisen jalkaa vasten. Kyllä se sattuu. Lihava mies ei välttämättä pysty kannattelemaan itseään ilmassa, jos kunto on muutenkin huono. Vatsa ottaa kiinni tietyissä asennoissa. Lihavat hikoilevat. Fyysisesti seksi on varmasti huonompaa todella lihavan kanssa mutta tunneasiahan seksi kuitenkin lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan litistyy, jos jo normaalipainoinenkin 190 cm pitkä mies lepää esimerkiksi naisen jalkaa vasten. Kyllä se sattuu. Lihava mies ei välttämättä pysty kannattelemaan itseään ilmassa, jos kunto on muutenkin huono. Vatsa ottaa kiinni tietyissä asennoissa. Lihavat hikoilevat. Fyysisesti seksi on varmasti huonompaa todella lihavan kanssa mutta tunneasiahan seksi kuitenkin lopulta on.
SIKSI kannattaa ottaa se 170cm kätevä tikkaaja joka puputtaa painovoimia uhmaten.
Eikö parisuhteen idea olekaan se, että toisen hyväksyy sellaisena kuin hän on, virheineen..?