Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin joululahjatoiveet, mitä mieltä?

Vierailija
19.11.2016 |

- Anti-Gravity Goatgase (valkoinen)
- Suoristusrauta
- Langattomat kuulokkeet
- Anastasia Beverly Hills Stick Foundation (Shadow)
- Sigma F25 ja F55 meikkisivellin
- Zoeva 129 Luxe Fan meikkisivellin
- Mabel and Meg Lumilixir Serum 20ml
- Lush Mask of Magnaminty (125g)
- Lush Bubblegum huulikuorinta
- Suklaata
- Aamutakki (harmaa)
- Harry Potter ja kirottu lapsi

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sw

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset kuitenkin kyselee lahjavinkkejä, joten annan tuosta muutaman helpon heille, kuten kirja ja aamutakki. Isä voinee ostaa kuulokkeet. Itse sitten tilaan netistä mitä nyt onnistun löytämään. Ebayssä nuo anti gravity jutut ei montaa euroa maksa, voisin tilata sukulaispojille myös.

Ap.

Ebaysta... Voiko epäeettisempää toimintaa olla? No, tärkeintä on vissiin että teini saa kaiken haluamansa.

Kerropa mitä omat lapsesi saavat joululahjaksi?

Miksi vitussa pitää maksaa itsensä kipeäksi ostamalla verolandiasta, kun euroopasta saa halvemmalla.

Itse lopetan työt parin vuoden päästä, ja sen jälken haistatan pitkän vitun suomelle. Ei minua täällä varmaan kukaan kaipaa, mutta eipä minua täällä näykkään sen jälkeen, kun vantaalla koneeseen nousen.

Polkekaa te täällä loskassa ja sateessa, meikä vaihtaa loskan aurinkoon ja lämpöön mallia Espanja.

Ei ole autonlasit jäässä, eikä ole pelkoa liukastumisesta, eikä venettä ja moottoripyörääkään veroteta, ja mönkijälläkin saa ajella ilman veroseuraamuksia..

Maksaa ken tahtoo, mutta minua ei huvita.

Ymmärrän hyvin alapeukut, kun teitä vituttaa asua täällä verolandiassa, kun toiset makoilee biitsillä, ja hyvä eläke muljahtaa tilille kerran kuussa, ja ruoka maksaa 20 prosenttia verolandian hinnoista..

Iltiksessä oli tällä viikolla juttu perheestä, joka muutti Espanjaan, ja ruokakulut viisihenkisellä porukalla kaljoineen ja viineineen 80-100€.

Elämä on valintoja, ja jos loskasta ja pakkasesta ja maailman kovimmasta verotuksesta tykää, niin verolandia on oikea valinta, minua se ei kiinnosta.

Luitko sen iltisjutun kommenttiketjua? Ruokakulut olivat pahasti alakanttiin, ja vielä vähemmän selviät 20%lla kotimaan ruokameoista, jos olet sinne menossa. Elinkustannukset ovat neljänneksen pienemmät, mutta jos kalja ja viini on pääasia, no, ne ovat edullisia

https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Spain

Sitten taas, jos olet menossa Thaimaahan, ruoka on varmastikin halvempaa

https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Thaila…

mutta en silti kadehdi, koska a) siellä on kuuma ja liikaa ihmisiä ja b) olet joko eläkeläinen tai tk-eläkkeellä, eikä kummassakaan ole kadehdittavaa. Jos olisit muuttamassa Norjaan, voisin kadehtia sitä. Jäämeren rannoille taas kesällä ❤

Vierailija
42/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset kuitenkin kyselee lahjavinkkejä, joten annan tuosta muutaman helpon heille, kuten kirja ja aamutakki. Isä voinee ostaa kuulokkeet. Itse sitten tilaan netistä mitä nyt onnistun löytämään. Ebayssä nuo anti gravity jutut ei montaa euroa maksa, voisin tilata sukulaispojille myös.

Ap.

Ebaysta... Voiko epäeettisempää toimintaa olla? No, tärkeintä on vissiin että teini saa kaiken haluamansa.

Miksi vitussa pitää maksaa itsensä kipeäksi ostamalla verolandiasta, kun euroopasta saa halvemmalla.

Itse lopetan työt parin vuoden päästä, ja sen jälken haistatan pitkän vitun suomelle. Ei minua täällä varmaan kukaan kaipaa, mutta eipä minua täällä näykkään sen jälkeen, kun vantaalla koneeseen nousen.

Polkekaa te täällä loskassa ja sateessa, meikä vaihtaa loskan aurinkoon ja lämpöön mallia Espanja.

Ei ole autonlasit jäässä, eikä ole pelkoa liukastumisesta, eikä venettä ja moottoripyörääkään veroteta, ja mönkijälläkin saa ajella ilman veroseuraamuksia..

Ymmärrän hyvin alapeukut, kun teitä vituttaa asua täällä verolandiassa, kun toiset makoilee biitsillä, ja hyvä eläke muljahtaa tilille kerran kuussa, ja ruoka maksaa 20 prosenttia verolandian hinnoista..

Iltiksessä oli tällä viikolla juttu perheestä, joka muutti Espanjaan, ja ruokakulut viisihenkisellä porukalla kaljoineen ja viineineen 80-100€.

Elämä on valintoja, ja jos loskasta ja pakkasesta ja maailman kovimmasta verotuksesta tykää, niin verolandia on oikea valinta, minua se ei kiinnosta.

Siitä jutusta puuttui tieto, että lasten suomalainen koulu maksaa heille monta sataa euroa per lapsi per kuukausi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kerrankin joku täällä puhuu asiaa

Vierailija
44/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mask of Magnaminty on ainakin ihan mahtava :D Siveltimiä saa halvemmallakin

Vierailija
45/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goatgase....

Hmm mikäs tästä tulikaan ekana mieleen :D

Vierailija
46/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suoristusrauta

100e

- Langattomat kuulokkeet

halvat minimi 50e

n.30e

-  Sigma F25 ja F55 meikkisivellin

31e + 25e = 56e

15e

35e

13e

12e

- Suklaata

- Aamutakki (harmaa)

50e

- Harry Potter ja kirottu lapsi 30e 

400e lapsen joululahjoihin. Aika paljon.

En laskenut sulle postikuluja mukaan, varaudu että ehkä joku 40e menee kun metsästät tuota kosmetiikkaa.

Vierailija
47/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suoristusrauta

- Langattomat kuulokkeet

- Sigma F25 ja F55 meikkisivellin

- Suklaata

- Aamutakki (harmaa)

- Harry Potter ja kirottu lapsi

Paras lahja on, kun äiti halaa pitkään ja hartaasti:)

Vierailija
48/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Varmaan vuohen Afrikkaan.

Vierailija
49/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Suoristusrauta

100e

- Langattomat kuulokkeet

halvat minimi 50e

n.30e

31e + 25e = 56e

15e

35e

13e

12e

- Suklaata

- Aamutakki (harmaa)

50e

En laskenut sulle postikuluja mukaan, varaudu että ehkä joku 40e menee kun metsästät tuota kosmetiikkaa.

En jaksa muuhun ottaa kantaa kuin että ei todellakaan toi potteri maksa noin paljoa..

Vierailija
50/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä, että tuon huulikuorinnan saa helposti ja edullisesti tehtyä itsekin. Netistä löytyy vino pino ohjeita, ja kuorinnan laittaa sitten johonkin nättiin purnukkaan lahjaksi.

Ainakin minulle itsetehty tuo kivan säväyksen :)

Vierailija
51/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Suoristusrauta

100e

- Langattomat kuulokkeet

halvat minimi 50e

n.30e

31e + 25e = 56e

15e

35e

13e

12e

- Suklaata

- Aamutakki (harmaa)

50e

Kaikilla ei ole pikkurahasta pulaa. Minun ei tarvinnut muuten edes laskea yhteissummaa.

Vierailija
52/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei liity ihan aiheeseen mutta voisiko joku pikkutyttöjen vanhempi vastata. Kummitytöllä 10 v on syntymäpäivä tulossa ja olen ajatellut ostaa sellaisen hatchimals-lelun sille. Olen ymmärtänyt että ne ovat nyt suosittuja lelumarkkinoilla vai mitä.

Meillä ei 10-vuotias enää halua oikeastaan leluja. Enemmän tykkää kirjoista, piirustusjutuista, kosmetiikasta, päiväkirjasta, peleistä, pyjamasta, aamutakista jne jne.

Vierailija
53/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 18v tylleröiseni toivoo uusia farkkuja ja vartalorasvaa, siinä kaikki

Vierailija
54/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinipoika 16 v. toivoo Honor kasia. Ei muita toiveita, mut sanoo tykkäävänsä ihan kaikesta kuten villasukista ja suklaasta, koska ne lämmittää aina. Saapi kyllä toiveensa toteen. <3

Vierailija
55/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusrauta 39e, aamutakki 29e, Potter 22e

Vierailija
56/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nuo kyllä kaikki, mutta minkä noista meinaat ostaa lahjaksi? 

Nuo kaikki ovat todella kalliita lahjapyyntöjä.

Ja oikeesti, tuo kuoren nimi GOAT CASE, olisin keksinyt jotain muuta.

Lushin huulikuorinta maksaa ehkä pari euroa. Mask of Magnamity 10-12 euroa. Eikä ne suoristusraudatkaan montaa kymppiä maksa ellei tarvitse jotain hyperluxus-versiota.

Huulikuorinta ainakin 10e. No ei siltikään liikaa..?

Vierailija
57/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoristusrauta 39e, aamutakki 29e, Potter 22e

No tuollaisia huipputarjouksia ei vaan ole joulun alla, että saisi kunnollisen suoristusraudan 39e:lla.

Vierailija
58/65 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitvit.. mistä tuo sivun  ylälaidan laskeskelija sai kuulokkeille satasen hintaa? On halvemmallakin.

Eikös lahjalistojen ideana ole ollut se, ettei kaikkea tarvitsekaan hankkia, vaan siiä on niitä toiveita.  Kylpytakkien väristä inisijät: tuliko mieleen, että tyttö ehkä juuri halusi harmaan eikä ragevärikästä?

Meikkisuteista: lahjaksi on kiva toivoa/saada niitä vähän parempia suteja (kalliimpia) kuin mihin itellä viikkorahoista tai kesätyörahoista on varaa. Kestävät kauemman, parempi jälki. Itse voi sitten täydentää halvemmilla sarjaa.

Ja jos joku poika haluaa just jonkun pelin, niin miksei sekään käy jollekin vänkääjälle? Hei vanhemmat, älkää välittäkö näistä vänkääjistä täällä, vaan jos pystytte niin toteuttakaa sen oman lapsen toive. Tai ainakin joku niistä, ei kaikkea tarvi saada. Ei me ainakaan ole listoja tehty kaikkia toivoen. Tai olkaa ainakin jouluna kotona, jos ei muuta voi. Sekin on parasta.

Vierailija
59/65 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko goatgase vuohikaasua? siis vuohen perua...

Vierailija
60/65 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samalta näyttää oma lahjalistani, vaikka olen jo 25 (joo me ostamme edelleen paljon lahjoja perheen kesken). Lisäksi ostan itse itselleni lahjaksi kihartimen, ABHn glow kitin, makeup revolutionin blush-paletin ja concealer-paletin.

Meikkaaminen on harrastus :)