Te joilla on reilusti ylipainoinen mies!
Haluatteko häntä? Onko teiilä seksiä? Haaveiletteko koskaan hyväkroppaisista miehistä?
Tuttavapiirissäni on useampi pariskunta, jossa nainen on tyyliin mallin mitoissa ja mies on lihonut arviolta 50-80 kiloa naista painavammaksi... Pidättekö oikeasti näitä miehiänne haluttavina?
Kommentit (82)
Olen 50kg ja mies lähemmäs 130 kg. Ollut yhtä lihava tutustuessamme. Seksi on mahtavaa, hän on intohimoinen ja hellä, haluan häntä valtavasti monin tavoin emmekä pidä penetraatiota järin tärkeänä seikkana, joten meno on enemmän kuin tyydyttävää. Olen läskifetisti, ollut siitä asti kun löysin seksuaalisuuteni joten lihavuus on minulle erittäin jees :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on noin 70 kiloa minua painavampi. En pysty katsomaan enää häntä alasti. Asentoa on seksissä todella vaikea löytää. Saan seksiä, mutta olen koko ajan hänen kanssaan ikäänkuin pienessä puutteessa, kun seksi on niin rajoittunutta. En ole ylpeä itsestäni, mutta minulla on nuorempi urheilullinen rakastaja, jonka tapasin yhteisen urheiluharrastuksemme parissa. Mietin eroa joka päivä. Mieheni on aivan loistava ihminen, mutta tuo paino. Ainoa mikä häiritsee on se, että mieheni kontrolloi koko ajan etten minä liho. Jos lomalla minulle tulee vatsamakkara, hän puristelee sitä jatkuvasti.
Mikä v*ttu muuten näitä läskejä miehiä vaivaa, kun on pokkaa arvostella ja haukkua naisen lihomisia ja yritetään kontrolloida, ettei nainen vaan liho grammaakaan, mutta itse on manboobsit omaava ihramöykky!? Näitä on nimittäin paljon. Ei tarvitse olla edes oma vaimo, vaan joku toinen nainen, vaikka oma sisko, niin naisen lihomisista ja läskeistä pitää huomauttaa ja haukkua.
luuletko ettei ollut trolli?
Ei ollut trolli vaan minun mieheni. En tajua, miksi se tuota tekee. Hän on aina rakastanut vartaloani ja varsinkin peppuani. Pelkää ehkä, että minäkin ratkean ylensyöntiin. No en ratkea, ei minulla ole sellaista ruoanhimoa kuin miehellä on.
189cm ja 108kg:n vaimo kirjoitti:
Oman mieheni kaksoileika ja bulldogin heltta heiluu lähetyssaarnaajassa ikävästi ja sinne pinttynyt hiki norottaa rinnoilleni.
Tosi vaikea keskittyä seksin aikana vaikka rakastankin miestäni. Erityisesti oikean asennon ja kulman löytyminen pidentää aktia useilla kymmenillä minuuteilla. Nuorena ja hoikkana hommat hoituivat alle 15 min molemmilta.
Minusta lihavuudelle ei oikein voi tehdä mitään, kun ruoka on niin lihottavaa länsimaissa ja työelämä stressaavaa että sitä pitää syödä. Muuten ei jaksa.
Tälle pitäisi myöntää Huonoin tekosyy ikinä- palkinto. Kumma kun minä ja monet muut asumme länsimaissa eikä siltikään ole ylipainoa ja töissäkin jaksaa mainiosti.
Mieheni on isokokoinen ja kookaskin mutta ei lihava.
Eli on lihasta, kokoa ja myös "painonnostajan" vatsaa, vähän hankala kuvailla mutta sellanen tankki. Urheilee säännöllisesti ja omaa perusterveet elämäntavat.
Voin rehellisesti sanoa että itseäni ei todellakaan sytyttäisi ison läskivatsan ja huonot elämäntavat omaava mies. Eikä se olisi edes ulkonäkökysymys vaan yksinkertaisesti se että liikalihavuus ei vaan ole tervettä eikä hyvännäköistä. En voisi seurustella koska kokisin ihmisen olevan tikittävä aikapommi mikä luultavasti kuolee ennenaikaisesti Ja täysin sama pätee miehiin ketkä ovat anorektikon mitoissa ja oikeasti heikossa kunnossa. Niitä nyt näkee enemmän naisten keskuudessa.
Kun teidän 100kg miehenne tulee 50-vuoden ikään niin siitä voikin laskea noin kymmenen vuotta tai alle niin kuolema korjaa.
