Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko kuvitella ihastuvasi/rakastuvasi ylipainoiseen mieheen?

Vierailija
19.11.2016 |

Miehelläni on ylipainoa, painaa 122kg ja on 183cm pitkä. Pitää kuitenkin muuten hygieniastaan huolta, pukeutuu siististi ja parturissa käy vähintään kerran kuukaudessa. Painoa vaan päässyt kertymään herkuttelun ja liikkumattomuuden takia reilusti. On kuitenkin aiemmin nuoruudessaan harrastanut paljonkin urheilua ja kamppailulajeja, joten ei vieläkään ole sellainen löllyvä ihrakasa, eli on harteikas. Eniten painoa kertynyt keskivartaloon.
Itsekkään en todellakaan ole mikään täydellinen, mutta välillä hävettää miehen puolesta hänen painonsa. Meillä ei tuttavapiirissä muita, jotka olisivat reippaasti ylipainoisia.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta rajansa sillä ylipainollakin on. Olen itse muutaman kilon päässä normaalipainosta, mutta kuntoni on hyvä ja sellainen vois myös mies olla. Eli kun miestä katson, niin en haluaisi, että liiat kilot ovat ensimmäinen minkä miehessä huomaisin. Massaa saa ja pitääkin olla, mutta vauvamahaa en miehellä katselisi. Ja oikeasti, en todellakaan osaa sanoa miehestä onko hänellä ylipainoa vai ei jos hän on suurinpiirtein sopusuhtainen. Haluan myös, että mies painaa enemmän kuin minä, eli muut voivat ottaa ne alle 70 kiloiset miehet. N40

Vierailija
22/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni oli jo tavatessamme minua pari senttiä lyhyempi ja melko mahakas (itse olen aina ollut pitkä ja hoikka, melkein alipainoinen). Ei ole muuttunut sen jälkeen ja rakastan häntä valtavasti ja seksikin on loistavaa ollut aina <3 Lähinnä huolettaa hänen terveytensä kannalta välillä tuo paino, en halua menettä häntä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset harteikkaat ja mahakkaat nallekarhumiehet on <3 Ja niinku moni täällä on jo ehtiny todeta, luonnehan viime kädessä ratkasee

Vierailija
24/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuttunut mielipide tässä asiassa oman kokemuksen myötä. Aiemmin en tuntenut seksuaalista vetovoimaa ylipainoisia miehiä kohtaan lainkaan, mutta sitten tutustuin ja ihastuin mieheen, jolla on noin 15 kiloa ylimääräistä ja joka ei muutenkaan vastaa aiempaa ulkonäköihannettani. Tunnustan, että kun näin hänet ensimmäisen kerran alasti, hänen vatsansa ja miestissinsä vähän latistivat tunnelmaa. Ajan kanssa silmäni on kuitenkin tottunut, ja nykyään pidän häntä komeana ja seksikkäänä. Suhteemme on ihana ja tuonut paljon hyvää molempien elämään, mutta tässä on valitettavasti päässyt käymään niin kuin arvata saattaa, eli olen itsekin lihonut kymmenisen kiloa.

Vierailija
25/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole pystynyt, jotenkin liian feminiininen tuollainen lanne-ja tissimies. Liika estrogeeni miehen elimistössä tekee hänestä myös kyttäävän ja epävarman suhteessa, joten ei ole herkkua myöskään henkisellä puolella. Tämän arvion pohjaan lähipiirini ylipainoisiin miehiin, joista osa om nyksiä, osa jo eksiä.

Vierailija
26/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole pystynyt, jotenkin liian feminiininen tuollainen lanne-ja tissimies. Liika estrogeeni miehen elimistössä tekee hänestä myös kyttäävän ja epävarman suhteessa, joten ei ole herkkua myöskään henkisellä puolella. Tämän arvion pohjaan lähipiirini ylipainoisiin miehiin, joista osa om nyksiä, osa jo eksiä.

Totta. Liiallinen pehmeys miehellä ei todellakaan saa minussa aikaan mitään "ihana nallekarhu" ajatusta, vaan lähinnä Pakoon! -ajatuksen. En edes yrittäisi alkaa muuttamaan tuollaista miestä mitenkään, mielenkiintoni ei siihen riittäisi vaikka mies olisi kuinka mukava muuten. Kaveriksi siis jäisi, miesystävää hänestä ei tulisi koskaan Nalle Puh -kropalla.

Vierailija
27/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustelemaan mieheni oli alipainoinen,lihonut 25v 30kg ja kertakaikkiaan palvon hänen nallukka olemustaan!lisäksi hänen luonteensa on suojeleva ja rakastava!täydellinen minun makuuni.

Vierailija
28/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen löytyy jo kotoa.

Vierailija
29/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin. Olen ihastunut/rakastunutkin. Nyksä oli reilusti ylipainoinen meidän tavatessamme ja on lihonut siitäkin vielä jonkin verran. Eksistä yksi oli ylipainoinen, kaksi normaalipainon alarajoilla. Minulle painolla ei ole merkitystä parinvalinnassa.

Vierailija
30/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet todella nolo. Toivottavasti miehes antaa sulle lapikasta.

Mutta kysymykseen vastaus: miksei jos muuten natsaisi.

Vierailija
31/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut niin poikamaisen luisen laihan miehen kanssa kuin nallekarhumaisen ladon oven kanssakin ja jälkimmäinen oli kropaltaan ehdottomasti parempi. Laiha mies oli liian luinen, liian kova ja kapea, liian heiveröisen oloinen. Ylipainoinen ladon ovi -mies oli taas turvallisen tuntuinen, rauhallisen jämäkän oloinen ja hyvän tuntuinen pitää kiinni. Hänen jälkeensä laihan liikut miehet eivät enää näyttäneet miehiltä.

Vierailija
32/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voisin kuvitella ihastuvani ja rakastuvani, mutta en silti enää ikinä aloittaisi uudelleen suhdetta lihavan miehen kanssa. Syy on se, että pidän seksistä. Lihavalla miehellä jossain vaiheessa alapää ei enää toimi ja siinä sitten kärvistellään. Nyt pari vuotta jo menty kokonaan ilman, miehen asenne on huono kaikin puolin, ja täytyy sanoa, että tunteet ovat aika tavalla pakkasen puolella.

Tiedoksesi, että normaalipainoinenkin voi kärsiä impotenssista.

Vierailija
33/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni hän painoi päälle sata kiloa. Laihtui kyllä armeijassa ja pari vuotta armeijan jälkene paino pysyi alhaisena mutta nyt on repsahtanut taas siihen sataan kiloon. Joten kyllä, minä rakastan miestäni vaikka hän onkin lihava.

Vierailija
34/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, nykyiseni on aika reippaasti ylipainoinen. Ihana mies, mun mielestä todella komea. Seksikin sujuu hyvin. Just viimeksi eilen illalla mietin miten ihanaa oli nukahtaa miehen syliin, painaa pää rintaa vasten, tulee niin turvallinen olo kun toinen on niin iso ja roteva.

Niin ja jos sillä on jotain merkitystä, niin olen kyllä itsekin ylipainoinen. Olen deittaillut kaikenlaisia miehiä todella hoikista isokokoisiin. 

Vierailija
35/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääs samanlainen kysely ja kysykää miehiltä voisko ihastua ylipainoiseen naiseen... Vastaukset on hyvin erilaisia. 

Vierailija
36/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki läskit inhottaa.

N 157cm. 47 kg.

Vierailija
37/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

122 kg on kyllä jo epäterveellinen paino. Itse olen urheillut koko ikäni ja paino on 82, pituus 185. Eli miehelläsi on 40 kg läskiä ylimääräisenä kuormana.

Vierailija
38/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

122 kg on kyllä jo epäterveellinen paino. Itse olen urheillut koko ikäni ja paino on 82, pituus 185. Eli miehelläsi on 40 kg läskiä ylimääräisenä kuormana.

40 kg läskiä = 80 voipakettia.

Vierailija
39/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 kiloa pois niin alkaa olla ihan ok. Ei 122 kiloinen mies ole millään tavoin terveen mitoissa ja painoa on turha selitellä mitenkään. Sairas mies, ei menisi jatkoon minulla.

Vierailija
40/48 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani on noin 178/95 (en ole mitannut enkä punninnut, itse joskus arveli olevansa tuon pituinen ja painoinen) eli kyllä voin. Vyötärölihavuus huolettaa terveyden kannalta, mutta leveät hartiat, kapea lantio ja pitkät sääret ovat ne, joita hänessä katselen ja ihailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme