Olenko liian vaativa miesten suhteen?
Kuulen usein ystäviltäni, että olen sinkku sen takia, että olen aivan liian vaativa muesten suhteen.
Ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ovat:
- ei luuviulu eikä ylipainoinen, ei tarvitse olla lihaksia eikä pieni pyöreys haittaa
- minua pidempi (175 cm tarpeeksi pitkä)
- näkee ulospäin että hygieniasta huolehdittu
Muita vaatimuksia:
- sosiaalinen (koska olen itse ulospäin suuntautunut)
- meillä olisi edes jotain yhteistä
- ystävällinen, eli esim rasistia tai naista alistavaa miestä en kaipaisi
Siinä pääpiirteittäin mitä mieheltä kaipaan, omasta mielestäni en ole liian vaativa, mutta ehkä muut ovat oikeassa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammatti pitää olla ja paljonko on tienattava?
Ammatilla ei väliä, mielellään tienaisi sen verran, ettei minun tarvitsisi häntä elättää. Eli jos esim asuisimme yhdessä ja vuokra maksettaisiin puoliksi niin hän omilla rahoillaan siihen pystyisi.
Miksei palkkanne voi mennä esim. suhteessa 30/70? Todellako et olisi valmis maksamaan suurempaa osuutta vuokrasta, jos mies tienaa vähemmän?
Jos mies olisin rakastunut moeheen niin tietyn ajan näin voisikin mennä,jos mies ei töistään todella saa sen vertaa palkkaa, että pystyisi esim oman asumisensa kustantamaan. Tiedän kuitenkin, että lopulta tahtoisin miehen maksavan "oman osuutensa" tai edes suurin piirtein saman määrän kuin minäkin. Eri asia tietenkin jos tienaisin huomattavasti enemmän (eli minulla olisi hyvin varaa maksaa suurin osa asumisesta), silloin järjestely luiltavasti voisi toimia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi katsoa pelkkää vaatimuslistaa vastatakseen kysymykseesi, sillä oma "tasosi" vaikuttaa siihen mitä sinun on kohtuullista vaatia, jotta saisit miehen. Jos et omilla vaatimuksillasi saa ketään, vaadit silloin liikaa omaan tasoosi nähden. Joku toinen samoilla vaatimuksilla voi saada miehen helposti.
Toinen voi vaatia miehiltä asioita, jotka toisella ihmisellä olisivat mahdottomia. Esimerkiksi minä en voi vaatia, että mies on komea ja rikas, koska olen itse ruma, ja komea ja rikas mies saa helposti naisen, joka on minua kauniimpi ja vähintään yhtä hyväluonteinen (miehellä ei ole siis mitään syytä valita minua). Tai siis, toki voin vaatia vaikka mitä, mutta sillä tavalla en saa ketään.
Joudun asettamaan vaatimukset niin alas, että minua haluavat enää vain epätoivoisimmat kännimiehet reiäksi, ja totta puhuen mieluummin olen forever alone. Sinulla on varmasti toiveikkaampi tilanne, mutta jos noilla vaatimuksilla ei ole onnannut, niin jostain pitää tinkiä.
Saihan Minttukin Kimin.
Naisiin ei oikein päde nämä tasoteoriat, koska miehet ovat niin kaikkiruokaisia ja makujen kirjo on valtava.
Plus naiset pystyvät kohentamaan ulkonäköään niin paljon keinotekoisesti. Etenkin jos vielä saa rikkaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle kauneuskirugian mahdollisuudet, niin kuin nyt vaikka se Minttu.
Toisaalta naisissa taso on erittäin kova ja jo ylemmän keskitason nainen on ulkonäöltään sellainen, että kelpaisi
teoriassa ihan kaikille miehille. Naisten keskuudessa tällainen ylemmän keskitason nainen ei saa vielä mitään kummempaa kuohuntaa edes aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammatti pitää olla ja paljonko on tienattava?
Ammatilla ei väliä, mielellään tienaisi sen verran, ettei minun tarvitsisi häntä elättää. Eli jos esim asuisimme yhdessä ja vuokra maksettaisiin puoliksi niin hän omilla rahoillaan siihen pystyisi.
Miksei palkkanne voi mennä esim. suhteessa 30/70? Todellako et olisi valmis maksamaan suurempaa osuutta vuokrasta, jos mies tienaa vähemmän?
Jos mies olisin rakastunut moeheen niin tietyn ajan näin voisikin mennä,jos mies ei töistään todella saa sen vertaa palkkaa, että pystyisi esim oman asumisensa kustantamaan. Tiedän kuitenkin, että lopulta tahtoisin miehen maksavan "oman osuutensa" tai edes suurin piirtein saman määrän kuin minäkin. Eri asia tietenkin jos tienaisin huomattavasti enemmän (eli minulla olisi hyvin varaa maksaa suurin osa asumisesta), silloin järjestely luiltavasti voisi toimia.
-ap
Siis jos luku on 30/70, niin silloinhan sinä tienaat huomattavasti enemmän. Ajatus oli enemmänkin se, että vaaditko esim. että muutatte pienempään asuntoon että luku menee 50/50? Sehän on täysin epärealistinen ajatus, että toisen pitäisi tienata juuri saman verran kuin itse tienaa. Tai no ei epärealistinen, mutta päätön ajatus.
Ei tuo kuulosta liian vaativalta mutta veikkaanpa että olet kyllä tavannut elämäsi aikana lukuisia miehiä jotka ovat täyttäneet nuo kriteerit, mutta et ole kuitenkaan kelputtaanut heitä kun "ei vaan ole kolahtanut" tai vastaavaa. Ehkä se on se ongelma.
Ja veikkaanpa, että vaatimuksiisi pitäisi vielä lisätä kohta "miehen täytyy tehdä aloite" ja se voi olla toinen syy sinkkuudellesi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tosiaan puuttuu se tärkein, eli kemia ja sehän syntyy vain jos miehellä on statusta, itsevarmuutta ja jännämiehen elkeitä.
Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta mitään erityisempää statusta ei tarviyse olla, itsevarmuus tiettyyn pisteeseen asti viehättää. Mutta kyllä se kemia ennemmin syntyy siitä, että on yhteisiä asioita
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kuulosta liian vaativalta mutta veikkaanpa että olet kyllä tavannut elämäsi aikana lukuisia miehiä jotka ovat täyttäneet nuo kriteerit, mutta et ole kuitenkaan kelputtaanut heitä kun "ei vaan ole kolahtanut" tai vastaavaa. Ehkä se on se ongelma.
Ja veikkaanpa, että vaatimuksiisi pitäisi vielä lisätä kohta "miehen täytyy tehdä aloite" ja se voi olla toinen syy sinkkuudellesi.
On kyllä ponttia tuossa, että olen vastaavia miehiä tavannut, mutta ei ole kolahtanut... Ja onhan se aina mukavaa jos mies tekee aloitteen, mutta voin sen itsekin tehdä, jos mies vaikuttaa mukavalta
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi katsoa pelkkää vaatimuslistaa vastatakseen kysymykseesi, sillä oma "tasosi" vaikuttaa siihen mitä sinun on kohtuullista vaatia, jotta saisit miehen. Jos et omilla vaatimuksillasi saa ketään, vaadit silloin liikaa omaan tasoosi nähden. Joku toinen samoilla vaatimuksilla voi saada miehen helposti.
Toinen voi vaatia miehiltä asioita, jotka toisella ihmisellä olisivat mahdottomia. Esimerkiksi minä en voi vaatia, että mies on komea ja rikas, koska olen itse ruma, ja komea ja rikas mies saa helposti naisen, joka on minua kauniimpi ja vähintään yhtä hyväluonteinen (miehellä ei ole siis mitään syytä valita minua). Tai siis, toki voin vaatia vaikka mitä, mutta sillä tavalla en saa ketään.
Joudun asettamaan vaatimukset niin alas, että minua haluavat enää vain epätoivoisimmat kännimiehet reiäksi, ja totta puhuen mieluummin olen forever alone. Sinulla on varmasti toiveikkaampi tilanne, mutta jos noilla vaatimuksilla ei ole onnannut, niin jostain pitää tinkiä.
Saihan Minttukin Kimin.
Naisiin ei oikein päde nämä tasoteoriat, koska miehet ovat niin kaikkiruokaisia ja makujen kirjo on valtava.
Plus naiset pystyvät kohentamaan ulkonäköään niin paljon keinotekoisesti. Etenkin jos vielä saa rikkaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle kauneuskirugian mahdollisuudet, niin kuin nyt vaikka se Minttu.
En ymmärrä. Onko toinen heistä mielestäsi liian hyvä/huono toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan Minttukin Kimin.
Miehille oikeasti kelpaa melkein kuka vaan jos se on luonteeltaan sellainen mistä mies pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan Minttukin Kimin.
Plus naiset pystyvät kohentamaan ulkonäköään niin paljon keinotekoisesti. Etenkin jos vielä saa rikkaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle kauneuskirugian mahdollisuudet, niin kuin nyt vaikka se Minttu.En ymmärrä. Onko toinen heistä mielestäsi liian hyvä/huono toiselle?
Minttu on tusinatavaraa. Ihminen joka ei ole saanut mitään itse aikaiseksi elämässä.
Kimi on multimiljonääri, maailmanmestari ja kuuluisuus.
Mielestäni aika tiukat kriteerit. Jos unohdetaan tuo, että pitää olla yhteistä, niin mun miespuolisista kavereista ehkä yksi kymmenestä täyttäisi kriteerisi (noin puolet feilaa pituuskriteeriin)
Sosiaalisia miehiä kypsyy jatkuvasti seurusteluikään. Kannattaa mennä yläasteen portille juttelemaan kiinnostavan näköisille pojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan Minttukin Kimin.
Plus naiset pystyvät kohentamaan ulkonäköään niin paljon keinotekoisesti. Etenkin jos vielä saa rikkaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle kauneuskirugian mahdollisuudet, niin kuin nyt vaikka se Minttu.En ymmärrä. Onko toinen heistä mielestäsi liian hyvä/huono toiselle?
No olihan se Minttu sellainen punakka siwan kassa. Itse asiassa Siwan kassalta löytyy paljon kauniimpiakin naisia.
Ei siinä, hyvin se on ehostanut tässä Kimin aikana ja kunnostautunut äitinä ja oli puhetta jo toisestakin lapsesta eli ei paskempi valinta.
Mutta lähtökohta oli aika rajusti alakanttiin.
Jenni D. oli enemmän sellainen defaulttina Monacon klubeilla pyörivälle F1-tähdelle sopiva nainen. Hänellä olikin jo urheilutähden vaimolle sopivia meriittejä kuten misseys ja eliittiharrastuksia, kuten ratsastus.
Itsetehdyt listaukset eivät kerro mitään siitä miten vaativa olet. Luultavasti ystäväsi ovat oikeassa koska ovat päässeet vierestä seuraamaan toimintaasi. Jos oikeasti kyse olisi vain listaamistasi asioista, lähtisit treffeille >90% sinua baarissa lähestyvien miesten kanssa, koskapa harvemmin ne läskit kääpiöt yrittävät pokata naisia avoimen rasistisin lausein. Eli karsit ehdokkaita ihan muiden tekijöiden avulla. Niin kaikki ihmiset tekevät ja lopputulos on se mikä ratkaisee. Kannattaa karsia juuri niin tiukoilla kriteereillä, ettei itse joudu kärsimään omasta toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahat. Minun vaatimukset:
- ei sairaalloisen ylipainoinen
- ei alkkis/narkkari
- ei pahoja mt-ongelmia
- ei väkivaltainen
- uskollinen
Mikset sanonut tärkeintä, että on töissä tai tekee aktiivisesti hommia sen eteen, että pääsee töihin?
Se, että miestä ei häiritse muiden uskontojen naisten alistaminen olisi häiritsevää.
-ap