Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ystäväpariskunta

Vierailija
21.11.2016 |

Ystäväni alkoi seurustella vajaa pari vuotta sitten erään miehen kanssa. Tutustuimme tuohon mieheen ystäväni kanssa aikanaan samaan aikaan saman iltana yhteisten ystävien kautta ja mielestäni tuo mies piiritti alkuun minua. Ystäväni seurusteli silloin tahollaan. Ehdimme olla tuon miehen kanssa kavereita pari kk kun yhtäkkiä kuulen että hän on alkanutkin seurustella ystäväni kanssa - ystäväni oli lennosta jättänyt silloisen poikaystävänsä joka kieltämättä ansaitsi tulla jätetyksi. Olin todella yllättynyt tästä seurustelun aloituksesta sillä edelleenkin olin sitä mieltä että tuo mies oli kiinnostunut minusta. Mies ei ulkoisesti vastannut miesmakuani joten en ollut silloin kiinnostunut hänestä. Koin kuitenkin että nuo kaksi toimivat selkäni takana salaa kun alkoivat tapailla kertomatta minulle. Kun kuulin tästä suhteesta, kerroin ystävälleni suoraan että mielestäni tuo mies oli alkuun kiinnostnut minusta jne. Tästä nousi hirveä paskamyrsky ja ystäväni tenttasi miksi väitin tällaista koska se ei muka ollut oleellista, nyt kun he seurustelivat. Mielestäni oli siis outoa miksi nämä kaksi alkoivat seurustella, tuntui että ystäväni olisi tuolle miehelle ikäänkuin lohdutuspalkinto kun ei saanut minua.
Nyt ovat kuitenkin olleet siis melkein pari vuotta yhdessä ja suoraansanoen minua ärsyttää heidän yltiöpäinen rakastuneisuus. Ovat asuneet yhdessä varmaan 1,5 vuotta ja silti roikkuvat toisissaan jatkuvasti kuin vastarakastuneet. Mies hemmottelee tuota ystävääni aivan nauretttavan paljon ja ystäväni taas palvoo tuota miestä. Ovat menossa naimisiin, sillä mies on kosinut tuota ystävääni. Se että tuo mies ja ystäväni ovat olleet yhdessä on muuttanut miehen ulkonäköä paljon PALJON parempaan suuntaan ja nyt tuo mies on alkanut kiinnostaa minuakin, vaikka alkuun en ollut kiinnostunut. Suoraansanoen: tuo mies kohtelee ystääni juuri niinkuin haluaisin miehen kohtelevan minua. Tiedän että on tyhmää ärsyyntyä ja olla kateeellinen, mutta mietin usein että oikeasti tuon ystäväni tilalla kuuluisi olla minä ja jos olisin saanut aikanaan enemmän aikaa tutustua tuohon mieheen ennekuin ystäväni nappasi hänet, olisin varmaan lämmennyt mieheen. Kyllä, tiedän olevani kateellinen heidän suhteestaan mutta ystäväni ympärillä pyörisi muitakin miehiä, ja olen alkanut tajuta että tämä mies olisi juuri se oikea minulle. Mitä tehdä? Olen 29 v, ystäväni on 35 ja tämä mies 30v.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstailin koko viime yön tän miehen kanssa ja hän myönsi rakastuneensa aluksi muhun. Sovittiin, että katsotaan viikonloppuna, voisiko meidän välille tulla jotain.

Että se niistä teidän totuuksista ;)

/Ap[/

Selkeästi tämäkään ei ollut oikea AP. Koko juttuhan on provo (ei sillä etteikö noin harhaisia ihmisiä oikeasti olisi), mutta jotenkin tää haluaa herättää raivoa ja pahennusta.

Antaa palaa AP, innolla odotetaan sun mielikuvituksen tuotoksia. Keskustelupalstan tarkoituksenahan on herättää keskustelua... tässä on skandaalin ainekset. Tiedetäänhän me, että AP on vaan tylsistynyt kotiäiti pieruverkkareissa, mutta odotukset on korkealla!

Vierailija
102/113 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoltahan tämä vaikutta, toisaalta tossa voi myös olla narsisti nainen, niiden käytös on usein juuri tuollaista, tai siis ainakin joku isä-suhteen häiriö lapsuudessa. Ihan selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, tai jos ei vielä, niin tulossa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tarinalle jatkoa?

Vierailija
104/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko tarinalle jatkoa?

