Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ystäväpariskunta

Vierailija
21.11.2016 |

Ystäväni alkoi seurustella vajaa pari vuotta sitten erään miehen kanssa. Tutustuimme tuohon mieheen ystäväni kanssa aikanaan samaan aikaan saman iltana yhteisten ystävien kautta ja mielestäni tuo mies piiritti alkuun minua. Ystäväni seurusteli silloin tahollaan. Ehdimme olla tuon miehen kanssa kavereita pari kk kun yhtäkkiä kuulen että hän on alkanutkin seurustella ystäväni kanssa - ystäväni oli lennosta jättänyt silloisen poikaystävänsä joka kieltämättä ansaitsi tulla jätetyksi. Olin todella yllättynyt tästä seurustelun aloituksesta sillä edelleenkin olin sitä mieltä että tuo mies oli kiinnostunut minusta. Mies ei ulkoisesti vastannut miesmakuani joten en ollut silloin kiinnostunut hänestä. Koin kuitenkin että nuo kaksi toimivat selkäni takana salaa kun alkoivat tapailla kertomatta minulle. Kun kuulin tästä suhteesta, kerroin ystävälleni suoraan että mielestäni tuo mies oli alkuun kiinnostnut minusta jne. Tästä nousi hirveä paskamyrsky ja ystäväni tenttasi miksi väitin tällaista koska se ei muka ollut oleellista, nyt kun he seurustelivat. Mielestäni oli siis outoa miksi nämä kaksi alkoivat seurustella, tuntui että ystäväni olisi tuolle miehelle ikäänkuin lohdutuspalkinto kun ei saanut minua.
Nyt ovat kuitenkin olleet siis melkein pari vuotta yhdessä ja suoraansanoen minua ärsyttää heidän yltiöpäinen rakastuneisuus. Ovat asuneet yhdessä varmaan 1,5 vuotta ja silti roikkuvat toisissaan jatkuvasti kuin vastarakastuneet. Mies hemmottelee tuota ystävääni aivan nauretttavan paljon ja ystäväni taas palvoo tuota miestä. Ovat menossa naimisiin, sillä mies on kosinut tuota ystävääni. Se että tuo mies ja ystäväni ovat olleet yhdessä on muuttanut miehen ulkonäköä paljon PALJON parempaan suuntaan ja nyt tuo mies on alkanut kiinnostaa minuakin, vaikka alkuun en ollut kiinnostunut. Suoraansanoen: tuo mies kohtelee ystääni juuri niinkuin haluaisin miehen kohtelevan minua. Tiedän että on tyhmää ärsyyntyä ja olla kateeellinen, mutta mietin usein että oikeasti tuon ystäväni tilalla kuuluisi olla minä ja jos olisin saanut aikanaan enemmän aikaa tutustua tuohon mieheen ennekuin ystäväni nappasi hänet, olisin varmaan lämmennyt mieheen. Kyllä, tiedän olevani kateellinen heidän suhteestaan mutta ystäväni ympärillä pyörisi muitakin miehiä, ja olen alkanut tajuta että tämä mies olisi juuri se oikea minulle. Mitä tehdä? Olen 29 v, ystäväni on 35 ja tämä mies 30v.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän väliin että tällaisia AP:n kaltaisia ihmisiä ON OLEMASSA.

Minun ja mieheni suhteen alku oli hiukan samanlainen kuin mitä ap viestissään kuvailee. Meillä vaan niin että tapasin ystäväni kanssa baarissa ollessani mieheni ja aloimme about samantien tapailla. Emme puhuneet suhteesta kenellekään ja oli jännä seurata viestestä miten ystäväni joka ei tiennyt että seurustelen mieheni kanssa antoi ymmärtää kuinka mieheni yrittää häntä KOKOAJAN. No, mieshän ei siis ollut muuta kuin ystävällinen ja vastannut aina korrektisti tuon ystäväni viesteihin, mutta ystäväni koki sen niin että mieheni yrittää häntä. Eikä ystävälleni mitenkään auttanut että kerroimme suhteestamme, hän jatkoi sen jankkaamista että miehenin yrittää häntä edelleen. Jouduin laittamaan välit katkolle tämän ystävän kanssa kunnes tajusi käytöksensä hulluuden. Nyttemmin hyväksyy suhteemme, mutta emme puhu seurustelumme alkuajoista hänen kanssaan koska näkemyksemme eroavat täysin. Ystäväni edelleen sitä mieltä että mieheni iski häntä.

