Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa miesten suhteen?

Vierailija
20.11.2016 |

Kuulen usein ystäviltäni, että olen sinkku sen takia, että olen aivan liian vaativa muesten suhteen.
Ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ovat:
- ei luuviulu eikä ylipainoinen, ei tarvitse olla lihaksia eikä pieni pyöreys haittaa
- minua pidempi (175 cm tarpeeksi pitkä)
- näkee ulospäin että hygieniasta huolehdittu

Muita vaatimuksia:
- sosiaalinen (koska olen itse ulospäin suuntautunut)
- meillä olisi edes jotain yhteistä
- ystävällinen, eli esim rasistia tai naista alistavaa miestä en kaipaisi

Siinä pääpiirteittäin mitä mieheltä kaipaan, omasta mielestäni en ole liian vaativa, mutta ehkä muut ovat oikeassa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali vaatimustaso tuo on.

Vierailija
2/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että nämä ovat ainoat vaatimukset. Pelkästään noilla kriteereillä sulle kelpaisi joka toinen vastaantuleva mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit listalta varmaankin sen tärkeimmän eli kemian. Ja se on se varsinainen syy. Muutenhan lista on lähinnä minimi.

Vierailija
4/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahat. Minun vaatimukset:

- ei sairaalloisen ylipainoinen

- ei alkkis/narkkari

- ei pahoja mt-ongelmia

- ei väkivaltainen

- uskollinen

Vierailija
5/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä vaativa. Tuollainen keskivertolista. Vaikka minä en tuota vaatimusrajaasi ylitäkään koska olen alle 175cm :D

Vierailija
6/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti itse miesten silmissä ATN, eli et hahmota omaa tasoasi. Muutenkin tällaiset tasonasettajat vaikuttavat aina pinnallisilta tiukkiksilta eivätkä saa ketään kiinnostumaan.

Vierailija
7/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako mies joka ei ole rasisti ja jota ei haittaa jos muut uskonnot alistavat naisia? 

Vierailija
8/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perusjuttuja joista ei edes listaa vaivautuisi vääntämään. 

Tai no, itselläni ei ole oikeastaan pituus- tai -kroppavaatimusta, mutta ainakin nuo muut jutut. 

Kuka vain saa vaatia mitä haluaa, jos kestää sen ettei välttämättä tärppää.

Vierailija
9/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tosiaan puuttuu se tärkein, eli kemia ja sehän syntyy vain jos miehellä on statusta, itsevarmuutta ja jännämiehen elkeitä.

Vierailija
10/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulen usein ystäviltäni, että olen sinkku sen takia, että olen aivan liian vaativa muesten suhteen.

Ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ovat:

- ei luuviulu eikä ylipainoinen, ei tarvitse olla lihaksia eikä pieni pyöreys haittaa

- minua pidempi (175 cm tarpeeksi pitkä)

- näkee ulospäin että hygieniasta huolehdittu

Muita vaatimuksia:

- sosiaalinen (koska olen itse ulospäin suuntautunut)

- meillä olisi edes jotain yhteistä

- ystävällinen, eli esim rasistia tai naista alistavaa miestä en kaipaisi

Siinä pääpiirteittäin mitä mieheltä kaipaan, omasta mielestäni en ole liian vaativa, mutta ehkä muut ovat oikeassa. Mitä mieltä olette?

Tuo pituus on lapsellinen asia, mihin naiset monesti tarttuu. Jos ihminen on sopiva muuten niin heivaako sen vai sen takia, että ei ole tarpeeksi pitkä? 

Vierailija
11/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että nainen voi vaatia pitkää miestä, mutta jos mies vaatii hoikkaa naista, niin haukutaan pinnalliseksi kusipääksi. Siihen painoon kun voi jokainen itse vaikuttaa, toisin kuin pituuteen.

Vierailija
12/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammatti pitää olla ja paljonko on tienattava?

Vierailija
13/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen, eli haet niitä suosittuja miehiä, joilla on kaikilla kauniit naiset? Jos näin, niin ymmärrän hyvin miksi sua pidetään liian nirsona.

Vierailija
14/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa että kemioiden on kohottava heti ensimetteistä alkaen on vaatimukset turhan korkealla. Onko ne liian korkeat riippuu pitkälti siitä haluatko kumppanin vai haluatko kumppanin vain jos hän täyttää vaatimukset.

Vierailija
15/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi katsoa pelkkää vaatimuslistaa vastatakseen kysymykseesi, sillä oma "tasosi" vaikuttaa siihen mitä sinun on kohtuullista vaatia, jotta saisit miehen. Jos et omilla vaatimuksillasi saa ketään, vaadit silloin liikaa omaan tasoosi nähden. Joku toinen samoilla vaatimuksilla voi saada miehen helposti.

Toinen voi vaatia miehiltä asioita, jotka toisella ihmisellä olisivat mahdottomia. Esimerkiksi minä en voi vaatia, että mies on komea ja rikas, koska olen itse ruma, ja komea ja rikas mies saa helposti naisen, joka on minua kauniimpi ja vähintään yhtä hyväluonteinen (miehellä ei ole siis mitään syytä valita minua). Tai siis, toki voin vaatia vaikka mitä, mutta sillä tavalla en saa ketään.

Joudun asettamaan vaatimukset niin alas, että minua haluavat enää vain epätoivoisimmat kännimiehet reiäksi, ja totta puhuen mieluummin olen forever alone. Sinulla on varmasti toiveikkaampi tilanne, mutta jos noilla vaatimuksilla ei ole onnannut, niin jostain pitää tinkiä.

Vierailija
16/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla ei väliä, mielellään tienaisi sen verran, ettei minun tarvitsisi häntä elättää. Eli jos esim asuisimme yhdessä ja vuokra maksettaisiin puoliksi niin hän omilla rahoillaan siihen pystyisi.

Vierailija
17/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalit "kriteerit". Tuosta jos kovasti lasket, niin saat pian hakea kadulta ensimmäisen vastaan tulevan puliukon itsellesi.

M39

Vierailija
18/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin ne uloispäinsuuntautuneimmat miehet ovat myös enemmän parisuhteessa tai hakevat vain seksiä. Sinkkuna olet ja pysyt.

Vierailija
19/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi katsoa pelkkää vaatimuslistaa vastatakseen kysymykseesi, sillä oma "tasosi" vaikuttaa siihen mitä sinun on kohtuullista vaatia, jotta saisit miehen. Jos et omilla vaatimuksillasi saa ketään, vaadit silloin liikaa omaan tasoosi nähden. Joku toinen samoilla vaatimuksilla voi saada miehen helposti.

Toinen voi vaatia miehiltä asioita, jotka toisella ihmisellä olisivat mahdottomia. Esimerkiksi minä en voi vaatia, että mies on komea ja rikas, koska olen itse ruma, ja komea ja rikas mies saa helposti naisen, joka on minua kauniimpi ja vähintään yhtä hyväluonteinen (miehellä ei ole siis mitään syytä valita minua). Tai siis, toki voin vaatia vaikka mitä, mutta sillä tavalla en saa ketään.

Joudun asettamaan vaatimukset niin alas, että minua haluavat enää vain epätoivoisimmat kännimiehet reiäksi, ja totta puhuen mieluummin olen forever alone. Sinulla on varmasti toiveikkaampi tilanne, mutta jos noilla vaatimuksilla ei ole onnannut, niin jostain pitää tinkiä.

Saihan Minttukin Kimin.

Naisiin ei oikein päde nämä tasoteoriat, koska miehet ovat niin kaikkiruokaisia ja makujen kirjo on valtava.

Plus naiset pystyvät kohentamaan ulkonäköään niin paljon keinotekoisesti. Etenkin jos vielä saa rikkaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle kauneuskirugian mahdollisuudet, niin kuin nyt vaikka se Minttu.

Vierailija
20/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla ei väliä, mielellään tienaisi sen verran, ettei minun tarvitsisi häntä elättää. Eli jos esim asuisimme yhdessä ja vuokra maksettaisiin puoliksi niin hän omilla rahoillaan siihen pystyisi.

Miksei palkkanne voi mennä esim. suhteessa 30/70? Todellako et olisi valmis maksamaan suurempaa osuutta vuokrasta, jos mies tienaa vähemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi