Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lihaville

Fit_nigga
20.11.2016 |

Miksi olette keskustelupalstalla eikä salilla polttamassa rasvaa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva suupielistä tiristen mussutan pizzaa ja uunissa pulla paistumassa. Ilalla leffa ja chipsejä. *Röyhtäys*

Vierailija
42/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku perustais läskeille kohdistetun salin pelkästään, niin tulisin heti asiakkaaksi!

Ei tarttis ulkonäköään tuijottavien fitnestyyppien naureskella tai että musta ees tuntuis siltä.

Menisin heti salille, jos mulla olis oma sali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku ketju vois perustaa salin, jossa olis omat osastot kaikille! Ylipainoisille salit ja siitä vois sitten halutessaan siirtyä eri puolille. Itsetuntokysymys, joka kuitenkin estää niin monia lähtemästä. Sillä voisi saada asiakkaita!

Vierailija
44/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pääsen salille ilmaiseksi vain arkena ennen kolmea, enkä aio maksaa siitä tänään kun huomenna pääsee ilmaiseksi :)

Vierailija
45/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla koska olen niin läski ja ruma.

Vierailija
46/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva suupielistä tiristen mussutan pizzaa ja uunissa pulla paistumassa. Ilalla leffa ja chipsejä. *Röyhtäys*

Meillä myös leffailta tiedossa. Löysin suklaarasioitakin tarjouksesta alle kympillä kolme :)

Pizzat kans tilauksessa jo, ja raikasta ja vähäkalorista laittikokista tietenkin. Saa nähdä loppuuko herkut kesken, kuten joka kerran on käynyt :D Mut ei hätää, ärrä on kulman takana. Onhan sinne tosin nyt kuitenkin matkaa, suojatien yli joutuu meneen. Joten ehkä tilaan oikein perhepizzan vielä. *Pröööööt*

Vierailija
47/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen läski. Enhän mä läski olisi jos paljonkin huvittais jossain salilla rehkiä, nih.

Vierailija
48/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuntosalilla käynti on uppotylsää.

Vierailija
49/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raippaa läskille kirjoitti:

Läskeille sakko! LAihduttamisesta pitäisi tehdä pakolista. On niitä muitakin pakkoja elämässä.

Läski tulee erilaisine hoitokuluineen kalliiksi tälle yhteiskunnalle.

Ja etkö se ollutkin juuri sinä, joka veroeurot kuluvat suoraan lihavuuden hoitoon?

Vierailija
50/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinijonne on keksinyt päässään nerokkaan idean laskuhumalassa: Menenpä vauvapalstalle provoamaan kukaan ei tajuu, hihihiihihiiii!

Vierailija
52/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua samanlaista isoa roid gut mahaa niinkuin Bull Mentulalla. Bull Mentula kertoo käyvänsä salilla 2 kertaa päivässä joten minä käyn vain 2 tai 3 kertaa viikossa ettei tulis yhtä isoo mahaa.

https://pakkotoisto.com/attachments/jme-jpg.93607/

Vierailija
53/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska paska ja siksi en käy salilla

Vierailija
54/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olis kyllä ideaa, avata kuntosali lihaville, mutta myös meille, jotka emme oo harrastaneet liikuntaa sitten kouluaikojen. Ei olla lihavia, mutta kunto on tosi huono.

Vierailija
55/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raippaa läskille kirjoitti:

Läskeille sakko! LAihduttamisesta pitäisi tehdä pakolista. On niitä muitakin pakkoja elämässä.

Läski tulee erilaisine hoitokuluineen kalliiksi tälle yhteiskunnalle.

Tyhmyys ja ilkeys vielä kalliimmaksi.

Vierailija
56/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaamassa AP:n kysymykseen.

Vierailija
57/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska harrastan muunlaista liikuntaa sillon kun en ole palstalla. Salilla en TODELLAKAAN käy siksi että se on muotia nykyään. Muotipellet käy salilla. Mä käyn ihan vaa lenkillä ja uimassa. 

Vierailija
58/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska harrastan muunlaista liikuntaa sillon kun en ole palstalla. Salilla en TODELLAKAAN käy siksi että se on muotia nykyään. Muotipellet käy salilla. Mä käyn ihan vaa lenkillä ja uimassa. 

Salilla käyminen on terveellistä. Ja sinä olet vasta se oikea pelle.

Vierailija
59/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinun kiusaksesi ... Ei vaitiskaan, miksi minun pitäisi elämääni sinulle selittää?!

Et muuten tainnut tietää, että vaikka liikunnasta onkin paljon hyötyä, tärkein asia on oikeanlainen ruokavalio, jos tavoitteena on laihtuminen. Kaikilla sitä tavoitetta ei ole, kas kun emme jaksa jatkuvasti murehtia ylikilojamme, vaikka se kuinka läskinvihaajia korpeaisikin.

koska sun kaltaiset läskit pilaavat mun katukuvan ja haluan tietää miksi olet läski ja mitä teet asialle

-ap

Minäpä kerron. Pidän aina mukani kahta sukkapuikkoa, kun tapaamme, työnnän ne silmiisi, etkä enää ikinä näe pilattua katukuvaa.

Vierailija
60/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla käyminen on terveellistä. Ja sinä olet vasta se oikea pelle.

Muunlaisiakin liikuntamuotoja (ja paljon parempia laihuttamista ajatellen) on olemassa kun vain se iänikuinen sali. Aerobinen liikunta on parempaa laihutusta ja yleiskuntoa ajatellen. Sali on vaa niille jotka ei muuta jaksa eikä halua. On kiva mennä peilin etee nostelee puntteja ja ottaa selfieitä joka 10min ja sit hörpsiä vähä palautusjuomaa välissä. Mä ku liikun niin sit myös liikun enkä hinkkaile missää salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi