voisitko kuvitella ihastuvasi/rakastuvasi ylipainoiseen mieheen?
Miehelläni on ylipainoa, painaa 122kg ja on 183cm pitkä. Pitää kuitenkin muuten hygieniastaan huolta, pukeutuu siististi ja parturissa käy vähintään kerran kuukaudessa. Painoa vaan päässyt kertymään herkuttelun ja liikkumattomuuden takia reilusti. On kuitenkin aiemmin nuoruudessaan harrastanut paljonkin urheilua ja kamppailulajeja, joten ei vieläkään ole sellainen löllyvä ihrakasa, eli on harteikas. Eniten painoa kertynyt keskivartaloon.
Itsekkään en todellakaan ole mikään täydellinen, mutta välillä hävettää miehen puolesta hänen painonsa. Meillä ei tuttavapiirissä muita, jotka olisivat reippaasti ylipainoisia.
Kommentit (48)
Mun ensimmäinen mies oli komea, atleettinen ja urheilullinen.
Ajattelin etten koskaan voisi ihastua vatsakkaaseen tyyppiin mutta niin vaan ollaan oltu 2. kanssa naimisissa jo 20v:D Ok, tosin lähes 2m ei vatsakumpu näytä niin pahalta kuin lyhyellä miehellä ja onhan hänellä maailman kauneimmat lihaksikkaat sääret ja pakarat, ylipaino on vain tuossa vatsan alueella. Leveät hartiat ja kauniit lihaksikkaat käsivarret myös. Ja paino on tässä syksyn aikana karissut jo 12 kiloa (pari vuotta sitten ensin 8kg) joten kohta on niin timmiä miestä että!
Rakastuin ensisijaisesti ihanaan luonteeseen ja miehen älykkyyteen mutta kyllä tuo on komeakin mun silmissäni:) Nyt siis mitat 196/100.
Voisin, kaikinpuolin iso ja vanttera viikinki-mies miellyttää eniten silmääni. Olen itsekkin vanttera, ylipainoinen enkä mikään heiveröinen tutisija joten tarvitsen fyysisestikkin vahvan miehen rinnalleni.
Tietysti lihakseton läski ei täytä kritkriteerejä vaan kyllä pitää sitä voimaakin löytyä ja olla hyvä kunto, tarvittaessa jaksaa kävellä 30km yhtenä päivänä kuten itsekkin jaksan.
Ilman kehonkoostumusmittausta ei voi tietää tuleeko ylimääräinen paino pelkästään läskistä, lihas-rasvasuhde on tärkeämpää kuin paljonko ihminen painaa..
Mulle kyllä kelpais ap:n mies ;D Kuulostaa just sellaiselta isolta nallekarhumaiselta ja miehekkäältä mieheltä, joihin oon ihan heikkona.
Tottakai luonne ja persoona ratkaisee enemmän kuin ulkonäkö, mutta mulla on tapana ihastua isoihin miehiin.
Varmaankin luonne ratkaisee. Riippuu kuitenkin siitä, miten paljon ylipainoa on. Selkeästi obeesiin en varmaankaan ihastuisi, koska reipas ylipaino kertoo elämänhallinnan / itsekurin puutteesta. Puistattaa pienestäkin liikunnasta huohottavat ja aivan sairaasti hikoilevat miehet. Isot kaljamahat ja miestissit ovat myös ällöttäviä. En usko, että sohvalla makkaraperunoita vetävillä miehillä, jotka eivät harrasta lainkaan liikuntaa on erityisemmin yhteistä kanssani.
Muhun vetoaa eniten isot miehet. Joten kyllä, todennäköisemmin lähtisin ylipainoisen kuin laihan miehen mukaan.
Tuskin rakastuisin. Lihavuus johtuu jostain. Jos mies syö liikaa ja epäterveellisesti, niin se ällöttää. En voisi kuvitella mukavaa ruokahetkeä, jos mies lappaa ruokaa järjettömiä määriä. Tähän varmaan joku yrittää väittää, että ei lihavat mitään ahmi. No, jos ei ruokapöydässä, niin muuta napostelua sitten. Jostain se läski tulee.
Liikunta ei taida kuulua lihavan miehen elämään, kun taas minä viihdyn liikunnan parissa.
Ulkonäkö ei miellytä jos mahaa on ja pullaposket. Mutta enemmän vaikuttaa nuo elämäntapojen erilaisuudet.
Kyllä voisin.