Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen mehun juomisesta...

Vierailija
10.03.2006 |

jatkuvasti täällä kirjoituksia siitä kuinka haitallista mehun juonti on ym..

Meillä 3 vuotias ei tykkää sitten yhtään maidosta eikä syö oikeastaan hedelmiäkään. Minä tarjoan ruokien kanssa täysmehuja. Minun mielestäni parempi että saa edes niistä jotain vitamiineja jne.

Ei se ole sen haitallisempaa ruuan kanssa annako vettä vai mehua, samat happohyökkäykset ne syntyy ruokaillessakin.

Jos lapsi syö 5 kertaa päivässä ja juo samalla lasin mehua ei siinä enää väliajoilla jano yllätä. Poikkeuksia tietenkin on jos kovasti juostaan tai niin edespäin mutta silloin piisaa vesikin.

mehut kunniaan! ...varsinkin täysmehut...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailujen välillä ei kuitenkaan mehun antamista suositella, koska lapselle muodostuu äkkiä mehujano. Eli hän väittää janoaan, vaikka oikeasti haluaakin makeaa mehua.

Vierailija
2/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äidin joka antoi 2v:lle pillimehua illalla ja yöllä kun lapsi sitä halusi eikä muuten rauhoittunut... Taitaa olla hyvät hampaat tulossa tuolle lapselle:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janojuomana sitten väliaikoina vesi. Ei lisäainemehuja, vaan täysmehuja tai vaikka itse puristettua appelsiinimehua.

Vierailija
4/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun mielestäsi vesi parempi ruuan kanssa kuin täysmehu? Perustele?

Vierailija
5/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmissä myös kuitua, jota mehuissa ei ole.

Vierailija
6/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ja terveellisimman mehun saat kun teet sen itse laitat hieman sokeria muttet liikaa. Lapsesi tottuu siihen kylla( minun tottui) ja juovat sita varsin mielellaan. PALJON parempi kuin sokerilitkut, joihin on lisatty keinotekoisesti vitamiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan