voisitko kuvitella ihastuvasi/rakastuvasi ylipainoiseen mieheen?
Miehelläni on ylipainoa, painaa 122kg ja on 183cm pitkä. Pitää kuitenkin muuten hygieniastaan huolta, pukeutuu siististi ja parturissa käy vähintään kerran kuukaudessa. Painoa vaan päässyt kertymään herkuttelun ja liikkumattomuuden takia reilusti. On kuitenkin aiemmin nuoruudessaan harrastanut paljonkin urheilua ja kamppailulajeja, joten ei vieläkään ole sellainen löllyvä ihrakasa, eli on harteikas. Eniten painoa kertynyt keskivartaloon.
Itsekkään en todellakaan ole mikään täydellinen, mutta välillä hävettää miehen puolesta hänen painonsa. Meillä ei tuttavapiirissä muita, jotka olisivat reippaasti ylipainoisia.
Kommentit (48)
Rakastan nytkin, ihana mies, vaikka mahaa on tullut tässä 20 vuodessa. :)
Juu voin kuvitella. Mä tuun ja vien sun miehen.
Toki voisin kuvitella ihastuvani ja rakastuvani, mutta en silti enää ikinä aloittaisi uudelleen suhdetta lihavan miehen kanssa. Syy on se, että pidän seksistä. Lihavalla miehellä jossain vaiheessa alapää ei enää toimi ja siinä sitten kärvistellään. Nyt pari vuotta jo menty kokonaan ilman, miehen asenne on huono kaikin puolin, ja täytyy sanoa, että tunteet ovat aika tavalla pakkasen puolella.
Kyllä voin ja olen niin tehnytkin. Kuinka pinnallinen voi olla, ettei näe sitä ihmistä siinä, johon ihastuu tai rakastuu? Jos sinua se mietityttää tai peräti hävettää, niin anna olla, hän ei ole ansainnut kaltaistasi moukkaa naisystäväkseen. Saa jostain paremman. (Enkä pahoittele tätä, koska kenenkään ei tarvitse kärsiä siitä, että joku siippaehdokas häpeää jotain tällaista asiaa.)
Eräs kaverini, monen mielestä tosi kaunis ja itse aina hoikka luonnostaan, on seurustellut aina ainoastaan niiden hieman nallekarhumaisten isojen miesten kanssa. Sanoi aina, että tykkää heistä juuri sellaisinaan, ja naisella on muutenkin arvot kohdallaan. Pitää miehistä miehen itsensä takia, ei vartalon.
Ihastuin ja rakastuin noin 30kg ylipainoiseen mieheen. Itse olin/olen hoikka. Yhdessä ollaan oltu parikymmentä vuotta.
juu, itse asiassa olenkin juuri päättömästi ihastunut suunnilleen ap;n kuvaileman kokoiseen mieheen. Mies naimisissa eikä tiedä tunteistani.
Tottakai, vaikka iso osa miehistä luuleekin että naiset tykkäävät vain komeista tai rikkaista ukoista.
Olen aina rakastunut hoikkiin, melkein alipainoisiin miehiin, vaikka pidän sellaisia nallekarhumaisia haluttavampina. Kunhan ulkonäössä on edes jotain miellyttävää, niin sisin ratkaisee.
Ihastuin ja rakastuinkin. Miehen ylipaino häiritsi aluksi, mutta ajattelin, että vain luonteella on väliä.
Ja niin sillä olikin - kunnes tuli seksin aika. Mies ei ollut edes ehtinyt riisua, kun tajusin jo, ettei meillä ole tulevaisuutta. Mies makasi päälläni ja minusta tuntui siltä, että murskaannun. En saanut edes happea. Maha oli myös tiellä silloinkin, kun olin hänen päällään. Ei kiitos.
En. Varsinkaan jos kutsuu itseään nallekarhuksi.
Tosin elämä on opettanut ettei kaikki mene niin miten itse kuvittelen.
Enkä halveksi ylipainoisia ihmisiä, tunnen vaan vetoa normaalipainoisiin. Ei tarvitse olla hoikka, mutta selvästi ylipainoinen ei ainakaan vielä ole mielenkiintoani herättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Toki voisin kuvitella ihastuvani ja rakastuvani, mutta en silti enää ikinä aloittaisi uudelleen suhdetta lihavan miehen kanssa. Syy on se, että pidän seksistä. Lihavalla miehellä jossain vaiheessa alapää ei enää toimi ja siinä sitten kärvistellään. Nyt pari vuotta jo menty kokonaan ilman, miehen asenne on huono kaikin puolin, ja täytyy sanoa, että tunteet ovat aika tavalla pakkasen puolella.
On paljon hoikkia miehiä, joiden alapää ei toimi. Esimerkiksi tupakointi tai heikko ruokavalio vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ylipaino. Toki normaalipaino on paras vaihtoehto sekä miehellä että naisella.
Helposti. Kokonaisuus ratkaisee. Jos mies on fiksu, mukava ja siisti. :)
Kyllä voisin ja olenkin ihastunut ap:n kuvailemaan mieheen. Olennaista on, että mies on ylipainosta huolimatta harteikas eli jonkinlaisen urheilutaustan omaava. Sitä vastoin ylipainoisia hylkeen tyyppisiä lössyköitä en voi sietää; siis niitä miehiä, joiden olemus näyttää jauhosäkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon hoikkia miehiä, joiden alapää ei toimi. Esimerkiksi tupakointi tai heikko ruokavalio vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ylipaino. Toki normaalipaino on paras vaihtoehto sekä miehellä että naisella.
Tuo on ihan totta, mutta tupakoija karsiutuisi ihan alkumetreillä. Olen vielä nykyään ilmatieallerginenkin, käryttäjän seurassa olo käy tukalaksi. Huonon ruokavalion mies on tyypillisesti sellainen pelkän ruskean ruoan syöjä, joten eipä sitten olisi yhteisiä aterioita... vaikea kuvitella yhteenmuuttoa. Tietysti nuo molemmat ongelmat voisivat ilmestyä parisuhteen aikana.
paljon mieluummin ap:n kuvaileman lainen mies, kuin 60kg painava luikku kukkakeppi.
Kyllä vain. Antti Railio on mielestäni maailman seksikkäin mies.
Olen naimisissa ylipainoisen miehen kanssa. Hän on elämäni rakkaus. Mieheni on lihaksikas ja harteikas. Hänellä on luonnostaan epätavallisen suuri lihasprosentti. Mutta lihoo myös helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ei oo potenssissa ongelmia. Liekö itsetuntokysymys. Jos häpeää itseään niin ei ihme jos ei seiso.
Joo, ollaan molemmat reippaasti ylipainoisia, oltiin jo rakastuessa. Eikä hävetä yhtään.