Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheeni tuntee häpeää Stockmannin Hetkissä asioivien mässäilystä

Köyhän perheen tunteista ei välitetä - missä on sydämmen siv
20.11.2016 |

Olemme köyhä perhe pk-seudulla. Kävimme Stockmannin Herkussa, koska siellä oli halpoja oliivileipiä. Pistimme merkille, kuinka itseään täynnä olevat ihmiskuoret kärräsivät mitä hienoimpia herkkuja: sisäfileitä, meren herkkuja, valmiita salaatteja, jälkuruokia ja makoisia juomia. Kaikki meidän perheemme ulottumattomissa.

Ostoksemme maksoivat alta 10 €. Edellä olleen tärkeilevän parfyymileidin ostokset maksoivat yli 160 €! Eikö tällaisella ihmisellä ole ollenkaan tunteita vaan hän saa ainoan mielihyvänsä mässäilystä. Tunsimme suurta häpeää hänen puolestaan.

Seurasin häntä parkkihallissa vaikka automme oli eri tasolla. Halusin nähdä hänen autonsa. Uusi Mersedes Bends. Olin todella suuttunut ja meinasin käydä sanomassa tälle parfyymileidille pari valittua sanaa OIKEASTA ELÄMÄSTÄ!!!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Porvoossakin on nykyään Stocka? 

0/5.

Vierailija
2/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä,ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä perhe ei käytä ropojaan oliivileipään, vaan leipoo itse.

Jauhettuaan ensin parvekkeella kasvattamansa jyvät jauhinkivillä jauhoksi. 

Vierailija
4/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus.

Vierailija
5/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myy omaisuutesi ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa.", sanoi Jeesus.

Ap. saattoi vitsailla, mutta olisi myötähäpeälle sijaa oikeastikin tässä maailmassa.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
6/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. On provo, tiedän.

2. Kyllä joku silti noin ajattelee, monikin.

3. Monelle Stockan ruuat ja uudet Mersut ovat sitä ihan Oikeaa Elämää mitä tukikuplassaan betonikuutiossa "wrong side of the railroad" -tyypit eivät vaan tajua.

Vierailija
7/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä perheellä ei ole varaa parkkeerata Stockalle.

0/5

Vierailija
8/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon white trash alemmuuskompleksi yhdistettynä alhaiseen järkeen.

Vierailija
9/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myy omaisuutesi ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa.", sanoi Jeesus.

Ap. saattoi vitsailla, mutta olisi myötähäpeälle sijaa oikeastikin tässä maailmassa.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Oletko sinä antanut omaisuutesi köyhille?

Vierailija
10/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5.

Vierailija
11/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan Mersedes Bends :)

Vierailija
12/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Et jaksais pilata köyhien mainetta huonolla provollasi. Olen köyhä, eikä mua todellakaan haittaa se, että ne joilla rahaa on, sitä myös käyttävät. Suomessa sentään maksetaan veroja ihan kivasti palkoista, joilla kompensoidaan köyhien sosiaalietuuksia. Eiköhän se leidikin ollut autostaan verot maksanut.  Kiitollinen olen!

Vierailija
13/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160€ on ihan normaalit viikon ruoka-, hygienia- ja muupikkusäläostokset perheelle cittarista, miksei sitten stokan herkusta.

Vierailija
14/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Et jaksais pilata köyhien mainetta huonolla provollasi. Olen köyhä, eikä mua todellakaan haittaa se, että ne joilla rahaa on, sitä myös käyttävät. Suomessa sentään maksetaan veroja ihan kivasti palkoista, joilla kompensoidaan köyhien sosiaalietuuksia. Eiköhän se leidikin ollut autostaan verot maksanut.  Kiitollinen olen!

Jatkan vielä, jos kukaan ei asioita ostaisi Suomesa, niin ei niillä Stockan vähätuloisilla myyjillä olisi työpaikkoja ja olisivat vieläkin pienituloisempia, kun joutuisivat tyytymään työttömyyspäivärahaan.

Vierailija
15/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte vaan menneet jonnekin Lidliin niin pahalta mieleltä olisi vältytty. En minäkään mene jonnekin kalliisiin muotiliikkeisiin katselemaan mihin muut käyttävät rahansa ja sinne vingu kun itsellä ei ole varaa osta Pradaa.

Vierailija
16/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan hetket, en ole ennen kuullutkaan.

Vierailija
17/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin vedestä,ap.

Onneksi sinne Stokkan Hetkeen pääsee ilmaiseksi ;) . Voishan olla, että ovella olisi portsari karsimassa köyhät pois tai maksattamassa pääsymaksua sellaisilta, jotka eivät juuri mitään osta. Ap:lle neuvo, mitäs menit sinne, sunhan piti mennä Tokmannille. Sieltäkin saa oliiveja :)

Vierailija
18/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso perhe, eikä tosiaan 160€ riitä mihinkään. Mutta köyhä ajaa autolla, ostaa oliivileipää, ja maksaa Stockan parkkihinnat? Tai on kanta-asiakas? Ja kehtaa sitten arvostella muita. Sen voi ainakin sanoa, että suomalainen köyhä on todella hyväosainen, jos näin on. Hyvä niin.

Vierailija
19/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään varakkaan tarvitse miettiä ruokaostoksiaan sen perusteella, ettei toiselle tule paha mieli.

Ja luuletko, että jotain tuntematonta kiinnostaa toisen tuntemattoman mielipaha jostain tälläisestä? 

Vierailija
20/46 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tää onkin provo niin sanon silti.. Sun perheen köyhyys EI ole sen varakkaan "parfyymileidin" vika. Miksi hänen siis pitäisi kärsiä siksi että te kärsitte? Perinteistä "jos mulla ei oo kivaa, niin muillakaan ei saa olla kivaa" -asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi