Teinin joululahjatoiveet, mitä mieltä?
- Anti-Gravity Goatgase (valkoinen)
- Suoristusrauta
- Langattomat kuulokkeet
- Anastasia Beverly Hills Stick Foundation (Shadow)
- Sigma F25 ja F55 meikkisivellin
- Zoeva 129 Luxe Fan meikkisivellin
- Mabel and Meg Lumilixir Serum 20ml
- Lush Mask of Magnaminty (125g)
- Lush Bubblegum huulikuorinta
- Suklaata
- Aamutakki (harmaa)
- Harry Potter ja kirottu lapsi
Kommentit (65)
Meillä varmasti tulossa saman kuuloinen lista. Sellainen oli ainakin viime vuonna. Hyvä, että jotenkin ymmärsin mistä puhutaan. Mikä on anti-gravity coatgase?
Puolet tuosta listasta on minulle hepreaa, mutta ei minulla teinityttöä olekaan.
Tyttäresi on katsonut liikaa youtube meikkiguruja. Halvemmallakin saa hyviä siveltimiä.
En mä ees tiedä mitä noista osa on :)
Oma tytär on jo aikuinen.
Meidän teini, 16 vuotias poika tietää että mitään joulupukkia ei ole olemassa, lahjat ostaa suurilta osin me, eli vanhemmat.
Joten tietää olla toivomatta ihan "mahdottomia"
Mulla on teinipoikia joten en noita juttuja tiedä mutta varmaan ihan kiva lista 😊
Miksi kaikki olettaa, että listan laatija on tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki olettaa, että listan laatija on tyttö?
tuo on totta. voihan kyseessä olla neitimäinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo eka on??
Kertokaa nyt joku, hyvä ihme, mikä tuo eka on? Uteliaisuuteni tappaa minut!
kannattaa teinille kertoa, ettei harry potter ole yhtä hyvä, kuin aiemmat osat. se perustuu näytelmään ja sen on kirjoittanut eri henkilöt. jos varoituksitta huolimatta haluaa, niin sitten voit ostaa.
Tiedän nuo kyllä kaikki, mutta minkä noista meinaat ostaa lahjaksi?
Nuo kaikki ovat todella kalliita lahjapyyntöjä.
Ja oikeesti, tuo kuoren nimi GOAT CASE, olisin keksinyt jotain muuta.
Sukulaiset kuitenkin kyselee lahjavinkkejä, joten annan tuosta muutaman helpon heille, kuten kirja ja aamutakki. Isä voinee ostaa kuulokkeet. Itse sitten tilaan netistä mitä nyt onnistun löytämään. Ebayssä nuo anti gravity jutut ei montaa euroa maksa, voisin tilata sukulaispojille myös.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Goatgase....
Hui, yhden kirjaimen typo!
Se eka on puhelimen kuoret jotka voi tökätä vaikka seinään kiinni. Miten aikuiset ihmiset ei osaa googlettaa
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nuo kyllä kaikki, mutta minkä noista meinaat ostaa lahjaksi?
Nuo kaikki ovat todella kalliita lahjapyyntöjä.
Ja oikeesti, tuo kuoren nimi GOAT CASE, olisin keksinyt jotain muuta.
Lushin huulikuorinta maksaa ehkä pari euroa. Mask of Magnamity 10-12 euroa. Eikä ne suoristusraudatkaan montaa kymppiä maksa ellei tarvitse jotain hyperluxus-versiota.
Mitäs muiden teinit on toivoneet?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muiden teinit on toivoneet?
Meidän 15v kovasti toivoisi tätä Cath Kidstonin reppua mutta sanoi itse että on se aika kovan hintainen perusrepuksi. Saa sen kuitenkin koska entinen reppu alkaa vedellä viimeisiään ja se luksus on se lahjaosuus käyttötavaraan :) Lisäksi saamme yhteislahjaksi kirjoja, toivoi Christien Tommy ja Tuppenceja joista meiltä puuttuu kaksi. Muita toiveita on suklaa ja jotain pikkuyllätyuksiä, jotka varmasti saa kavereilta ja sukulaisilta. Yllärinä saa minulta sellaisen ylipitkän tekoturkishuivin joita aina paijailee kaupassa.
Ei taida ihan Prismasta löytyä =)