Miten monet arkirintaliivit sinulla on? Mikä on keskimäärin liivien käyttöikä?
Kommentit (26)
ja kyssäri... Te joilla on yli 10 liivit ja sivulauseissa et kesto noin puol vuotta tai lähtee kaarituet irti niin etteks te heitä sit niitä roskiin???
Mulla on yhdet urheiluliivit (vanhat kuin taivas), kolmet normaalit kaarituelliset (joista yksistä puuttuu toinen kaarituki, mutta ei voi heittää pois kun tarttee) ja yhdet geeliliivit. Mulla vielä vaikeuttaa liiviostoksia se, että rinnat on niin kummallisen malliset. Mitkään topatut (paitsi geeli-) ei käy, ne ei kertakaikkiaan istu.
Ja on muuten tautisen vaikeaa löytää toppauksettomia, tukevia ja samalla seksikkäitä tai edes nättejä liivejä! :(
Ostan uusia tarvittaessa. Käyttöikää en kyllä osaa arvioida, nuo paremmat merkit kestävät kauan - ja joskus tulee ostettua jotain halpiksia ja ne menee roskiin aika pian.
eli ihan tavallisia kevyesti topattuja kaariliivejä. en koskaan nuku liivit päällä, se on epämukavaa! imetysliivit mulla oli sellaset halvat jotka heitin pois kakkosen syntymän jälkeen... ostan sitten uuden jos/kun kolmas syntyy! =)
Pidän päivän ja sitten pesen koneessa hienopesussa kaikki alusvaatteet kerralla. Ostan neljät liivit vuodessa ja aina kaikki mitä sopii (hyvä jos kahdet löytyy sovittaessa).
Sitten yritän heittää menemään sellaisia, jotka on käyneet liian isoksi tai muuten on kulahtaneet.
Käsipesulla kalliit ihanat liivit kesti kolme vuotta, mutta kun rinnan koko muuttuu, niin se sit muuttuu.
No kolmet tänä keväänä olen ostanut ja yhdet niistä on sporttiliivit. Ei liivit nyt niin kalliita ole. On vähän eri juttu kyllä, jos on kotona. Välillä käy yläosaksi silloin toppi tms.
Mitä järkee on omistaa 46 liivit, tai sinnitellä yksillä? No, jonkun mielestä voi olla tyhmää, että mulla on vain viidet, mut uusia ja kauniita kaikki. Heitin just haikein mielin kaikki imetys- ja odotusliivit roskikseen, yhteensä seitsemät. Haikein mielin siksi, että ne oli niin mukavat päällä, inhoan kaaritukia!