Ei naurun asia. Sokeritauti, suolistosyövät, infarktit, sydän tukkeentuu...
Ei kauheasti naurata ei se rakkaus auta kun terveys romahtaa läskiin.
Itsellä on 170cm 55kg mies ja todella terve. Jaksaa useasti päivässä harrastaa seksiä ja kova työmies.
En kyllä ottaisi lihavaa ja isokokoista ilmaston lämmittäjää.
Eikö teitä sureta että miehenne ei elä pitkään? Minulle lihavuus on yhtä vakava asia kuin alkoholismi tai huumeiden käyttö.
Meillä tilanne, että itse hyvä että 55kg painan ja mies lihonut 85kg komeasta urheilijasta melkein 120kg. Asiasta on sanottu nätisti jo kohta kymmenen vuotta (tavattiin 23-vuotiaina), kun parin vuoden jälkeen alkoi vain lihomaan ja lihomaan.
En enää tiedä mitä pitäisi tehdä, kun toinen syö koko ajan ja ei näytä enää komealta omaan silmään, kun vatsa roikkuu boksereiden yli. Aamusta iltaa myös on bokserit jalassa kotona, heti kun töistä kotiin pääsee tai on etänä.
Pitääkö hyvä parisuhde jättää, kun ei vaan yksinkertaisesti pääse asiasta yli. Nykyään hävettää, kun kaikki tuttavat vitsailee daddy bodystä ja meillä ei ole lapsia 😭
Harmittaa siis todella paljon, että joutuu edes asiasta valittamaan toiselle ja mitään ei tapahdu. Itse jos syön herkkuja ni siitä se mies vasta innostuuki ja MEILLÄ on herkkupäivä. Mutta ei ihan sama ole, jos toinen on XS ja toinen kohta XXL
Mun mies oli lievästi ylipainoinen ja itse olin hoikka silloin kun aloimme seurustella. Nykyään mies on reilusti ylipainoinen ja itsekin olen mutta vähän vähemmän. En ole koskaan osannut nähdä ketään ihmistä haluttavana, en edes puolisoani vaikka rakastan häntä, joten puolison lihominen ei näin ollen ole vaikuttanut asiaan. Lihomisen myötä hänelle on tullut erektio-ongelma johon ei ole hakenut apua joten meillä ei ole seksiä enää. Se ei haittaa mua koska itse en ole koskaan osannut haluta seksiä toisen ihmisen kanssa. Teinistä asti olen halunnut vain orgasmia omin käsin, ja se on onnistuu edelleen.
Ja joo, tiedän että minussa on jotain vialla, mutta koska asia ei haittaa minua niin en koe että asiaa olisi syytä tutkia tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun teidän 100kg miehenne tulee 50-vuoden ikään niin siitä voikin laskea noin kymmenen vuotta tai alle niin kuolema korjaa.
Ei naurun asia. Sokeritauti, suolistosyövät, infarktit, sydän tukkeentuu...
Ei kauheasti naurata ei se rakkaus auta kun terveys romahtaa läskiin.
Itsellä on 170cm 55kg mies ja todella terve. Jaksaa useasti päivässä harrastaa seksiä ja kova työmies.
En kyllä ottaisi lihavaa ja isokokoista ilmaston lämmittäjää.
Eikö teitä sureta että miehenne ei elä pitkään? Minulle lihavuus on yhtä vakava asia kuin alkoholismi tai huumeiden käyttö.
Onko johonkin kerätty kuolleiden painoja? Olisi mielenkiintoista dataa. Ehkä olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
189cm ja 108kg:n vaimo kirjoitti:
Oman mieheni kaksoileika ja bulldogin heltta heiluu lähetyssaarnaajassa ikävästi ja sinne pinttynyt hiki norottaa rinnoilleni.
Tosi vaikea keskittyä seksin aikana vaikka rakastankin miestäni. Erityisesti oikean asennon ja kulman löytyminen pidentää aktia useilla kymmenillä minuuteilla. Nuorena ja hoikkana hommat hoituivat alle 15 min molemmilta.
Minusta lihavuudelle ei oikein voi tehdä mitään, kun ruoka on niin lihottavaa länsimaissa ja työelämä stressaavaa että sitä pitää syödä. Muuten ei jaksa.
Tälle pitäisi myöntää Huonoin tekosyy ikinä- palkinto. Kumma kun minä ja monet muut asumme länsimaissa eikä siltikään ole ylipainoa ja töissäkin jaksaa mainiosti.
Ohi aiheen, mutta minulla oli erittäin stressaava työ, ja kun yritin siihen päälle laihduttaa, päädyin sairauseläkkeelle. Että niin kummaa se oli.
En ymmärrä naisten logiikkaa. Miksi aloituksessa verrataan naisen ja miehen painoa toisiinsa? Emmehän edes tiedä heidän pituuseroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh me olemme juuri tuollainen pari ja seksiä on ja kyllä, pidän miestäni haluttavana. Ei se ulkonäöstä ole kiinni, kun toista rakastaa :)
Tiedän toki että rakkaus on sokea, mutta että noin sokea: ei, ei se vaan ole mahdollista!
Rakkaus on juuri niin sokea. Oma rakas on se henkilö, jota rakastaa ja ainut, jonka kanssa haluaa olla intiimisti, vaikka hänen kehonsa muuttuu aikojen saatossa.
Saan aina hyvää seksiä, mies rusauttaa painollaan kalun syvälle anukseeni...siihen ei hento pysty
Mun exä ei ollut edes pahasti ylipainoinen, mutta mua kyllä häiritsi se eikä vain ulkonäön takia, vaan se laiskuus ja vetelyys. Ei jaksa liikkua, ei pidä huolta ruokavaliosta, mies myös häpeili mahaansa ja istuessaan peitteli sitä käsillään. Mielestäni ei ole mitään järkeä valittaa omasta ulkonäöstään, kun asialle voisi jotain tehdä.
Monet ylipainoiset, mutta urheilulliset ja itsevarmat miehet voivat kyllä olla komeita. Mutta ei laiskat valittajamiehet, jollainen eksäni oli.
Ylipaino myös periytyy helposti. Itse olen kahden luonnostaan hoikan lapsi ja on ihanaa, kun vielä päälle kolmekymppisenä voi syödä ihan mitä tahansa lihomatta.
älä käytä sanaaaa -tyyyyyliiiiin- se on oksettavaa. syökö kukaan tyyyyliin jne. muuten tuo itse kysymys,, uskoisin,että seksuaalinen puoli,,tekninen puoli voisi olla heikkoa lihavilla. kehon käyttö. ja sukuelinten löytyminen ison vatsan alta niin naisilla kuin miehillä hankalaa. on vaan iso lihava häpykumpu,kaikki muu piilossa ,makkara makkaran päälle,, iso lihava häpy, mitään ei näy muuta naisilla, ei kai muuta kuin hankalaa teknisesti. mutta seksuaalisuus on tarkoitettu lisääntymiseen,,eli harvoin käyttöä vehkeille
Vierailija kirjoitti:
Heh me olemme juuri tuollainen pari ja seksiä on ja kyllä, pidän miestäni haluttavana. Ei se ulkonäöstä ole kiinni, kun toista rakastaa :)
eli sää olet ns malli,missi jne.. noinkohan ,ehkä tavallinen perushoikka
Mies on painoindeksillä 31, mutta on kehonrakentaja tai mistä voimailusta itse nyt puhukaan. On hämmästyttävää miten paljon voikaan painaa, vaikka on kunnossa jossa ei ole paljoa rasvaa kehossa. On tosiaan siis reilusti ylipainoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bae-Bae kirjoitti:
Lihava mies ei kiinnosta, se vain on totuus. Paljon läskiä > teston määrä vähäinen ja estrogeenin määrä noussut. Ei hyvä.
eikös se ole hyvä, että miesten toksinen maskuliinisuus vähenee?
Nykyäänhän miehille suositellaan estrogeenia sisältäviä ruokia ja juomia. Poistaa putkinäköisyyttä ja laajentaa lajillista tajuntaa. Tulee toimeen myös naisten kanssa ja tasa-arvoistaa psyykkisesti.
Ai kuten olutta? Se on kaikista pahin estrogeenin lisääjä miehillä. Siiderikin on periaatteessa miehekkäämpi juoma, jos ajatellaan estrogeenitasoja.
Ei tarvitse edes olla trolli, sillä näitä miehiä löytyy! Kuolataan jotain mallinmitoissa olevia naisia ja höhötetään jopa itseään paljon hoikempien naisten lihomisista... Katsotaan myös netistä lihavien naisten pilkkavideoita ja muutenkin tehdään pilkkaa naisten lihavuudesta ihan, kuin se olisi ihan jees, että mies on muodoton muumimörkö tisseillä varustettuna.