Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinin joululahjatoiveet, mitä mieltä?

Vierailija
19.11.2016 |

- Anti-Gravity Goatgase (valkoinen)
- Suoristusrauta
- Langattomat kuulokkeet
- Anastasia Beverly Hills Stick Foundation (Shadow)
- Sigma F25 ja F55 meikkisivellin
- Zoeva 129 Luxe Fan meikkisivellin
- Mabel and Meg Lumilixir Serum 20ml
- Lush Mask of Magnaminty (125g)
- Lush Bubblegum huulikuorinta
- Suklaata
- Aamutakki (harmaa)
- Harry Potter ja kirottu lapsi

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei liity ihan aiheeseen mutta voisiko joku pikkutyttöjen vanhempi vastata. Kummitytöllä 10 v on syntymäpäivä tulossa ja olen ajatellut ostaa sellaisen hatchimals-lelun sille. Olen ymmärtänyt että ne ovat nyt suosittuja lelumarkkinoilla vai mitä.

Vierailija
22/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muiden teinit on toivoneet?

Meidän 15v kovasti toivoisi tätä Cath Kidstonin reppua mutta sanoi itse että on se aika kovan hintainen perusrepuksi. Saa sen kuitenkin koska entinen reppu alkaa vedellä viimeisiään ja se luksus on se lahjaosuus käyttötavaraan :) Lisäksi saamme yhteislahjaksi kirjoja, toivoi Christien Tommy ja Tuppenceja joista meiltä puuttuu kaksi. Muita toiveita on suklaa ja jotain pikkuyllätyuksiä, jotka varmasti saa kavereilta ja sukulaisilta. Yllärinä saa minulta sellaisen ylipitkän tekoturkishuivin joita aina paijailee kaupassa. 

Kone ei anna avata linkkiä, koska sivusto on epäilyttävä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika, 15 vuotta, toivoi vaan NHL 17 pleikkapelin.

Saa kyllä muutakin.

Vierailija
24/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, toi purkanmakunen huulikuorinta! Mulla oli tapana käytännössä syödä sitä.

Mutta siis "mitä mieltä?", no sulla taitaa olla aika ulkonäkökeskeinen lapsi. Ja jotenkin tylsältä kuulostaa jotain suteja joululahjaksi... Eikö aamutakki edes voisi olla pirteän värinen. Ja lisäksi toivon ettei lapsesi löydä lahjalistaansa vauvapalstalta, ja otsikossa "mitä mieltä". Itse ainakin suuttuisin helvetisti.

Vierailija
25/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän 15v kovasti toivoisi tätä Cath Kidstonin reppua mutta sanoi itse että on se aika kovan hintainen perusrepuksi. Saa sen kuitenkin koska entinen reppu alkaa vedellä viimeisiään ja se luksus on se lahjaosuus käyttötavaraan :) Lisäksi saamme yhteislahjaksi kirjoja, toivoi Christien Tommy ja Tuppenceja joista meiltä puuttuu kaksi. Muita toiveita on suklaa ja jotain pikkuyllätyuksiä, jotka varmasti saa kavereilta ja sukulaisilta. Yllärinä saa minulta sellaisen ylipitkän tekoturkishuivin joita aina paijailee kaupassa. 

Kone ei anna avata linkkiä, koska sivusto on epäilyttävä..

Sulla on tiukkapipoinen torjuntaohjelma, ihan CKn omille sivuille se oli... :D  Googlesta löytyy haulla Cath Kidston Small Garden Birds Backpack. Nätti reppu. 

Vierailija
26/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullinen lista. Noiden avulla toki hyvä puunata itseään ja sitten kuvata sitä joka tilanteessa netin ihmemaahan setämiesten nautittavaksi.

Vierailija
27/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on surullista on ainoa toive on joku pleikkaripeli

Vierailija
28/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nuo ovat? En edes tienyt yli 90 % luettelon jutuista, että mitä ovat.

Tajusin ainoastaan tuon aamutakin ja harry potterin muut ovat yhtä hepreaa.

T. 16vpoika

Vierailija
29/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset kuitenkin kyselee lahjavinkkejä, joten annan tuosta muutaman helpon heille, kuten kirja ja aamutakki. Isä voinee ostaa kuulokkeet. Itse sitten tilaan netistä mitä nyt onnistun löytämään. Ebayssä nuo anti gravity jutut ei montaa euroa maksa, voisin tilata sukulaispojille myös.

Ap.

Ebaysta... Voiko epäeettisempää toimintaa olla? No, tärkeintä on vissiin että teini saa kaiken haluamansa.

Vierailija
30/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin tyttärelle (15 v) joululahjat. Kaksi pussilakanasettiä, kaksi kylpypyyhettä ja niihin sopivat kasvopyyhkeet, pyjaman, uuden penaalin ja Tigin Oatmeal&Honey -tuplapakkauksen. En sekaannu noihin kauneusjuttuihin, vikaan menee kuitenkin 😀 eli ostaa ne omilla rahoillaan.

Vierailija
31/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cracking mathematics -kirjan, jonkun pulmatehtäväkirjan ja vihreitä kuulia. Yritän keksiä vielä jotain yllätyslahjoja.

Vierailija
32/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö on ainakin tähän mennessä pyytänyt vaan jotain pientä lahjoitusta (n.10€) mopokorttikassaan ja jotain muusikoiden elämäkertoja, mutta eipä tuo kyllä meikkaakkaan tai mitään sellaista.

Vierailija
33/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset kuitenkin kyselee lahjavinkkejä, joten annan tuosta muutaman helpon heille, kuten kirja ja aamutakki. Isä voinee ostaa kuulokkeet. Itse sitten tilaan netistä mitä nyt onnistun löytämään. Ebayssä nuo anti gravity jutut ei montaa euroa maksa, voisin tilata sukulaispojille myös.

Ap.

Ebaysta... Voiko epäeettisempää toimintaa olla? No, tärkeintä on vissiin että teini saa kaiken haluamansa.

Kerropa mitä omat lapsesi saavat joululahjaksi?

Vierailija
34/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on surullista on ainoa toive on joku pleikkaripeli

No siinähän suret :D

Vierailija
35/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko epäonnistunut teinityttönä, jos meikkisiveltimien sijaan toivon bändipaitoja, Cup Cake Cultin tuotteita ja Tim Burtonin ohjaamia elokuvia? 

Vierailija
36/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mopokortti täytyy maksaa omista rahoista? Minusta se vähentää autokortin harjoittelutarvetta ja ajokortti kuuluu vanhempien kustantaa.

Vierailija
37/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Miksi vitussa pitää maksaa itsensä kipeäksi ostamalla verolandiasta, kun euroopasta saa halvemmalla.

Itse lopetan työt parin vuoden päästä, ja sen jälken haistatan pitkän vitun suomelle. Ei minua täällä varmaan kukaan kaipaa, mutta eipä minua täällä näykkään sen jälkeen, kun vantaalla koneeseen nousen.

Polkekaa te täällä loskassa ja sateessa, meikä vaihtaa loskan aurinkoon ja lämpöön mallia Espanja.

Ei ole autonlasit jäässä, eikä ole pelkoa liukastumisesta, eikä venettä ja moottoripyörääkään veroteta, ja mönkijälläkin saa ajella ilman veroseuraamuksia..

Maksaa ken tahtoo, mutta minua ei huvita.

Vierailija
38/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mopokortti täytyy maksaa omista rahoista? Minusta se vähentää autokortin harjoittelutarvetta ja ajokortti kuuluu vanhempien kustantaa.

''

Ja mistä ihmeestä teini saa ne 200 euroa?

Vierailija
39/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko epäonnistunut teinityttönä, jos meikkisiveltimien sijaan toivon bändipaitoja, Cup Cake Cultin tuotteita ja Tim Burtonin ohjaamia elokuvia? 

Et, päinvastoin olet erittäin onnistunut teinityttönä kun väheksyt toisten lahjatoiveita ja asetat omasi niiden yläpuolelle.

t. teinityttö itsekin

Vierailija
40/65 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Miksi vitussa pitää maksaa itsensä kipeäksi ostamalla verolandiasta, kun euroopasta saa halvemmalla.

Itse lopetan työt parin vuoden päästä, ja sen jälken haistatan pitkän vitun suomelle. Ei minua täällä varmaan kukaan kaipaa, mutta eipä minua täällä näykkään sen jälkeen, kun vantaalla koneeseen nousen.

Polkekaa te täällä loskassa ja sateessa, meikä vaihtaa loskan aurinkoon ja lämpöön mallia Espanja.

Ei ole autonlasit jäässä, eikä ole pelkoa liukastumisesta, eikä venettä ja moottoripyörääkään veroteta, ja mönkijälläkin saa ajella ilman veroseuraamuksia..

Maksaa ken tahtoo, mutta minua ei huvita.

Ymmärrän hyvin alapeukut, kun teitä vituttaa asua täällä verolandiassa, kun toiset makoilee biitsillä, ja hyvä eläke muljahtaa tilille kerran kuussa, ja ruoka maksaa 20 prosenttia verolandian hinnoista..

Iltiksessä oli tällä viikolla juttu perheestä, joka muutti Espanjaan, ja ruokakulut viisihenkisellä porukalla kaljoineen ja viineineen 80-100€.

Elämä on valintoja, ja jos loskasta ja pakkasesta ja maailman kovimmasta verotuksesta tykää, niin verolandia on oikea valinta, minua se ei kiinnosta.