Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en ymmärrä niitä jotka huutavat. Että 2tyypin diepetes on aina. Itse aiheutettu.

Vierailija
20.11.2016 |

Mulla puhkes diabetes haimatulehduksen jälkeen. Ja haimatulehdus tuli lääkkestä jota söin riskejä tietämättä. Kun luotiin liikaa lääkäriin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa.

Useimmat tietävät aiheesta liian vähän, joten he mellastavat.

Samat ihmiset luulevat, että syövän saa aina tekemällä jotain tai jättämällä jotain tekemättä. 

Vierailija
2/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diepetes on vakava sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä heitä, jotka eivät opi kirjoittamaan ollenkaan oikein, Suomen hyvästä perusopetusjärjestelmästä huolimatta.

Vierailija
4/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diepetes on vakava sairaus.

Anteeksi. Otsikkoon tuli virhe vahingossa. Voiko sitä korjata jotenkin. Ap

Vierailija
5/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan johdu aina elintavoista, joillakin se voi tulla ihan muista syistä. Suurinosa siihen sairastuvia on kuitenkin itse sen aiheuttanut elintavoillaan ja mikä minua ärsyttää on se kun diabetes on itse aiheutettu ja sitten valitetaan että eihän, kun tää johtuu jostain ihan muusta, ei ole oma vikaperinteisestä. Se vie uskottavuuden kokonaan niiltä joilla ei oikeasti ollut mitään tekemistä oman sairastumisensa kanssa

Vierailija
6/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valitettavasti voi korjata otsikoita tai tekstejä, se on harmi tällä palstalla.

En kuitenkaan usko, että oli kirjoitusvirhe, nuo kirjaimet eivät ole vierekkäin. No, oppia ikä kaikki, ei ole koskaan liian myöhäistä oppia kirjoittamaan sairauksienkaan nimiä tai muita sanoja oikein.

Vierailija
7/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä. Minulla ainakin maksa tuottaa liikaa sokeria ja siksi sokerit on koholla vaikka kuinka vähän muuten käyttäisin sokeria/hiilihydraatteja. En tiedä miten itse voisin asiaan vaikuttaa, muuta kun nyt syömällä lääkärin määräämiä pillereitä.

Vierailija
8/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi syynä ovat geenit.

Vierailija
9/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei valitettavasti voi korjata otsikoita tai tekstejä, se on harmi tällä palstalla.

En kuitenkaan usko, että oli kirjoitusvirhe, nuo kirjaimet eivät ole vierekkäin. No, oppia ikä kaikki, ei ole koskaan liian myöhäistä oppia kirjoittamaan sairauksienkaan nimiä tai muita sanoja oikein.

Joo. Nopeasti kirjoitin. Niin tuli nyt nuin. Ap

Vierailija
10/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes ei ole mikään yksiselitteinen sairaus joka voidaan mustavalkoisesti jakaa ykkös- ja kakkostyypin diabetekseen. Raja on varsin häilyvä ja sairastuneella voi olla molempien tyyppien piirteitä. Näin ollen diabetes ja sen hoitotasapainon löytyminen on hyvin yksilöllistä. Ei voida yksiselitteisesti sulkea genotyypin, ravinnon, ympäristön ja esimerkiksi virusten aiheuttamaa vaikutusta sairauden ja sen oireiden puhkeamisessa.

Vierailija
11/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pilleritkin voi aiheuttaa 2 tyypin diabeteksen.

Vierailija
12/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä diabeteksessä on se ikävä puoli. Että on syötävä kolmen tunnin välein. Vaikka ei tekis yhtään mieli syödä. Muuten laskee sokerit liian alas. Ap

Vierailija
13/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että ap ei osannut kirjoittaa sitä otsikkoon, mutta viestiinsä osas?

Hmm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi