Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheltä meinasi tippua silmät päästä (laihtuminen)

Vierailija
19.11.2016 |

Erosin miehestäni noin vuosi sitten ja aloitin surutyön jälkeen elämäntaparemontin. Olen laihtunut nyt noin 17kg eromme jälkeen (ennen bmi 27, tänään 21). Emme ole mieheni kanssa nähneet oikeastaan kevään jälkeen kertaakaan, mutta eilen satuttiin samaan baariin illanviettoon.

Mieheltä meinasi tippua silmät päästä kun näki minut. Tervehti ystävällisesti ensin ja sen jälkeen katsoi minua pidempään ja ei oikein osannut enää sanoa mitään. Vaidoin muutaman sanan siinä ja jatkoin matkaani.

Ette voi uskoa miten hyvältä tuntui! Erosimme kun exäni löysi itselleen uuden naisen (mistä ilmeisesti nyt jo eronnut kanssa). Omalla kohdallani elämä hymyilee jättimäisesti tällä hetkellä. Ihan kuin olisin saanut uuden elämän tämän hoikistumisen myötä :) Mua vitutti aina sanonta ´nothing tastes as good as skinny feels´ mutta nyt voin allekirjoittaa sen täydellä sydämellä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta ap! Olen aloittamassa laihduttamista ja sain tästä motivaatioa :)

Vierailija
2/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja onnea! Millä tavalla laihdutit? Miten elämä sinulle hymyilee? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Sait kivan koston :) Mutta pidähän jalat maassa, vaikka pää huiliikin pilvissä. Onnittelut!

Mä olen laihduttanut yli 30 kiloa ja ai ai, mikä nautinto on ollut keekoilla parin hutsun edessä. Nämä ovat sellaisia "fiksuja" naisia, jotka ovat tyrkyttäneet itseään miehelle useita vuosia. Entisiä työkavereita, jotka ovat olleet niin "kovin pahoillaan" mun lihomisesta, ja halunneet vain olla "olkapäänä ja kuuntelijana". On ne niiin empaattisia. Ukko on kerta kerran jälkeen kertonut, kuinka minua rakastaa (vaikka oisin 500 kiloinen), mutta ei nämä "hyväntahdon lähettiläät" usko, kun niin kova halu on mies pelastaa.

Hahhaahaa, pienestä se ihmispolo nautintonsa saa :D Upeet fiilikset laihtumisen lisäksi, jeees! (Ja on mulla ihan muutakin elämää...)

Vierailija
4/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset on turhamaisia ja pikkumaisia. Koita nyt keskittyä pääsemään yli eksästäsi, haavat ei parane keskittymällä pinnallisuuteen ja "kostamiseen".

T. Nainen joka ei ymmärrä naisia

Vierailija
5/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle naiselle  erokriisi tekee vain hyvää! Olen huomannut sen ympärilläni olevista pariskunnista. Tai ainakin he ovat kaunistuneet ja alkaneet pitää itsestään huolta ihan eri tavalla eron jälkeen. No, parilla on sitten parissa vuodessa into lässähtänyt...

Vierailija
6/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin radikaalilla tavalla kuin syömisten vähentämisellä :) Lopetin maidonjuonnin, pastan, riisin, perunan ja leivän syönnin lähes kokonaan, lisäsin kasviksia reilusti ruokavalioon ja olen juonut vain kahvia ja vettä. Tietysti muutamia siidereitä silloin tällöin. Lisäksi golfasin koko kesän joten liikuntaakin tuli sen myötä. 

Ja elämä hymyilee monella tavalla. Olen saanut murskaantuneen itsetuntoni takaisin (mies tosiaan jätti minut toisen naisen takia, joka sattui myös olemaan silloista minua hoikempi..) ja nautin miesten antamasta huomiosta. Tapailen tällä hetkellä aivan hurmaavaa miestä ja nautin seksistä ihan eri tavalla kun viihdyn omassa vartalossani. Ja tuo seksiasia on muuten ehkä se kaikkein suurin asia jos pitäisi laittaa järjestykseen. En olisi uskonut, että se voi oikeasti olla niin nautinnollista kun ei enää mieti vatsamakkaroitaan vaan voi ylpeästi keimailla miehen edessä ja nähdä miten hän syö minua jo silmillään.. Hih.. menipä nyt pitkälle mutta oikeasti toi on mulle iso asia.

Vierailija
7/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kanssa heti ex-miehen häivyttyä toisen naisen matkaan, n.3kk erosta olin laihtunut 16kg enkä nyt mikään läski ollut aiemminkaan. Laihduin huomaamatta kun ruokahalu katosi ja imetin vauvaa. Sitten samainen perheensä jättänyt sankari ihmettelee että millon oot viimeks painanu noin vähän (56kg), joo ja ei ollut enää siinä vaiheessa sen naisensa kanssa. Kyllä en sitä takasin ottais vaikka maksettais, olin kaiken lisäksi aika vasta synnyttänyt ja saattoi olla raskauskilojakin vielä miehen häipyessä.

Vierailija
8/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nähnyt mukavaa päiväunta. :)

Vierailija
9/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että teidän eron syyt on ollu aivan muualla, ehkä älyssäsi...

Vierailija
10/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkin radikaalilla tavalla kuin syömisten vähentämisellä :) Lopetin maidonjuonnin, pastan, riisin, perunan ja leivän syönnin lähes kokonaan, lisäsin kasviksia reilusti ruokavalioon ja olen juonut vain kahvia ja vettä. Tietysti muutamia siidereitä silloin tällöin. Lisäksi golfasin koko kesän joten liikuntaakin tuli sen myötä. 

Ja elämä hymyilee monella tavalla. Olen saanut murskaantuneen itsetuntoni takaisin (mies tosiaan jätti minut toisen naisen takia, joka sattui myös olemaan silloista minua hoikempi..) ja nautin miesten antamasta huomiosta. Tapailen tällä hetkellä aivan hurmaavaa miestä ja nautin seksistä ihan eri tavalla kun viihdyn omassa vartalossani. Ja tuo seksiasia on muuten ehkä se kaikkein suurin asia jos pitäisi laittaa järjestykseen. En olisi uskonut, että se voi oikeasti olla niin nautinnollista kun ei enää mieti vatsamakkaroitaan vaan voi ylpeästi keimailla miehen edessä ja nähdä miten hän syö minua jo silmillään.. Hih.. menipä nyt pitkälle mutta oikeasti toi on mulle iso asia.

Olet kyllä todellakin tehokas motivaattori laihduttajille :) Tuli jotenkin hyvä mieli luettuani nuo tuntemuksesi! Makeaa mannaa uusi onni jätetylle!

Vierailija
11/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käyttäisi laihtumista "aseena" exää vastaan mutta nautin jo etukäteen tunteesta että näen vuodenvaihteessa kauempana asuvia sukulaisia/ystäviä ja siihen mennessä olen laihtunut huomattavasta ylipainosta lähes normaalipainoon :)

Minä saan hyvän olon siitä että rakkaat ihmiset ovat onnellisia puolestani. En siitä että jotakin voi vituttaa että mitä menetti.

Vierailija
12/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset läskit kommentoi näitä negatiivisia

Vierailija
13/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi erosta ja oot yhä katkera? hanki apua.

Vierailija
14/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kommentoilille tuolla: eihän se mikään suora kosto sille miehelle ole, jos nainen parantaa ulkonäön lisäksi oloaan ja terveyttään, kun näin on ihan itse halunnut tehdä.

Jos laihdutus lähtee ihan omista tarpeista ja syistä, se on hieno juttu. Tällöin siinä on motivaatiota, syystä tai toisesta, ja tulokset kohentavat myös mahdollisesti kolauksen kärsinyttä itsetuntoakin. Tämä taas tuo puhtia tehdä kaikkea muuta positiivista elämälleen.

Ei se toisen laihtuminen ja siitä iloitseminen tällaisten pientenkin voittojen kautta ole teiltä vinkujilta pois.

On se aina makea tunne, kun saa pienenkin selkävoiton ihan viattomin keinoin, jotka eivät ketään satuta. Kateelliset ovat aina kateellisia milloin mistäkin syystä, haters gonna hate. ;)

Onnea sinulle onnistumisesta, pidä nämä fiilikset mielessä, jos tulee joskus epätoivoisempi hetki. Ja tsemppiä muille (enkä ole edes mikään tunnetusti tsemppaava ihminen, tämä vain toi hyvän fiiliksen)!

Vierailija
15/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni näpäytyksenhalu siitä, että pärjää oikein hienosti omillaaan ja yksinäänkin, suorastaan kukoistaa, on ihan tervettä. Sitä kutsutaan kohentuneeksi itsetunnoksi.

Se, että iloitsee siitä, että joku ikävä tai huonosti kohdellut exä näkee uuden uljaamman itsesi, ei tarkoita sitä, että olisi katkera siitä. Pieniä iloja löytää vaikka mistä, katkeruus vanhasta suhteesta ei liity siihen mitenkään.

Ihan joka juttuun ei tässä yhteiskunnassa tarvitse 'hakea apua'.

Vierailija
16/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tää laihtuminen oo mikään ase exää vastaan ollut. Päätin vain ottaa itseäni niskasta kiinni ja katsoa onko minusta siihen (laihtumiseen). Iloisesti yllätyin että on. Onhan se aikaa vievää puuhaa ja vaikeaakin ajoittain mutta niin palkitsevaa. Valitettavasti vaan elämme edelleen sellaisessa maailmassa, jossa naisen on helpompi tuntea olonsa hyväksi kun on normaalipainoinen. Jos voisin muuttaa tämän asian niin varmasti olisin ihan tyytyväinen tuolla bmi 25-27 lukemissakin. Mutta näin se vaan ei oikeasti mene.

Meillä on tämä yksi ainokainen elämä elettävänä ja voihan sitä tietysti olla onnellinen minkä kokoisena tahansa. Minun kohdalla massan mukana meneminen, eli perinteisen kauneusihanteen seuraaminen vaan antoi valtavan määrän hyvänolontunnetta elämääni. Vaateostoksille meneminen on tällä hetkellä aivan fantastista, enää ei tarvitse pukukopissa syyttää huonoa valaistusta siitä, että mekko ei näytä hyvältä päällä. Lisäksi olen saanut heittää mäkeen kaikki muotoilevat alusasuni (jotka ovat kieltämättä tänäpäivänä ihan mukavia jo) ja muutkin vanhat rytkyt ja kaavut.

Yksi elämä. Jos mitään muuta motivaatiota ei oikein meinaa löytyä niin miten olisi tuo. 

Vierailija
17/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka sinä vaan sen kerroshampparin mässyttelyä ja ryystä sidukkaa päälle :D T. toinen laihduttanut

Vierailija
18/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran runsaasti peukkuja kerännyt aloitus siitä, kun miehen antama huomio naisen ulkonäölle tuo erittäin hyvän olon. Ja sitten taas kohta seuraavassa ketjussa öyhötetään "öyh öyh, luuletko sä idiootti mies, että meitä naisia yhtään kiinnostaa joku miesten huomio!?"

Vierailija
19/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka sinä vaan sen kerroshampparin mässyttelyä ja ryystä sidukkaa päälle :D T. toinen laihduttanut

En ymmärrä. Kaikkihan me täällä av:lla ollaan menestyneitä, hoikkia kaunottaria, joiden exillä leuat loksahtelee lattiaan, kun kadulla kohdataan. 

Vierailija
20/39 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran runsaasti peukkuja kerännyt aloitus siitä, kun miehen antama huomio naisen ulkonäölle tuo erittäin hyvän olon. Ja sitten taas kohta seuraavassa ketjussa öyhötetään "öyh öyh, luuletko sä idiootti mies, että meitä naisia yhtään kiinnostaa joku miesten huomio!?"

Tilanteen mukaan :) Ap:nkin motivaatio tuli ihan muusta kuin miesten huomiosta. Mukava lisäbonus tietenkin, kun saa himoitsevia katseita. Mitäpä sitä kieltämään. Itse laihdutin terveyssyistä. Nykyään kaupassa  miehet hymyssä suin "melkein tarjoutuvat punnitsemaan hedelmät ja kantamaan kassit autoon" :D