Ohis

Hui. Vaikka toikin oli vielä lievä tapaus tähän verrattuna. Tiedän kanssa erään tapauksen, jossa eräs tutustui työpaikallaan mieheen ja hieman ihastui tähän. Mies ei kuitenkaan ollut pätkääkään kiinnotunut naisesta. Sitten naisen kaveri ja tämä mies tapasivat ja rakastuivat, niin tämä "toinen nainen" katkerana höpötteli kuinka mies olisi kuulunut hänelle, koska näki tämän ensin.

Vierailija
22/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä toiveissasi haluaisit kuulla:

Että mies on yhä ihastunut sinuun ja tekee kaikki rakkaudenosoitukset tyttöystävälleen vain sinua ärsyttääkseen koska haluaa näyttää sinulle miten hyvä poikaystävä voi parhaimmillaan olla.

Noinhan sinä salaa toivot asian olevan, eikö?

Mutta ei se ole.

Katsos:

Ehkä tapahtunut oli hyvä opetus sinulle. Ei pitäisi antaa pelkän ulkonäön sanella liikaa. Keskityit pinnallisiin asioihin etkä nähnyt että sisältä mies oli kultaa. Ystäväsi taas ei ollut pinnallinen vaan näki ihmisen ulkokuoren alle ja löysi onnen. Ja siitä syystä mies arvostaa ja rakastaa ystävääsi. Anna heidän siis olla onnellisia ja ota opiksesi.

Yes. Komppaan tätä. Tiedän ap:n kaltaiset tinder muijat, jotka filtteröivät naamaansa ja puuteroivat ja on ripsenpidennystä, countouringia, hiustenpidennystä ja muutama kilo ylipainoa, silti ollaan olevinaan fitnesiä ja vitun täydellistä muijaa ja kuvitellaan että saadaan ihan kenet vaan. AP, eikö vaan että sulla on usein se tilanne että kaikki tuntemasi miehet ohn jotenkin ihastuneita suhun? Ja että saat paljon yöllisiä vonkausviestejä ja ne nimenomaan kertoo siitä että miehet on rakastuneita suhun`? Hahah keep dreaming.  Kipitä takas tinderöimään ja tuomitsemaan ihmisiä ulkonäön perusteella, ja sitten voit jatkaa ihmettelyä miksei sitä tosi rakkautta löydykään :) Olet kuin kopio eräästä kaveristani jonka mielestä kaikkien miehet yrittää häntä, kaikki yrittää häntä ja hän ion maailman kaunein nainen. Ja jos joku laittaa niitä vonkausviestejä ylöllä, se ei tarkotia että olisi ihastunut. Se tarkottaa että pillua heruu ja sitä saa sinulta helposti. tUNTEIDEN kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies oli alunperinkin kiinnostunut tästä ystävästä. Halusi ap:n kautta vain tutustua tämän ystävään, mikä oli ihan ok, koska mitään hyväksikäyttöaspektiakaan ei ollut olemassa, koska ap selvästi ei itse ollut kiinnostunut kyseisestä miehestä.

Enpä haluaisi itselleni tuollaista ystävää kuin ap, kateellinen ja katkera ja vähän häiriintynytkin, koska ajattelee, että ystävän onni on jotenkin itseltä pois.

Vierailija
24/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olitkin vaan duf ja mies käytti sinua päästäkseen kaverisi lähelle?

Samaa mieltä. Varsinkin kun kaveri seurusteli toisaalla tutustuessanne. Mies ajatteli pääsevänsä kaverin lähipiiriin kaveeraamalla ap:n kanssa. Kaveeraus ap.n kanssa loppui kun tehtävä oli suoritettu. Surkuhupaisasti ap ei vain koskaan tajunnut omaa rooliaan kuviossa. Ihan selvä case.

Vierailija
25/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuskin oli alunperinkään kiinnostunut sinusta. Hanki oma elämä.

No niin se mies väittää, mutta olen ihan varma että oli. Laitteli viestiä ja kyseli kuulumisia ja tuli moikkaamaan minua baariin kerran. Tämä siis ennen kuin nämä kaksi alkoivat seurustella. Siihenpä loppui miehen kuulumisten kysely eikä kysellyt enää lounasseuraksi.Ajattelin testata miehen "rakkautta" ja seuraavan kerran kun olen näiden kahden luona ja ystäväni joka menee aina aikaisin nukkumaan, saa mennä yksin ja minä kokeilen kepillä jäätä.. On vaikea uskoa että yksinhuoltaja nainen, minua 6 vuotta vanhempi vielä, voisi OIKEASTI olla viehättävämpi miehen mielestä. Ehkä mies ei tajua että voisi saada minutkin. Katsotaan miten käy. Mitä menetettävää minulla on.

AP

Toivon oikeasti, että kokeilet. Ei mies siihen mukaan lähde, tuleepahan kaverille ainakin selville sun todellinen luonne. Olet kyllä ihana ystävä.

Vierailija
26/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli...

Vierailija
27/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo, ei kukaan ihan oikeasti kirjoita tollasta juttua, ja tee itsestään täysin naurettavaa. Toki elävässä elämässä on ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa ja ajattelevat kateellisesti samalla tavalla, mutta he eivät koskaan toisi asiaa julki. Jokainenhan tietää että pienikin viittaus mitä ap. minkä tarinan ap väsäsi, olisi suoranainen tyrmäystuomio, ihan jokaiselta joka tarinan kuulisi.

Vierailija
28/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No minua nyt van ärsyttää aivan suunnattomasti se että minulle ei annettu edes tilaisuutta miettiä haluanko tuota miestä vai en ja tottakai harmittaa että annoin miehen silloisen ulkokuoren hämätä: nyt kaverini kanssa ollessaan tuosta ennen mitäänsanomattomasta miehestä on kuoriutunut oikeasti hyvännäköinen mies."

Kaverisi näki ehkä jotain ulkokuorta suurempaa miehessä ja ihastui siihen. Sitten rakastuneena ja rakastettuna mies voi hyvin ja se näkyy nyt ulospäin, jopa sinun pinnallisen ihmisen silmään, ja nyt sinä harmittelet ettet tajunnut muinoin miltä mies "oikeasti" näytti. Hm. Ihan kuin et täysin tajuaisi, mistä ihmisenä olemisessa ja tunteissa toisiin ihmisiin on kysymys? Rakastumiseen kun ei vaikuta tunteiden kohteen ikä eikä ulkonäkö, mutta samalla se voi paljon vaikuttaa siihen, miltä itse näyttää ulospäin. Ihmeellistä, miten voikaan olla :) 

Onko sulla ap itselläsi hyvä olo, niin, että se näkyisi ulospäin vai paistaako susta vaan viha, ylpeys ja katkeruus, kun siltä kuulostat?

Vierailija
29/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, provohan tämä on. Tuo ulkonäön muuttuminen mieleiseksi meni vähän yli. Ei kenestäkään kuoriudu edes parisuhteessa mitään prinssiä niin kuin saduissa :D vähän parempaan suuntaan voi tyylillisesti muuttua ja ehkä pari kiloa tippua, mutta muutos tuskin koskaan on kovin radikaali.

Vierailija
30/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se mies väittää, mutta olen ihan varma että oli. Laitteli viestiä ja kyseli kuulumisia ja tuli moikkaamaan minua baariin kerran. Tämä siis ennen kuin nämä kaksi alkoivat seurustella. Siihenpä loppui miehen kuulumisten kysely eikä kysellyt enää lounasseuraksi.Ajattelin testata miehen "rakkautta" ja seuraavan kerran kun olen näiden kahden luona ja ystäväni joka menee aina aikaisin nukkumaan, saa mennä yksin ja minä kokeilen kepillä jäätä.. On vaikea uskoa että yksinhuoltaja nainen, minua 6 vuotta vanhempi vielä, voisi OIKEASTI olla viehättävämpi miehen mielestä. Ehkä mies ei tajua että voisi saada minutkin. Katsotaan miten käy. Mitä menetettävää minulla on.

AP

Ai että mitä menettävää? No, mietippä vähän.. saatat tollasella naurettavalla käytöksellä menettää monta muutakin kaveria, kun vain tämän yhden.

Vaikka olet nuorempi, eikä sulla ole lapsia, niin tollanen ajatusmaailma tekee sinusta ruman.

Älä mene sekoilemaan toisten suhteeseen!

Vierailija
31/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle ei annettu edes tilaisuutta tutustua mieheen"

Tuo on vähän ristiriidassa alkuperäisen viestisi kanssa:

"Tutustuimme tuohon mieheen ystäväni kanssa aikanaan samaan aikaan saman iltana yhteisten ystävien kautta"

"Ehdimme olla tuon miehen kanssa kavereita pari kk"

Sulla oli siis ihan yhtä paljon aikaa ja tilaisuuksia tutustua mieheen kuin ystävälläsikin. Mutta jätit ne tilaisuudet käyttämättä, koska

"Mies ei ulkoisesti vastannut miesmakuani joten en ollut silloin kiinnostunut hänestä. "

Joten älä valita.

Vierailija
32/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi olla yhteydessä silloin varattuun ihastukseensa sinun kautta. 

Vierailija
33/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla trolli...

Niin minäkin ajattelin ja naureskelin, että aika hyvin kuitenkin kirjoitettu, sitten mietin tarkemmin ja näitä ihmisiä on oikeasti. Minunkin miehelläni oli aikanaan yritystä kovastikin löytää puoliso. Naisia riitti ympärillä kyllä, mutta vaan kavereiksi lopulta. Kun aloimme seurustella, kaikki muuttui. Nämä kaverinaiset, jotka olivat vuosia antaneet nätit pakit miehelle, alkoivat äkisti ollakin kovin kiinnostuneita hänestä. Varmaan hänenkin ulkoinen olemus muuttui siinä missä sai itseluottamustakin, koska oli sittenkin kelvannut jollekin, minulle. Nämä kaverinaiset myös alkoivat käyttäytyä minua kohtaan vihamielisesti, olin vienyt jotain heiltä. Ilmeisesti sen viimeisenä vaihtoehtona varalla pidetyn miehen, koska kavereitahan he olivat ihan kuten aiemminkin. Mutta se ei sitten enää riittänytkään.

Vierailija
34/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuli kerran moikkaamaan sinua baariin...kyllä tuo on ihan selvä kosinta! Käyppä tilaamassa hääpuku, kakut yms. Mitä annettavaa jollain vanhemmalla yksinhuoltajalla on suhteutettuna sinuun. Onnea prisessa(harha)päivääsi!

Vierailija
35/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just olisin ilonen jos ystäväpiirissä olis tällaista vastarakastuneisuutta ilmassa. Sehän on ihanaa, itsekin sen tiedän!

Vierailija
36/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina kuvaa lähes 1:1 minun ja mieheni suhteen alkua, sillä erotuksella että rannalle jäänyt ei ollut varsinaisesti kaverini. Tämä nainen jonka kanssa mies kävi juurikin lounastreffeillä ja joskus kaljalla, heitti itsensä mieheni syliin kun sai tietää minusta.

Haukkui vielä päälle mieheni pinnalliseksi ja sydämettömäksi kun ei suostunut edes katsomaan mitä heidän jutustaan olisi voinut tulla.

"Heidän juttunsa" oli siis muutama kaveripohjalta vedetty tapaaminen, joiden ansiosta mies oli tullut siihen tulokseen ettei kaveruutta syvempää kuitenkaan ole.

Meidän juttumme taas oli tuossa vaiheessa jo... noh, loputtomia puheluita, toistemme asuntoihin kahdestaan linnoittautumista, seksiä neljästi päivässä, rakastumisen takia saikuttamista (ei edes hävetä, työpaikka oli kamala, mutta se on jo toinen juttu), yhdessä matkustelua, yhteisestä arjesta haaveilua, kädestä pitämistä televisiota katsellessa, silmän iskuja kassajonossa, kaikki päättömästi rakastuneen pariskunnan klisheet.

Mutta toki, kyllä se mies varmaan olis OIKEESTI halunnut sen nuoremman mimmin.

Vierailija
37/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok trolli. Ei vaan ollut nyt tarpeeksi kohderyhmää paikalla. Ehkä ens kerralla ap :).

Vierailija
38/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsh, provohan tämä on. Tuo ulkonäön muuttuminen mieleiseksi meni vähän yli. Ei kenestäkään kuoriudu edes parisuhteessa mitään prinssiä niin kuin saduissa :D vähän parempaan suuntaan voi tyylillisesti muuttua ja ehkä pari kiloa tippua, mutta muutos tuskin koskaan on kovin radikaali.

No itseasiassa, kyllä kuoriutuu. Tuttavani löysi vastakappaleensa, mies oli pukeutumisessaa hyvinkin juntti, jos nyt moinen ilmaisu sallitaan.

Tuttavani, erittäin tyylikäs ja kaunis nainen, antoi lopulta periksi miehen sinkkikäälle yritykselle ja he alkoivat seurustelemaan, nyt ovat naimisissa.

Mies on nyt erittäin tyylikäs, ja muutoinkin tuttavalleni erittäin sopiva puoliso. Miehen ammatilliset haaveetkin heräsivät, tuttavani on hyvässä työssä ja korkeasti koulutettu ja mies ryhtyi myös kouluttamaan itseään, ovat nyt molemmat päällikkötason töissä.

Hyvin näyttää menevän ja heistä huokuu rakkaus ja toistensa kunnioitus.

Vierailija
39/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, mitä väliä? Näitä ihmisiä on ihan oikeasti, miksei yksi olisi eksynyt tännekin valittamaan...

Tapasin mieheni Tinderissä, joten hänen kaverisuhteensa avautuivat minulle pikku hiljaa seurustelun yhteydessä. Kas kummaa - heti kun aloimme seurustella, häntä lähestyivät suunnilleen jokainen kaveri, ex-match (jotka olivat jättäneet tapailun jo) ym ym. Ilmeisesti näitä naisia, jota pitävät miehiä itselleen "varalla" pahaa päivää varten, on erikoisen paljon.

Vierailija
40/113 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, osasin varautua paskamyrskyyn mutten ihan näin totaalityrmäystä odottanut. Kyllä, tiedän olevani säälittävä. Tiedän mokanneeni, kun dumasin miehen aikanaan. Tiedän olleeni pinnallinen ja menettäneeni siksi tämän miehen. Uskon nyt vaan vilpittömästi, että minulla on enemmän aikaa, halua ja annettavaa kuin tuolla yksinhuoltajakaverillani. Ehkä mies ei sitä nyt näe, vielä.

Pitäkää mua kamalana ja itsekkäänä, mutta aion katsoa tän kortin loppuun ja selvittää onko heillä aitoa rakkautta vai onko tuo kaverini vaan lohdutuspalkinto.Oikeastaan en kaipaa tuota omahyväistä ja itseriittoista ystävääni, tarkemmin kuin mietin niin olen paljon onnellisempi ilman häntä elämässäni. Joten jos saan pakit tältä mieheltä, ja menetän ystäväni niin voi voi. En jätä tilaisuutta käyttämättä. Tiedän että ystäväni on reissussa ensi viikonloppuna ja olen luvannut viettää perjantaita hänen lapsensa kanssa. Miehensä tulee reissusta käsittääkseni myöhään pe iltana, joten sopivasti olen jäämässä yöksi heille. Katsotaan miten käy. Tukehtukaa kateuteenne ääliöt.

/AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän