Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monet arkirintaliivit sinulla on? Mikä on keskimäärin liivien käyttöikä?

Vierailija
10.03.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavoin teistä on epämiellyttävää nukkua ilman liivejä. Onko jokin tietty asento, jolloin rinnat levähtävät epämiellyttävästi, vai mistä on kyse? Onko kyse nimenomaan rintojen painosta?

Olen itse pienirintainen, joten on hirveän vaikea asettua asemaanne. Minua vain ahdistaisi yötä päivää liivit päällä olo. Ja kuvittelisin, että kun isot rinnat on pakattu liiveihin ja makaa vatsallaan, niin sitä joutuu makaamaan mielettömän kummun päällä=) Pystyttekö silti nukkumaan vatsallanne?

Vierailija
2/26 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15,

Kävin laskemassa, koska vaatehuone on tässä ihan vieressä. Ihan itsenikin vuoksi laskin, koska kiinosti monetkohan omistan.

20,

Hyvistä alusvaatteisiin erikoistuneista putiikeista.

23,

Mulla on alusvaatteita (stringit, alushousut, yömekot, kimonot, pyjamat yms lisäävät määrää). Mutta ne ovat mun intohimojani ja olen friikahtanut alusvaatteisiin. Joku toinen voi ostella enemmän cd-levyjä ja toinen on kiinostunut ostelemaan erilaisia verhoja, kyllä meitä naisia ja miehiä mahtuu moneen junaan ja vaunuun.

25,

Ei rintaliivit paljoa maksa. Jätät vain ostamatta esim viikon herkut, tupakat, iltapäivä lehdet yms turhat ja hemmottelet itseäsi ihanilla alusvaatteilla. Kyllä sitä äidinkin pitää välillä saada uudet ja hyvät rintaliivit. Edelleen hyviä liivejä ja ihanaa palvelua saa alusvaatteisiin erikoistuneista putiikeista. Jos yksin shoppailet KappAhlin liivihyllyillä ymmärrän tuskasi, ei sieltä mitään järkevää löydy.

29,

Minusta on epämiellyttävää nukkua ilman rinsikoita, koska olen rintava, 70D. Se vain tuntuu hankalalle. Olen hoikka ja jos ´nukkuu selällä´, niin rinnat levähtää kainaloihin tai tuonne sivuille. Jos nukun mahallaa, rintoihin sattuu, koska ovat vapaasti ja puristuvat huonosti. Ja muutenkin mulla hikoo rinnan alta, joten kun siinä on kangasta pysyy iho hyvänä. Jos nukkuu ilman liivejä, aamulla on tosi kipee selkä ja hartijat. Liivit tukee hyvin rintoja ja laadukkailla rintskoilla on mukava nukkua yönsä hyvin. Joskus pidän kyllä niukkaa toppiakin, mutta meillä makkarissa on usein aika lämmin, joten sillä tulee kuuma. Ja minä rakastan nukkua vatsallani. :)

T. 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vain kuvitella sen epämiellyttävän tunteen, kun rinnat valahtaa kainaloihin selällään nukuttaessa=) Iho varmaan venyy epämiellyttävän tuntusesti nimenomaan keskeltä.

Vierailija
4/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä tarpeen mukaan.

Vierailija
5/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat imetysliivit vuodelta 2003. Hyvin ovat toimineet nämä 3 vuotta. Kohta ostan uudet, kun pikkukakkonen syntyy :)

Vierailija
6/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on päiväkäyttöön, osa yöliivejä (niissä ei ole kaaritukia) ja osa urheiluliivejä. Ja kahdet imetysliivit, vaikken imetä.

Vierailija
7/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksinkertaisesti varaa ostella 70E-kokoisia liivejä.

Vierailija
8/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko oikeesti liivit päällä?

Vierailija
9/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nukutko oikeesti liivit päällä?

Nukun. Tarvitsen tuen noille; liian isot olemaan ilman.

Vierailija
10/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivejä aina kun mieleiset sattuu kohdalle.

Vierailija
11/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla aina lähtee kaarituki irti, niin pitää ostella uusia aika tiheesti

Vierailija
12/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän myös yöllä ja jopa kaarituettuja. Pakko, kun on isot ja riippuvat rinnat.

Vierailija
13/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämättömiä lähes saman verran. Ostan ehkä neljät taiviidet vuodessa.

Vierailija
14/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs näin:

- 5kpl urheilurintsikoita (hyvät tuet yms)

- 17 kpl kaarituettomia siistejä ja seksikkäitä rintsikoita lähinnä yö käyttöön, mutta usein käytän näitä päivisinkin (70D on ja öisin on tuskaa olla ilman liivejä)

- 15 kpl tavallisia, mutta siistejä ja seksikkäitä rintsikoita (aamu-päivä-ilta käyttöön)

- 9 kpl imetysliivejä (nuorekkaita, ei valkoisia tai muutenkaan kovin mammamaisia)

Merkkeinä lähinnä Gossard, Aubade, Chantella, Victoria´s Secrets yms. Ei tämä mamma Anttilassa shoppaile.. :)

Pidän 3kk - 12kk, syynä on lähes aina kyllästyminen. Vanhat pois ja uudet tilalle. Alusvaatefriikki kun olen, niin luonnollisesti minulla on paljon alusvaatteita. Ja ihan kaikkia pidän, vaihtelen usein montakin kertaa päivässä (saapahan mieskin vaihtelua :))

Vierailija
15/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elikäs näin:

- 5kpl urheilurintsikoita (hyvät tuet yms)

- 17 kpl kaarituettomia siistejä ja seksikkäitä rintsikoita lähinnä yö käyttöön, mutta usein käytän näitä päivisinkin (70D on ja öisin on tuskaa olla ilman liivejä)

- 15 kpl tavallisia, mutta siistejä ja seksikkäitä rintsikoita (aamu-päivä-ilta käyttöön)

- 9 kpl imetysliivejä (nuorekkaita, ei valkoisia tai muutenkaan kovin mammamaisia)

Merkkeinä lähinnä Gossard, Aubade, Chantella, Victoria´s Secrets yms. Ei tämä mamma Anttilassa shoppaile.. :)

Pidän 3kk - 12kk, syynä on lähes aina kyllästyminen. Vanhat pois ja uudet tilalle. Alusvaatefriikki kun olen, niin luonnollisesti minulla on paljon alusvaatteita. Ja ihan kaikkia pidän, vaihtelen usein montakin kertaa päivässä (saapahan mieskin vaihtelua :))

Vierailija
16/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan yhdet joita käytän päivin öin ja pesen n. kerran viikossa! liivit ovat noin vuoden vanhat ja meinaan käyttää vielä pitkään!

Vierailija
17/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta kauniita alusvaatteita:)

Keskimääräistä käyttöikää on vaikea arvioida koska rintaliivejä on noin paljon.

Vierailija
18/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä käsin, mutta ihan hyvin ne meni koneessa ja olen lihonut niin ne ei enää mahdu.

Vierailija
19/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte ainakin vaihdan joka toinen päivä päiväliivit, ja yöllä pidän tietty yöliivejä erikseen, joita kans vaihdan joka toinen yö.

Vierailija
20/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden lopettamisen jälkeen ollut ongelma, että mistä löytää riittävän isoja liivejä pienellä ympärysmitalla, kun on tuo kuppikoko kasvanut 2:lla.

Kauhulla odotan, mitä tuleman pitää kun joskus (toivottavasti) raskaudun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän