Vanhemmat miehet HOI!
Olen 25 v. nainen ja korviani myöten ihastunut 47 v. mieheen. Haluan painottaa, että tähän ei liity mitään "isähahmon kaipuu"-tuntemuksia, pidän vain häntä älyttömän komeana ja puoleensa vetävänä. Onkohan kuinka mahdollista/yleistä, että ikäerostamme huolimatta mies kokisi samoin. Mielestämme välillämme on kemiaa ja hän esim. puhuu minulle eri tavalla kuin muille seurueessa oleville. Ongelma on se, että hän on ukkomies. En uskalla paljastaa tunteitani hänelle. Uskaltaisitko sinä, vanhempi mies tehdä aloitteen jos ikäeroa olisi noin paljon?
Kommentit (50)
Itseasiassa ei sillä minulle olisi väliä mihin seikkaan hän vetoaisi pakkeja antaessaa. Tiedän kuitenkin, että hän tekisi sen nätisti. Mutta pakit mitkä pakit, pahaltahan ne tuntuisivat, syystä viis.
Eikö kelläkään miehellä ole kokemusta nuoren naisen aloitteellisuudesta? :)
Minulle kelpaisi tuon ikäinen nainen ja olisin valmis potkimaan avokin hevonvittuun,harmittaa vain että on tuon kanssa tullut lapsi tehtyä,avokki on itse ajanut suhteen tähän tilaan.
itse asiassa olin hieman ihastunut aapeen ikäiseen naiseen mikä ikävä kyllä on kaverin muija ja halusi pelata jotain peliä.
Voi voi.. taas näitä. Todennäköisesti miehellä voi olla jo sinun ikäisiä lapsiakin. Olen itse 48-v komea ja menestynyt mies ja en ole välttänyt työelämässä nuorten naisten iskuyrityksiltä. Nykyinen vaimoni on 38v ja jopa meidän tapauksessa ikäero näkyy.
Edellisestä liitosta vanhin poikani on 27v.,
Olet ihastunut vain miehen käytökseen ja ulkoiseen olemukseen. Et osaa nuoren ikäsi vuoksi edes ajatella mitä elämä voisi olla melkein 25vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla parhaat päivät ovat jo takana.
Mitä jos etsit itsellesi vapaan miehen? Jätä varatut rauhaan.
Tuo on vähän kuin olisi ihastunut johonkin pop-tähteen, kohde on turvallinen koska on saavuttamaton. Mä en usko että mieheen sekaantumisesta seuraisi muuta kuin surua ja murhetta, sori vaan. Koita etsiä tunteillesi jokin muu kohde.
Olen nyt 73 ja silloin kun nuori nainen kertoi tnteestaan, 44. Hän oli silloin 27. Minä olin naimisissa, lapset teini-iässä ja avioliitto rakoili. En olisi itse tehnyt aloitetta samaa ammattia harrastavan naisen suhteen, joka oli niin kiva mutta nuori. Mutta kun hän kertoi kiinnostuneensa minusta, päätin kertoa kohteliaasti tilanteestamme, kos reagoimme siihen ystävystymällä kenties rakastumalla. Päätimme alkaa tutustua toisiimme. Kolmen vuoden päästä olimme sitten naimisissa ja olemme edelleenkin. Yhteiset lapsetkin ovat parisuhteissaan. Hieman mutkattomammissa, vielä. Eli kun kauniisti asian esität, ei siitä haittaa ole. Pääset jatkamaan elämääsi nollatilanteesta, jos miestä ei kiinnosta missään määrin. Kerro hänelle kahdenkeskisesti, että sinulla on ongelma, johon hänellä on vastaus. Hänen vastauksensa jälkeen tiedät, onko teillä yhteinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ap:n kaltainen tilanne eli itseäni 15 vuotta vanhempi mies kiinnostaa (hän ei ole varattu). Joten olisi tosiaan mukava kuulla varttuneempien miesten fiilis siitä, että tekisivätkö aloitteen ikäerosta huolimatta ja miten toisaalta suhtautuisivat, jos selkeästi nuorempi nainen olisi aloitteellinen.
Kyllähän näissä keisseissä naisen pitäisi olla aloitteellisempi, koska tuskin mies kuvittelee, että 15-22 vuotta nuorempi tiukkaperse voisi hänestä olla kiinnostunut.
Miksi pitää edes miettiä aloitetta kun kerran mies on perheellinen ukkomies kysyn vaan.
Apua, nyt kaikki rumat, haisevat setämiehet innostuvat tästä ketjusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ap:n kaltainen tilanne eli itseäni 15 vuotta vanhempi mies kiinnostaa (hän ei ole varattu). Joten olisi tosiaan mukava kuulla varttuneempien miesten fiilis siitä, että tekisivätkö aloitteen ikäerosta huolimatta ja miten toisaalta suhtautuisivat, jos selkeästi nuorempi nainen olisi aloitteellinen.
Kyllähän näissä keisseissä naisen pitäisi olla aloitteellisempi, koska tuskin mies kuvittelee, että 15-22 vuotta nuorempi tiukkaperse voisi hänestä olla kiinnostunut.
Ei! Vaan näissä keisseissä apn pitäisi lopettaa ukosta haaveilu ja siirtää mielenkiintonsa muihin miehiin - vapaisiin.
Oletko ap joku hylkiö jos tuossa iässä ei ole riittävän kuumia suhteita että ajatukset siirtyisivät muualle? Ei kun oletkin itse pitkässä, vaisussa suhteessa. Pitäisikö erota? Ehkä sinkkuus ja vapaat markkinat auttaisivat asiaa.
Ja ihan sama onko ihastusta ruokittu 3 vai 5 vuotta, ihastuksia tulee ja menee ja huonot yhtälöt vain karsitaan.
Hae kuule vaan ihan sinkkumiehiä. Kuvottaa tuollaset ämmät jotka testaa viehätysvoimaansa ukkomiehiin. Sitä paitsi se ei todista mitään, mieshän panee jos tilaisuus tulee.
Jahas, setämies. Älä viitsi enää, toi on noloa.
Niin ja vanhempi mies olen itsekin. t:35
Luulen että eräs 3-kymppinen nainen on minusta kiinnostunut. Itse tunnen samoin. Naiset ovat aika airvaamattomia ja pelkään reaktiota jos kerron tämän hänelle. Voi kun toivoisin että hän tekisi aloitteen. Me setämiehinä kun suhtaudumme rakkaudentunnustuksiin aivan toisella hienovaraisella kypsyydellä kuin nuorina pojankoltiaisena.
Itse aloitin seurustelemisen 15v vanhemman kanssa silloin kun olin 21. Viisi vuotta olemme olleet yhdessä ja kaikki hyvin :)
Tunnusta olevasi ihastunut. Siitä se alkaa tai päättyy. Ei kannata kärvistellä. Sinulta se on kohteliaisuus, häneltä se olisi seksuaalista ahdistelua. Mieti sitä.
"Me setämiehinä kun suhtaudumme rakkaudentunnustuksiin aivan toisella hienovaraisella kypsyydellä kuin nuorina pojankoltiaisena."
Yök. Yök yök yök.
Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt kaikki rumat, haisevat setämiehet innostuvat tästä ketjusta!
Ihme kun kukaan ole vielä tätä AP:tä provoksi väittänyt.
Sikäli ei sulla pitäisi olla menetettävää, että tuo mies voi aina antaa pakit vetoamalla ikäeroon. Jos iskee samanikäistä sinkkua, joutuu kuulemaan totuuden päin naamaa. Siksikin varatuille, eri ikäisille jne. on helpompi ehdotella... ;)