Eikös AP ole perjantaina menossa saamaan mieheltä pakkeja? Saa nähdä tuleeko sen jälkeen tänne nuolemaan haavojaan ja kertoilemaan fantasioillaan höystettyjä valheita.

Vierailija
105/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, ap:n vuodatukseen kummemmin puuttumatta:

Minua muuten tosiaan häiritsee se ilmiö, kun esimerkiksi lukioajan surkeannäköisistä nörttipojista tai finninaamaisista vätyksistä kuoriutuu opiskeluajan jälkeen todella komeita ja fiksuja Miehiä. Tiedän tällaisia tapauksia useammankin.

Erästä ystävääni tällainen tapaus yritti kovasti lukiossa, mutta ystäväni ei silloin hänelle lämmennyt. Poika oli kiva, hyvänluonteinen ja mukava, mutta ei-niin-hyvännäköinen, olemukseltaan hintelä, ryhditön, tyylitön finninaamainen nörttipoika. Sitten kun meni vajaat kymmenen vuotta ja kaikki olimme valmistuneet, oli tästä entisestä olmista finninaamasta muodostunut todella komea, fiksu ja tyylikäs Mies. Opiskelujen aikaan hän oli käynyt myös kuntosalilla ahkerasti. Hänellä oli vierellään todella kaunis naisystävä.

Ystävääni kaduttaa ja harmittaa mahdottomasti, kun omasta puolisosta ja lasten isästä samaan aikaan on kuoriutunut kaljamahan alkua kasvatteleva alisuoriutuja. Hän tunnusti minulle, että hänestä ihan oikeasti tuntuu siltä, kuin elämä olisi vedättänyt häntä rankasti.

Vierailija
106/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin vähän aiheen vierestä, "tuollaisia ihmisiä todella on"-kokemuksiin:

Mullakin on sellainen vähän omalaatuinen kaveri, joka herkästi tulkitsee normaalit sosiaaliset tilanteet flirttailuksi tms. Pari vuotta sitten pätkätyöläisenä alkoi kertoilla, miten silloisen uuden työpaikkansa pomo osoitti suurta kiinnostusta häntä kohtaan. Jutut oli oikeasti tasoa "tänään se moikkasi mua" ja "se tuli ruokkiksella samaan pöytään istumaan". Yritin aluksi rauhoitella kaveria ettei innostuisi liikaa, mutta kun hänen mielestään jokainen small talkin pätkä oli flirttailua, niin neuvoin sitten kokeilemaan kepillä jäätä. Työrupeaman jo loputtua meni sitten ex-pomonsa luokse tunnustamaan tunteitaan, ja kuinka ollakaan sai rukkaset, pomo kun sattui olemaan onnellisesti parisuhteessa...

Vielä tänäkin päivänä kaveri kiukuttelee asiasta ja on vakaasti sitä mieltä, että häntä huijattiin ja että pomo on kamala playboy ja kusipää ja vähän pedofiilikin (siitä huolimatta että kaveri on jo melkein kolmenkymmenen) :D

Apua, kuulostaa ihan mun ystävältä :D Tätä ystävää omien sanojensa mukaan kaikki koittaa iskeä ja piirittää. Ei jotenkin ressukka erota seksivonkausviestejä aidosta kiinnostuksesta koska ylpeänä aina julistaa miten siltä ja sitlä tuli viime yönä vonkausviestiä. Me muuta kaverit katselemme huvittuneena toisiamme, kun tuo sama kaveriporukan jätkä on vuoronperään yrittänyt kaikkia meitä tyttöjä, ja tämä viesteillä ylpeilevä kaveri on ainoa joka jaksaa aina vouhottaa tästä. Olin kerran baarissa tämän kaverin kanssa ja siellä oli eräs mun miespuolinen kaveri, jota tämä kaverini yritti kovasti. Miespuolinen kaverini täräytti tälle suunnilleen hihassa roikkuvalle ystävälleni että "sori mutta jos mä naisen haluaisin, ottaisin tuon (ja osoitti minua)". Loppuillasta tavattiin muita kavereitamme, jolloin tämä kaverini meuhkasi kuinka kaikki häntä yrittivät edellisessä baarissa ja kuika taas oli tullut viestejä ihastuneita miehiltä. Visusti vältti sanomasta että tuli pakit, mutta mainosti kuinka kaikki vaan yrittää häntä. Luonnollisesti tämä kaveri on käynyt panemassa kaikki porukkamme sinkkumiehet ja pitää sitä jotenkin meriittinä kuinka paljon hänellä on vientiä. Seriously, ne kundit panee vaikka joulupukkia jos siltä irtoaa.

Nyt tuo nainen on töissä uudessa työpaikassa ja eiköhän sielläkin pomo ole häneen rakastunut. Ja minun mieheni myös on ollut kuulemma tähän kaveriini kaerini sanojen mukaan rakastunut. Jännä miten epätoivon vimmalla tämä nainen haluaa parisuhdetta, eikä oikeastaan toivo muuta kuin onnellista perhe-elämää, mutta kaikki miehet oikeasti kiertää hänet kaukaa. Ja samaan syssyyn itkee parisuhdettomuuttaan ja vauhkoaa miten kaikki häntä yrittää. Surullista ja samalla säälittävää.

Vierailija
107/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, ap:n vuodatukseen kummemmin puuttumatta:

Minua muuten tosiaan häiritsee se ilmiö, kun esimerkiksi lukioajan surkeannäköisistä nörttipojista tai finninaamaisista vätyksistä kuoriutuu opiskeluajan jälkeen todella komeita ja fiksuja Miehiä. Tiedän tällaisia tapauksia useammankin.

Erästä ystävääni tällainen tapaus yritti kovasti lukiossa, mutta ystäväni ei silloin hänelle lämmennyt. Poika oli kiva, hyvänluonteinen ja mukava, mutta ei-niin-hyvännäköinen, olemukseltaan hintelä, ryhditön, tyylitön finninaamainen nörttipoika. Sitten kun meni vajaat kymmenen vuotta ja kaikki olimme valmistuneet, oli tästä entisestä olmista finninaamasta muodostunut todella komea, fiksu ja tyylikäs Mies. Opiskelujen aikaan hän oli käynyt myös kuntosalilla ahkerasti. Hänellä oli vierellään todella kaunis naisystävä.

Ystävääni kaduttaa ja harmittaa mahdottomasti, kun omasta puolisosta ja lasten isästä samaan aikaan on kuoriutunut kaljamahan alkua kasvatteleva alisuoriutuja. Hän tunnusti minulle, että hänestä ihan oikeasti tuntuu siltä, kuin elämä olisi vedättänyt häntä rankasti.

Olen huomannut aivan samaa! Minua piiritti myös lukiossa finninaamainen, ryhditön erittäin kohtelias poika, silloinhan poika ei tosiaan kelvannut vaan poikakaveriksi piti saada se joka vaikutti todella coolilta urheilijalta. Muutaman vuoden jälkeen urheilu loppui ja totuus paljastui. Poika ei enää ollutkaan niin kovin cooli, tehtaalle lompsiessaan ja viikonloppuisn kaljaa kiskoessaan. Onneksi erosin hyvän sään aikana ja tapasin pitkästä aikaa tämän lukioaikaisen pojan ja tästä pojasta oli todella kasvanut mies, itsevarma ja kohtelias ja harteikas. Oli helppo ihastua ja rakastua ja edelleen ollaan yhdessä. Ollaan monesti asiasta keskusteltu, mies on vaan tyytyväinen ettei kelvannut lukiossa koska monta kokemusta olisi silloin jäänyt saamatta. Joskus näinkin päin :)

Vierailija
108/113 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on ollutki se 2.vaihtoehto ja tuo kaveri 1. Sitten kun kaverista tullut sinkku niin mies on heti napannut kiinni. Näin ainakin itse ymmärtäisin..

Vierailija
109/113 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sää ap kuvittelet, että sää voisit olla ja sun kuuluis olla sun ystävän paikalla? Vaikka olisitkin ruvennut sillon seurusteleen kyseisen miehen kanssa on hyvin luultavaa, että teillä ei sitten lopulta olisikaan sujunut hyvin ja olisitte lopulta eronnut. Se, että sun ystävä on tän miehen kanssa onnellinen ei tarkoita sitä että sää olisit ollut saati että mies olis ollut sun kanssa onnellinen.

Myönnä vaan, että olet kateellinen toisten onnesta ja yritä päästä asiasta yli.

Vierailija
110/113 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää loppu kokonaan..

Vierailija
111/113 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aluksi ollut kiinnostunut sinusta mutta tutustumisen jälkeen kiinnostus on lopahtanut ja ystäväsi vei mieheltä jalat alta. Kyllä se sinun pelisi on jo menetetty jos sitä edes koskaan oli muualla kuin kuvitelmissasi.

Vierailija
112/113 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on siirtoja tehty?

Vierailija
113/113 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais käydä aapeelle kalpaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi