Ärsyttää ystäväpariskunta
Ystäväni alkoi seurustella vajaa pari vuotta sitten erään miehen kanssa. Tutustuimme tuohon mieheen ystäväni kanssa aikanaan samaan aikaan saman iltana yhteisten ystävien kautta ja mielestäni tuo mies piiritti alkuun minua. Ystäväni seurusteli silloin tahollaan. Ehdimme olla tuon miehen kanssa kavereita pari kk kun yhtäkkiä kuulen että hän on alkanutkin seurustella ystäväni kanssa - ystäväni oli lennosta jättänyt silloisen poikaystävänsä joka kieltämättä ansaitsi tulla jätetyksi. Olin todella yllättynyt tästä seurustelun aloituksesta sillä edelleenkin olin sitä mieltä että tuo mies oli kiinnostunut minusta. Mies ei ulkoisesti vastannut miesmakuani joten en ollut silloin kiinnostunut hänestä. Koin kuitenkin että nuo kaksi toimivat selkäni takana salaa kun alkoivat tapailla kertomatta minulle. Kun kuulin tästä suhteesta, kerroin ystävälleni suoraan että mielestäni tuo mies oli alkuun kiinnostnut minusta jne. Tästä nousi hirveä paskamyrsky ja ystäväni tenttasi miksi väitin tällaista koska se ei muka ollut oleellista, nyt kun he seurustelivat. Mielestäni oli siis outoa miksi nämä kaksi alkoivat seurustella, tuntui että ystäväni olisi tuolle miehelle ikäänkuin lohdutuspalkinto kun ei saanut minua.
Nyt ovat kuitenkin olleet siis melkein pari vuotta yhdessä ja suoraansanoen minua ärsyttää heidän yltiöpäinen rakastuneisuus. Ovat asuneet yhdessä varmaan 1,5 vuotta ja silti roikkuvat toisissaan jatkuvasti kuin vastarakastuneet. Mies hemmottelee tuota ystävääni aivan nauretttavan paljon ja ystäväni taas palvoo tuota miestä. Ovat menossa naimisiin, sillä mies on kosinut tuota ystävääni. Se että tuo mies ja ystäväni ovat olleet yhdessä on muuttanut miehen ulkonäköä paljon PALJON parempaan suuntaan ja nyt tuo mies on alkanut kiinnostaa minuakin, vaikka alkuun en ollut kiinnostunut. Suoraansanoen: tuo mies kohtelee ystääni juuri niinkuin haluaisin miehen kohtelevan minua. Tiedän että on tyhmää ärsyyntyä ja olla kateeellinen, mutta mietin usein että oikeasti tuon ystäväni tilalla kuuluisi olla minä ja jos olisin saanut aikanaan enemmän aikaa tutustua tuohon mieheen ennekuin ystäväni nappasi hänet, olisin varmaan lämmennyt mieheen. Kyllä, tiedän olevani kateellinen heidän suhteestaan mutta ystäväni ympärillä pyörisi muitakin miehiä, ja olen alkanut tajuta että tämä mies olisi juuri se oikea minulle. Mitä tehdä? Olen 29 v, ystäväni on 35 ja tämä mies 30v.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Tukehtukaa kateuteenne ääliöt.
Mulle jäi nyt epäselväksi, että mistä me ollaan kateellisia? Siitäkö olemme kateellisia sinulle, että meillä ei ole ketään ystävää, jonka miehestä olisimme kateellisia? Vai siis häh?
Kyllä mä oman aviopuolisoni (jonka kanssa muuten pussaillaan kassajonoissa vielä näin kymmenenkin yhdessäolovuoden jälkeen) vaihtaisin ilman muuta tilanteeseen, jossa yrittäisin epätoivoisesti iskeä ystäväni miestä, koska olen "ihan varma", että mut se alunperin halusi. Hirrrvittävän kateellinen olen. ;)
Toivottavasti tämä pariskunta lemppaa ärsyttävän katkeran apeen elämästään pois. Ap olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Okei, osasin varautua paskamyrskyyn mutten ihan näin totaalityrmäystä odottanut. Kyllä, tiedän olevani säälittävä. Tiedän mokanneeni, kun dumasin miehen aikanaan. Tiedän olleeni pinnallinen ja menettäneeni siksi tämän miehen. Uskon nyt vaan vilpittömästi, että minulla on enemmän aikaa, halua ja annettavaa kuin tuolla yksinhuoltajakaverillani. Ehkä mies ei sitä nyt näe, vielä.
Pitäkää mua kamalana ja itsekkäänä, mutta aion katsoa tän kortin loppuun ja selvittää onko heillä aitoa rakkautta vai onko tuo kaverini vaan lohdutuspalkinto.Oikeastaan en kaipaa tuota omahyväistä ja itseriittoista ystävääni, tarkemmin kuin mietin niin olen paljon onnellisempi ilman häntä elämässäni. Joten jos saan pakit tältä mieheltä, ja menetän ystäväni niin voi voi. En jätä tilaisuutta käyttämättä. Tiedän että ystäväni on reissussa ensi viikonloppuna ja olen luvannut viettää perjantaita hänen lapsensa kanssa. Miehensä tulee reissusta käsittääkseni myöhään pe iltana, joten sopivasti olen jäämässä yöksi heille. Katsotaan miten käy. Tukehtukaa kateuteenne ääliöt.
/AP
Ai sä jatkat vielä...
Vierailija kirjoitti:
Okei, osasin varautua paskamyrskyyn mutten ihan näin totaalityrmäystä odottanut. Kyllä, tiedän olevani säälittävä. Tiedän mokanneeni, kun dumasin miehen aikanaan. Tiedän olleeni pinnallinen ja menettäneeni siksi tämän miehen. Uskon nyt vaan vilpittömästi, että minulla on enemmän aikaa, halua ja annettavaa kuin tuolla yksinhuoltajakaverillani. Ehkä mies ei sitä nyt näe, vielä.
Pitäkää mua kamalana ja itsekkäänä, mutta aion katsoa tän kortin loppuun ja selvittää onko heillä aitoa rakkautta vai onko tuo kaverini vaan lohdutuspalkinto.Oikeastaan en kaipaa tuota omahyväistä ja itseriittoista ystävääni, tarkemmin kuin mietin niin olen paljon onnellisempi ilman häntä elämässäni. Joten jos saan pakit tältä mieheltä, ja menetän ystäväni niin voi voi. En jätä tilaisuutta käyttämättä. Tiedän että ystäväni on reissussa ensi viikonloppuna ja olen luvannut viettää perjantaita hänen lapsensa kanssa. Miehensä tulee reissusta käsittääkseni myöhään pe iltana, joten sopivasti olen jäämässä yöksi heille. Katsotaan miten käy. Tukehtukaa kateuteenne ääliöt.
/AP
Olet harhainen, jos sinulla olisi oikeasti ollut enemmän tarjottavaa niin se mies olisi sinun kanssasi. Hän olisi yrittänyt sinua ja jättänyt ystäväsi huomiotta. Ja taidat olla niitä naisia jotka haluavat vain jonkun toisen omaa, jos mies olisi nyt sinkku niin ei hän kiinnostaisi kun ei alunperinkään kiinnostanut. Sinä olet epävarma ja haluat epätoivoisesti iskemällä tuon miehen osoittaa itsellesi olevasi jollain lailla parempi kuin ystäväsi. Mutta sinä olet maailman pohjasakkaa koska rikkoisit ystäväsi koko elämän ja parisuhteen vain saadaksesi itsellesi hetkeksi hyvän olon. Et tule ikinä olemaan parempi kuin ystäväsi vaikka mies sinua erehtyisi panemaan niin hän katuisi sitä koko loppuelämänsä. Sinä ap olet jokaisen miehen pahin virhe.
Siis mies käytti sua hyväkseen kun tiesi sun olevan läheinen ystäväsi kanssa. Halusi siis koko ajan vain päästä lähemmäksi tuota ystävääsi. Nää on niin näitä. Älä ota ittees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi nyt epäselväksi, että mistä me ollaan kateellisia? Siitäkö olemme kateellisia sinulle, että meillä ei ole ketään ystävää, jonka miehestä olisimme kateellisia? Vai siis häh?
Kyllä mä oman aviopuolisoni (jonka kanssa muuten pussaillaan kassajonoissa vielä näin kymmenenkin yhdessäolovuoden jälkeen) vaihtaisin ilman muuta tilanteeseen, jossa yrittäisin epätoivoisesti iskeä ystäväni miestä, koska olen "ihan varma", että mut se alunperin halusi. Hirrrvittävän kateellinen olen. ;)
Kassajonossa pussailu on niiiiin säälittävää, että ei mitään rajaa. Juuri sellaista esittämistä, että mieleen hiipii epäilys, että suhteessa ei liene kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassajonossa pussailu on niiiiin säälittävää, että ei mitään rajaa. Juuri sellaista esittämistä, että mieleen hiipii epäilys, että suhteessa ei liene kaikki hyvin.
Ahaa okei. Pitääpä kysyä sitten mun mieheltä, että mikä meidän suhteessa on pielessä, kun mä en ainakaan ole huomannut mitään ikävää :)
Kiitos vinkistä. :'D
Miehet saattaa joskus käyttää "kiertoteitä" päästäkseen juttusille kiinnostavan naisen kanssa. Siis esim ensin jutella niitä näitä kiinnostavan naisen ystävälle. Aikeena ei silloin ole liehitellä tms. Ystäväni on miesten mieleen ja olen usein ollut se, jota miehet ovat lähestyneet päästäkseen juttusille ystäväni kanssa. Ei siinä sen kummempaa eikä siitä parane ottaa nokkiinsa, joskus tulee sekin joka itsestä kiinnostuu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaahahhaahhhaaaa! Vakuuta vain noin itsellesi, kun näet pussailevia pareja, jos se helpottaa säälittävän elämäsi elämistä. Meillä kaikilla menee niiiiin huonosti.
Jaahas. Kyllä sä ap vedät hyvin. No et, mutta eihän sitä maanantaina paljon muitakaan huveja ole.
En ole tukehdu kateuteen provokyvyistäsi.
Vaikka oliski ollu eka kiinnostunut susta niin mitä väliä? Ehkä olit paremman näköinen mutta huomasi että sisältä katkera ja sitä kautta ruma eikä halunnut jutella enempää.
Ei vittu mä repeen. Ei oo sun mies joten painu vittuun, jos et kestä katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Me jo autossa päätämme millaisen roolin otamme tässä näytelmässä, jonka sitten esitämme kassajonossa.
Hyi saatana olet ap oksettava.
Vaikka itse luulet olevasi jokin jumalan lahja miehille, niin tuollainen katkera, vittumainen luonne kyllä paistaa kauas. Toivottavasti saat ansiosi mukaan ja tulet oikein kunnolla nöyryytetyksi. Et ansaitse ystävääsi etkä kyllä oikein ketään muutakaan elämääsi.
No nyt kyllä mies on päästänyt varsinaisen saaliin menemään.
Hän olisi voinut saada kauniimman, pinnallisen, katkeran, ilkeän, petollisen kaunaisen naisen, jolle seksi ja miesten valloittaminen menee ystävyydenkin edelle. Mikä kultakimpale!
Eikö ärsytäkin, että hän valitsi hieman tavallisemman näköisen naisen, joka on hellä ja rakastava vielä parin vuoden seurustelunkin jälkeen ja kaiken lisäksi näkee hänen vaatimattoman ulkokuoren sisällä olevan persoonan ja arvostaa sitä enemmän kuin ulkonäköä. Kamala nainen.
Sanattomaksi menin :D mullakin ystävä joka haukkui mun miestä ihan aina,nyt alkanut puhumaan näin,ei sun miehes oo huonoimmasta päästä lainkaan,huvittavinta on että hän on alkanut matkimaan minua kaikessa,kävin eräässä kauneusleikkauksessa,hän meni samaan leikkaukseen,jäljittelee pukeutumistyyliäni ja samat harrastukset hankki kuin minullakin,tutustunut jo mieheni sukulaisiinkin,tämä ystäväni ei ymmärrä millään että vaikka hän on kaunis hän ei ole koskaan kuin minä,ainut nainen jonka mieheni haluaa.hän ei pysty matkimaan persoonallisuuttani,luonnettani eikä mitään mitä mieheni oikeasti arvostaa,mua säälittää tää ystävä,erosi omasta miehestäänkin mutta ei ole mahiksia edes sinkkuna.ap,menetit tilaisuutesi ja uutta ei tule :D
Nyt se on tehty. Laitoin ystäväni miehelle tekstiviestin, jossa kerroin rakastavani häntä. Ap
Kerro sitten AP miten kävi sun viettely-yrityksessä niin saadaan nauraa kunnolla. Anna olla oikeesti ja kasvata luonnettasi ja jätä pariskunnat rauhaan, aika paljon kuvittelet itsestäsi jos luulet että mies on valmis heittämään hukkaan kaiken vain sinun takiasi :'D siinä meillä oikeen femme fatale..
parin vuoden yksinolo ja mietintätauko vois tehdä hyvää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on tehty. Laitoin ystäväni miehelle tekstiviestin, jossa kerroin rakastavani häntä. Ap
Tämä ei ole oikea ap, joku surkea feikkaaja. En todellakaan alkaisi lähetellä mitöäön tekstareita. Aion jutella asiasta suoraan miehen kanssa, vaikka sitten ensi perjantaina kaverini ollessa reissussa.
/Ap
Hei tää on kuin suoraan mun ja mieheni tarinasta, ainakin osa: Minä olen meistä se ns. paremman näköinen. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa ja vientiä on ollut. Olen leikkinyt miesten kanssa ja juossut komeiden äijien perässä ja saanut siipeeni jne. Tapasin vajaa vuosi sitten tulevan mieheni ja silloin kaikki muuttui. Mies ei ole komea, ja kun tapasin hänet kaverini olivat että mitä hittoa sä näet tuossa.. No siinä ei ulkonäöllä ollut enää väliä vaan miehen luonne, kaikki se kolahti 100%. Oli huvittavaa nähdä ekaa kertaa miehen naispuolisia kavereita, yksikin tunki itseään väkisin mieheni syliin kännissä ja kyhnytti siinä, sössötti kuinka "hyviä ystäviä me ollaan". Kun miehen tämä naispuolinen kaveri tajusi että mies on oikeasti rakastunut minuun ja minä kauniina naisena rakastuin mieheen kaikkine tämän "ulkonäköpuutteineen" (eli mies on lyhyt, kaljuuntuu eikä hänellä ole suorat ja kaikkein valkoisimmat hampaat, puhtaat kuinkin). Tuo miehen kaveri pommitti miestä ja johan alkoi miehen seura kiinnostaa mutta mies teki stopin. Heillä ei siis koskaan ollut ollut mitään, mutta tämä nainen jotenkin käytti hyväkseen mieheni kiltteyttä. Nyt emme ole pahemmin olleet tuon naisen kanssa tekemisissä, syynä se että nainen EI VOI SIETÄÄ MINUA (koska olen niin hirvä akka kuulemma) tämä kaikki yhden tapaamisen perustella, silloinkin tämä nainen oli kaatokännissä.
Vahvaa näyttöä, naiset ;)