Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lihaville

Fit_nigga
20.11.2016 |

Miksi olette keskustelupalstalla eikä salilla polttamassa rasvaa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla muodokas.

Vierailija
22/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska siellä on niitä ap:n kaltaisia läskivihaajia ilkeinen katseineen ja kommentteineen.

hyi mikä läski :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä palstailen sekä poltan rasvaa yhtä aikaa! Vihaan liikuntaa ja palstailu vie ajatukset muualle :D

Vierailija
24/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinun kiusaksesi ... Ei vaitiskaan, miksi minun pitäisi elämääni sinulle selittää?!

Et muuten tainnut tietää, että vaikka liikunnasta onkin paljon hyötyä, tärkein asia on oikeanlainen ruokavalio, jos tavoitteena on laihtuminen. Kaikilla sitä tavoitetta ei ole, kas kun emme jaksa jatkuvasti murehtia ylikilojamme, vaikka se kuinka läskinvihaajia korpeaisikin.

Vierailija
25/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kävin jo aamupäivällä koirien kans parin tunnin lenkillä metsässä, illemmalla vielä tunnin hihnalenkki edessä. Urheilu ilman koiria on tylsää.

Vierailija
26/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinun kiusaksesi ... Ei vaitiskaan, miksi minun pitäisi elämääni sinulle selittää?!

Et muuten tainnut tietää, että vaikka liikunnasta onkin paljon hyötyä, tärkein asia on oikeanlainen ruokavalio, jos tavoitteena on laihtuminen. Kaikilla sitä tavoitetta ei ole, kas kun emme jaksa jatkuvasti murehtia ylikilojamme, vaikka se kuinka läskinvihaajia korpeaisikin.

koska sun kaltaiset läskit pilaavat mun katukuvan ja haluan tietää miksi olet läski ja mitä teet asialle

-ap

Vierailija
27/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski vehnän takia. En tee asialle mitään. Mites sä aijot päästä yli noista sun ongelmista jota eivät ratkea sillä että mä laihdutan?

Vierailija
28/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sun kaltaiset läskit pilaavat mun katukuvan ja haluan tietää miksi olet läski ja mitä teet asialle

-ap

En ole tuo, kenelle vastasit. Mutta pakko todeta, että sun hyvinvointisi on mun tärkeyslistalla aika häntäpäässä. Voin luvata, että kun sen yläpuolella olevat asiat on hoidettu, voin lähteä lenkille. Mutta mitä sä teet sille, että sun avaukset aiheuttaa myötähäpeää? 

Vierailija
29/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski vehnän takia. En tee asialle mitään. Mites sä aijot päästä yli noista sun ongelmista jota eivät ratkea sillä että mä laihdutan?

et laihdu. kerran läski = aina läski.

-ap

Vierailija
30/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen aina läski :) mites sinä ootko aina tyhmä?

Vierailija
31/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin salilla, olisi vaara, että laihtuisin ja sitten en enää olisikaan lepposa.

Vierailija
32/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No miksi sä sitten vaadit täällä jengiä laihduttamaan? Lääkkeet lopussa? Tosi huono provo?

Vierailija
33/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lihonut siiderillä ja jäänyt siihen koukkuun sen jälkeen kun ex-mieheni vaihtoi minut anorektiseen vanhempaan naiseen.

Vierailija
34/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pääse sängystä ylös koska olen niin läski. Burger Kingiä vedän täällä sossun rahoilla. Ovesta en mahdu ulos vaan koko kerrostalo pitää hajottaa jotta mut saataisiin ulos. Siksi en käy salilla.

Vierailija
36/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katson seinällä henkarissa roikkuvia leveitä farkkujani. <3

Vierailija
37/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä apressukka voi läskimafialle mitään. Me jyrätään sut. Löydät itsesi pian asfalttipaikkona, jonka nälkäinen korppi nokallaan loskasta kuopii.

Vierailija
38/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät housut on aina södet!

Vierailija
39/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No miksi sä sitten vaadit täällä jengiä laihduttamaan? Lääkkeet lopussa? Tosi huono provo?

Uliämmä hiljaa

Vierailija
40/66 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on idea. Läskivero. Rasva%:n mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä