Ekaa kertaa menossa kimppaan 1n+2m, olen se nainen
Vinkkejä? Miehiltä - mitä te toivotte naiselta kimpassa? Kaikkea saa kirjoittaa, rajujakin juttuja!
Naiset, kokemuksia?
Kommentit (45)
Tärkeintä on se, että tiedätte varmasti mitä olette lähdössä tekemään
Olen ollut muutaman kerran kimpassa se isokaluinen vanha pukki, jonka astuttavaksi kiltti, pikku rouva antautuu
Ja onhan se todella kiihottavaa, kun mies seuraa vierestä, miten rouva ulvoo, kun työnnyn isollani sääliä tuntematta yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten sisään...
Mutta myös parin miehen pitää olla tähän valmis, muuten tuloksena voi olla myös mustasukkaisuutta ja riitoja
Terveisin mies mitoiltaan 195 cm, 95kg ja 20cm
Kumppanini ei ole kumpikaan miehistä.
Nämä miehet kymmenisen vuotta minua vanhempia, lähentelevät 60. Minä 44.
Mitä miehet toivotte kimpassa naiselta?
Vanha pukki kirjoitti:
Tärkeintä on se, että tiedätte varmasti mitä olette lähdössä tekemään
Olen ollut muutaman kerran kimpassa se isokaluinen vanha pukki, jonka astuttavaksi kiltti, pikku rouva antautuu
Ja onhan se todella kiihottavaa, kun mies seuraa vierestä, miten rouva ulvoo, kun työnnyn isollani sääliä tuntematta yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten sisään...
Mutta myös parin miehen pitää olla tähän valmis, muuten tuloksena voi olla myös mustasukkaisuutta ja riitoja
Terveisin mies mitoiltaan 195 cm, 95kg ja 20cm
Vai tämmöiset fantasiat tänään
Kaikki mielipiteet tervetulleita. Älkää alkako kuitenkaan parjata toisianne.
Naiselta aloite viivytellen, mutta varmasti, ja DP:hän tuossa lopulta kaikilla on enemmän tai vähemmän mielessä.
Kokeile tuplaa, eli molempiin samaan aikaan. Se antaa melkoiset sävärit.
Just olin tulossa sanomaan samaa kun 8. En oo ite koskaan kokeillut, mutta jos 1n2m-tilanteeseen joskus päädyn niin ehdottomasti tuplaa ainakin kokeiltava.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta aloite viivytellen, mutta varmasti, ja DP:hän tuossa lopulta kaikilla on enemmän tai vähemmän mielessä.
Dp, eli double penetration? Naintia pilluun ja peppuun samanaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa sanomaan samaa kun 8. En oo ite koskaan kokeillut, mutta jos 1n2m-tilanteeseen joskus päädyn niin ehdottomasti tuplaa ainakin kokeiltava.
Itse ajattelen ihan samalla tavalla, että haluan kokea sen, miltä tiukassa pillussa tuntuu kalu, kun pepussakin toisen miehen elin, lisäksi kestän toivon mukaan myös työntöjä!!
Kerro sitten tännekin että miten meni?
Toivottavasti on isot kullit ja antaa sulle sellaista kyytiä että perse repee...joskus sitä saa mitä tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten tännekin että miten meni?
Ensi viikolla tapaamme näillä näkymin seksin merkeissä. Sitä ennen tutustutaan vähän toisiimme tällä viikolla.
Miehet, kertokaa vielä, mitä te haluaisitte tehdä kimpassa naiselle / naisen kanssa, mikäli sellainen tilanne tulisi eteen?
Fantasioita? Toiveita?
Mitä toivoisitte naisen tekevän teille?
Mua kiinnostaa miten te päädytte tollasee tilanteeseen? Kadulla kävelette ja kysytte et hei kiinnostaaks? Vai netissä ja tunteeks nää äijät toisensa?
TuplaFisting on ehdoton! Eli toinen mies työntää nyrkkinsä peppuusi ja toinen pimppiin.
Lupaan että nautit! Toinen mitä suosittelen on ass to mouth...
Kiltti tyttö kirjoitti:
Mua kiinnostaa miten te päädytte tollasee tilanteeseen? Kadulla kävelette ja kysytte et hei kiinnostaaks? Vai netissä ja tunteeks nää äijät toisensa?
Urheilupiireistä tuntevat toisensa.
Netissä 'pojilla' ilmo.
Olen itse 53v. ja kolmantena mukana olleena voin sanoa että ole luonnollinen ja nauti. Älä ota paineita siitä että kaikki saa tasapuolisesti vaan nauti ja annamennä omalla painolla.
Itsellä miehenä kokemusta useista kimpoista vuosien varrella, ja omien kokemusten perusteella aivan parasta on se, että nainen on luonnollinen aito oma itsensä. Ei ole mitään parempaa kuin nähdä naisen nauttivan kahdesta miehestä ujostelematta samaan aikaan aidosti nauttien, ilman mitään roolin vetämistä/esittämistä.
Mun 2m+1n on ollut kuviona oma aviomies ja vieras. Siinä tietty vaikuttaa se tunneside oman miehen kanssa. Ja se, että haluaa varmistaa, että tasapuolisesti kaikki nauttii. Aika prinsessafiilis on ollut. Aiks palvottu ja olo ja tuntee kyllä itsensä jumalattareksi. Riippuu niin paljon tietty miehistä ja itsestä, että mitä se on.