Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö Netpostia? Oletteko olleet tyytyväisiä?

Vierailija
20.11.2016 |

Pyrin paperittomaan kotiin vuonna 2017 ja ajattelin e-laskujen lisäksi ottaa käyttöön Netpostin. Onko kokemuksia miten toimii? Paljon kirjeitä ei sitä kautta pitäisi tulla, kun niitä kirjeitä ei muutenkaan paljon tule.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, ilmoitus tulee s-postiin ja käteväähän se on.

Pieni miinus minusta on se, että laskua voi tarkastella suoraan NetPostissa, mutta jos ja kun haluaa kopida tilinumeron, viitenumeron yms. niin se pitää erikseen ladata PDF-muodossa ja sitten vielä kerran avata. Hiukan turha ja rasittava välivaihe. E-lasku on kuitenkin paljon kätevämpi hoitaa.

Vierailija
2/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosia käytössä ja olen tykännyt. Laskuja sinne pukkaa, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enkä  aio ottaa käyttöön, on tarpeeksi  meilibokseja jo ennestään. Laskut saa suoraan verkkopankkiin jos haluaa.

Vierailija
4/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin vähän häiritsee se, että postit rahdataan viroon ja joku ne siellä skannaa ja laittaa mulle netin kautta. Mites se kirjesalaisuus ja suomalainen työ?

Vierailija
5/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, mutta aika vähän sinne tulee mitään koska säännölliset laskut tulee e-laskuna suoraan nettipankkiin. Mutta siis kun on ollut käyttöä niin olen kyllä ollut tyytyväinen, kätevää kun sähköpostiin tulee ilmoitus uudesta postista ja samoin S-Pankin nettipankista pystyy tuon Netpostin tarkistamaan. Samoin tuo nettipankki osaa automaattisesti lukea mahdollisesta Netpostiin tulleesta laskusta tiedot ja siirtää ne nettipankkiin.

Vierailija
6/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä joskus kun silloisen työpaikan palkkalaskelmat menivät Netpostiin. Ja yhden kerran vuodessa tulevan laskun olin ohjannut sinne. Lopetin käytön viime vuonna kun sille ei ollut mitään käyttöä. Otan laskuni mieluummin verkkopankkiin, josta ne saa helposti kuitattua. Luottokorttilasku on ainoa, minkä haluan paperisena kotiin.

Vierailija
7/7 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele!!  Netposti lähetteli aikuisen lapseni palkkalaskelmia minun nestpostiini. Kun valitin, netposti vastasi, että meillä on liian samanlaiset nimet!!!!

Netpostin tietoturva on siis aivan olematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä