Te joilla on reilusti ylipainoinen mies!
Haluatteko häntä? Onko teiilä seksiä? Haaveiletteko koskaan hyväkroppaisista miehistä?
Tuttavapiirissäni on useampi pariskunta, jossa nainen on tyyliin mallin mitoissa ja mies on lihonut arviolta 50-80 kiloa naista painavammaksi... Pidättekö oikeasti näitä miehiänne haluttavina?
Kommentit (82)
Kyllä, rakastan häntä ja haluan häntä. Harrastamme seksiä joka päivä, ei se ole kiloista kiinni. Hän on miehekäs ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rakastan häntä ja haluan häntä. Harrastamme seksiä joka päivä, ei se ole kiloista kiinni. Hän on miehekäs ja seksikäs.
Jatkan tähän kuitenkin että itseasiassa pidän häntä hyväkroppaisena vaikka onkin ylipainoinen. On roteva ja lihaksikas ja hyväkuntoinen, juoksee taatusti kauemmin kuin minä vaikka olen liikunnallinen ja normaalipainoinen.
Te, jotka kehutte miehiänne: eikö heillä ole man boobseja? Se jos mikä ainakin itseäni puistattaa. Olkoon mahaa mutta t-paidan alta pullottavat tissit on naismaiset.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kehutte miehiänne: eikö heillä ole man boobseja? Se jos mikä ainakin itseäni puistattaa. Olkoon mahaa mutta t-paidan alta pullottavat tissit on naismaiset.
Ei ole, lihaksikas rinta ja kiinteät kädet ja jalat ja pylly. Ainoastaan suuri vatsa.
Mies on noin 70 kiloa minua painavampi. En pysty katsomaan enää häntä alasti. Asentoa on seksissä todella vaikea löytää. Saan seksiä, mutta olen koko ajan hänen kanssaan ikäänkuin pienessä puutteessa, kun seksi on niin rajoittunutta. En ole ylpeä itsestäni, mutta minulla on nuorempi urheilullinen rakastaja, jonka tapasin yhteisen urheiluharrastuksemme parissa. Mietin eroa joka päivä. Mieheni on aivan loistava ihminen, mutta tuo paino. Ainoa mikä häiritsee on se, että mieheni kontrolloi koko ajan etten minä liho. Jos lomalla minulle tulee vatsamakkara, hän puristelee sitä jatkuvasti.
Mies oli normipainoinen vuosia kunnes vähän sitä sun tätä tapahtui ja nyt on ylipainoinen. Haluan häntä yhä ja seksiäkin meillä on. Rakastan häntä omana itsenään koosta viis.
Lihava mies ei kiinnosta, se vain on totuus. Paljon läskiä > teston määrä vähäinen ja estrogeenin määrä noussut. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Huh ihan oikeastiko seksiä vaikka 70 kiloa painavamman miehen kanssa? Miten tuo edes onnistuu, ettei toinen litisty?
Helposti, eri asennot on keksitty ;)
Vierailija kirjoitti:
Joskus treenatuilla miehillä on ne tissit.
Se on todella häiritsevää.
Rasva kertyy toisilla ihan vääriin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun miehelläni ainakaan manboobseja ole. Vatsaa kyllä on, mutta on myös leveä rintakehä ja hartiat. Ei kaikille isoille miehille niitä manboobseja tule.
En ole huomannut että miehen ulkonäkö olisi juuri vaikuttanut omiin haluihin, mutta lähinnä muut ylipainon haitat kyllä. Nopea hengästys ja väsähdys vaivaavat sängyssä, enkä jotenkin tunne enää itseäni himoittavaksi kun toinen ei jaksakaan loppuun asti. Isoin häiriötekijä on kuitenkin miehen itsevarmuuden katoaminen ja selvä inho omaa vartaloaan kohtaan. Miehen laihtuminen varmasti parantaisi elämää vällyjen välissä, mutta tämä ei näytä olevan vielä itse kypsä sille ajatukselle että asialle voisi oikeasti tehdäkin jotakin.
Bae-Bae kirjoitti:
Lihava mies ei kiinnosta, se vain on totuus. Paljon läskiä > teston määrä vähäinen ja estrogeenin määrä noussut. Ei hyvä.
eikös se ole hyvä, että miesten toksinen maskuliinisuus vähenee?
Bae-Bae kirjoitti:
Kyllä aina naiset vaan tykkää kun heiluttelee paksua setelitukkoa ja kyselee että onko rantalomalle lähtijöitä, kun kaveri perui. Olisi ilmanen matka ja tyäsi ylläpito.
Sen jälkeen saa välilihahierontaa ja tissien vahausta ja öljyämistä. Karvojen poiston ja hemmotteluloman aijai.
Ei siinä piereskelevä isomahainen mies enää okseta vaan ollaan mielin kielin ja sanotaan että "big daddy" uu jea, big dady uu jea".
Sitten mää vaan siihen et soo soo, syödään eka.
Mies laihikselle, kyllä sinä läsä lotisee jos ylipäätään pystyy enään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Bae-Bae kirjoitti:
Nykyäänhän miehille suositellaan estrogeenia sisältäviä ruokia ja juomia. Poistaa putkinäköisyyttä ja laajentaa lajillista tajuntaa. Tulee toimeen myös naisten kanssa ja tasa-arvoistaa psyykkisesti.
Myös agressiivisuus katoaa. Jokainenhan tietää miten lepposia lihavat miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mies on noin 70 kiloa minua painavampi. En pysty katsomaan enää häntä alasti. Asentoa on seksissä todella vaikea löytää. Saan seksiä, mutta olen koko ajan hänen kanssaan ikäänkuin pienessä puutteessa, kun seksi on niin rajoittunutta. En ole ylpeä itsestäni, mutta minulla on nuorempi urheilullinen rakastaja, jonka tapasin yhteisen urheiluharrastuksemme parissa. Mietin eroa joka päivä. Mieheni on aivan loistava ihminen, mutta tuo paino. Ainoa mikä häiritsee on se, että mieheni kontrolloi koko ajan etten minä liho. Jos lomalla minulle tulee vatsamakkara, hän puristelee sitä jatkuvasti.
Mikä v*ttu muuten näitä läskejä miehiä vaivaa, kun on pokkaa arvostella ja haukkua naisen lihomisia ja yritetään kontrolloida, ettei nainen vaan liho grammaakaan, mutta itse on manboobsit omaava ihramöykky!? Näitä on nimittäin paljon. Ei tarvitse olla edes oma vaimo, vaan joku toinen nainen, vaikka oma sisko, niin naisen lihomisista ja läskeistä pitää huomauttaa ja haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v*ttu muuten näitä läskejä miehiä vaivaa, kun on pokkaa arvostella ja haukkua naisen lihomisia ja yritetään kontrolloida, ettei nainen vaan liho grammaakaan, mutta itse on manboobsit omaava ihramöykky!? Näitä on nimittäin paljon. Ei tarvitse olla edes oma vaimo, vaan joku toinen nainen, vaikka oma sisko, niin naisen lihomisista ja läskeistä pitää huomauttaa ja haukkua.
luuletko ettei ollut trolli?
Mä painan 56 kg, mies 120+ kg. Rakastan mutta välillä harmittaa. Aloin seurustella rotevan mutta hyväkroppaisen miehen kanssa, nyt se hyvä kroppa piileskelee valtavan mahan alla. Luulin aina ettei tuollainen vaikuttaisi mun haluihin ja tunteisiin mutta olen pinnallisempi kuin luulin. Ei haluta niin paljoa ja hetkittäin lähes inhottaa. Yritän päästä inhotuksesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bae-Bae kirjoitti:
Nykyäänhän miehille suositellaan estrogeenia sisältäviä ruokia ja juomia. Poistaa putkinäköisyyttä ja laajentaa lajillista tajuntaa. Tulee toimeen myös naisten kanssa ja tasa-arvoistaa psyykkisesti.
Myös agressiivisuus katoaa. Jokainenhan tietää miten lepposia lihavat miehet ovat.
Itse käytän soijaa säännöllisesti ja voimakkaasti humaloituja oluita kolmesti viikossa, mutta ei siten että olisin aamulla krapulassa. Olen siis hyväkuntoinen hoikka mies.
Ennen olin oikeistolaisuuteen taipuva ja sovinisti.
Olen kaikissa osa-alueissa muuttunut lievempään suuuntaan. En ihan täysin, mutta hyväksyn paljon erilaisia mielipiteitä ja en ole heti hakkaamassa muita nyrkillä tai haaveilemassa turpaan vetämisellä.
Tajuan nyt miten naiset ajattelee ja millainen rauhaa rakastava maailmakatsomus äideillä ja naisilla on.
Minusta estrogeenia pitäisi lisätä jokaisen miehen ruokavalioon. Sen verran on rasvaprosentti muuttunut että aikaisemmin prosentit oli 5-10% eli lihakset näkyivät selvästi ja olin todella kiukkunen ja ajaudun usein riitoihin ja välienselvittelyihin.
Myös perhe pelkäsi kun paiskoin ovia ja rikoin esineitä kotona.
Nyt rasvaprosentit ovat 10-18% kohdilla riippuen miten liikun ja syön. Olen totaalisen rauhallinen ja tyyni ihmisenä.
Ihan erilainen. Ja en tosiaankaan palaa takaisin. Myös huomattavaa on että pälvikaljun kaljuuntuminen pysähtyi täysin. Eli näytän hyvältä ja minulla on hiukset päässä.
Isälläni ei enää tässä iässä ollut. Liiallinen testosteroni voi myös lihottaa miehiä.
Kokeilkaa soijaa ja voimakkaasti humaloituja terveysoluita.
Kyllä koen mieheni haluttavaksi ja seksikkääksi, vaikka kokoa löytyy joka suunnasta... 192/120. Vatsa on kieltämättä kasvanut vähän turhan isoksi, mutta ei se ole silti halujani vähentänyt.