Perheeni tuntee häpeää Stockmannin Hetkissä asioivien mässäilystä
Olemme köyhä perhe pk-seudulla. Kävimme Stockmannin Herkussa, koska siellä oli halpoja oliivileipiä. Pistimme merkille, kuinka itseään täynnä olevat ihmiskuoret kärräsivät mitä hienoimpia herkkuja: sisäfileitä, meren herkkuja, valmiita salaatteja, jälkuruokia ja makoisia juomia. Kaikki meidän perheemme ulottumattomissa.
Ostoksemme maksoivat alta 10 €. Edellä olleen tärkeilevän parfyymileidin ostokset maksoivat yli 160 €! Eikö tällaisella ihmisellä ole ollenkaan tunteita vaan hän saa ainoan mielihyvänsä mässäilystä. Tunsimme suurta häpeää hänen puolestaan.
Seurasin häntä parkkihallissa vaikka automme oli eri tasolla. Halusin nähdä hänen autonsa. Uusi Mersedes Bends. Olin todella suuttunut ja meinasin käydä sanomassa tälle parfyymileidille pari valittua sanaa OIKEASTA ELÄMÄSTÄ!!!!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
"Myy omaisuutesi ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa.",
Voisin jopa tehdä noin sillä fakta on, että rahat päätyvät aina loppujen lopuksi sille fiksulle, ja köyhä on taas köyhä.
Vierailija kirjoitti:
No just. Et jaksais pilata köyhien mainetta huonolla provollasi. Olen köyhä, eikä mua todellakaan haittaa se, että ne joilla rahaa on, sitä myös käyttävät. Suomessa sentään maksetaan veroja ihan kivasti palkoista, joilla kompensoidaan köyhien sosiaalietuuksia. Eiköhän se leidikin ollut autostaan verot maksanut. Kiitollinen olen!
Tämä💛
Vierailija kirjoitti:
Köyhä perhe ei käytä ropojaan oliivileipään, vaan leipoo itse.
Jauhettuaan ensin parvekkeella kasvattamansa jyvät jauhinkivillä jauhoksi.
Myös oliivipuu menestyy ja tuottaa hedelmää parvekkeella, ainakin lasitetulla parvekkeella, mutta ei taida aivan köyhimmillä olla sellaisia parvekkeita.
Terttu kirjoitti:
Itseäkin ihmetyttää, että joku yksinäinen saattaa ostaa ruokaa yli satasella. Onko pötsin täytöstä tullut korvike sosiaaliselle elämälle? Kyllä minua hävettäisi ostaa ruokaa yli satasella, jos olisin yksin. Ajattelen myös toisten tunteita, takana olevalla saattaa olla vain vähän rahaa. Miltä hänestä tuntuu, jos edessä oleva pröystäilee?
Eihän satasella edes saa juuri mitään. Tuoretta kalaa, kaurajuomaa, tuoreita marjoja rasia, hedelmiä, sitä oliivileipää, yrttiruukku tai pari, juustoa, kahvipapuja, salaattitarpeita, hummusta, wc-paperia, jotain hyvää tummaa suklaata ja ehkä joku lehti, siinä se satku sitten jo menikin. Huomenna taas kauppaaan.
Perheenne ei tunne häpeää vaan kateutta ;)