Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet HOI!

Vierailija
18.11.2016 |

Olen 25 v. nainen ja korviani myöten ihastunut 47 v. mieheen. Haluan painottaa, että tähän ei liity mitään "isähahmon kaipuu"-tuntemuksia, pidän vain häntä älyttömän komeana ja puoleensa vetävänä. Onkohan kuinka mahdollista/yleistä, että ikäerostamme huolimatta mies kokisi samoin. Mielestämme välillämme on kemiaa ja hän esim. puhuu minulle eri tavalla kuin muille seurueessa oleville. Ongelma on se, että hän on ukkomies. En uskalla paljastaa tunteitani hänelle. Uskaltaisitko sinä, vanhempi mies tehdä aloitteen jos ikäeroa olisi noin paljon?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko upittaa ettei tämä katoa heti!

Vierailija
2/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mitään aloitetta tehdä. Pitäisin käytännössä varmana, että joutuisin naurunalaiseksi. Ja naimisissa oleva saisi lisäksi osakseen hirveän paheksunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä ukkomiehellä lapsia tai jopa lapsenlapsia? Jos on, niin harkitse tarkkaan. Sinuna kyllä pysyisin muutenkin erossa varatuista miehistä, olisivat ne minkä ikäisiä hyvänsä. Ymmärrän toki tunteesi, olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa.

Vierailija
4/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni.

Vierailija
5/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että mies jättäisi vaimonsa takiani, haluaisin tietää olenko lukenut häntä aivan väärin. Hänellä on myös lapsia, suht pieniäkin. Suuria tunteita ja asioita pelissä. 3 vuotta ollut lähes tauotta mielessäni. Olo on tukala.

Vierailija
6/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ap:n kaltainen tilanne eli itseäni 15 vuotta vanhempi mies kiinnostaa (hän ei ole varattu). Joten olisi tosiaan mukava kuulla varttuneempien miesten fiilis siitä, että tekisivätkö aloitteen ikäerosta huolimatta ja miten toisaalta suhtautuisivat, jos selkeästi nuorempi nainen olisi aloitteellinen.

Vierailija
7/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuoremman naisen on paljon parempi tehdä aloite koska kuten täälläkin palstalla sanottua niin useimmat nuoret naiset ei halua vanhemman miehen aloitetta joten parempi naisen tehdä jotta vältyttäisiin tarpeettomalta ahdistelulta.

Vierailija
8/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa, jos et pelkää että välinne menevät lopullisesti, niin kertoisin hienovaraisesti tunteistani. En kyllä tiedä miten mies suhtautuu. Saattaa kyllä säikähtää, mutta toki olla mielissäänkin kun saa nuorelta naiselta kiinnostusta. Jos hän puhuu sinulle eri tavalla kuin muille, niin mistä arvioit tämän johtuvan? Oletteko kollegoita samassa työpaikassa vai onko hän esimerkiksi opettajasi?

Vierailija
9/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pelkään, että hän pitää minua idioottina jos paljastan tilanteen hänelle, naimisissa olevalle. Pelkään myös, että hän pitäisi minua vain jonain tytön tyllerönä eikä ottaisi vakavasti. Kiitoksia asiallisista vastauksista! :) Odotin loskaryöppyä niskaan.

Vierailija
10/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös ap:n kaltainen tilanne eli itseäni 15 vuotta vanhempi mies kiinnostaa (hän ei ole varattu). Joten olisi tosiaan mukava kuulla varttuneempien miesten fiilis siitä, että tekisivätkö aloitteen ikäerosta huolimatta ja miten toisaalta suhtautuisivat, jos selkeästi nuorempi nainen olisi aloitteellinen.

Jos olisin ylettömän rikas, voisin kuvitella mammonan tekevän minusta kiinnostavan. Mutta koska vuosituloni ovat hikisen sadan tonnin luokkaa, minun olisi vaikea uskoa nuoren naisen olevan minusta millään lailla kiinnostunut. Eli jos tuo kuvaamasi tilanne tosiaan on noin, ja jos tuo heppu yhtään välittää maineestaan, sinun on tehtävä aloite jollain tavalla, joka ei jätä epäselvyyttä.

Vierailija
11/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi kertoi, että hän oli pistänyt minut silmälle jo vuosi pari aikaisemmin ja haaveillut joskus saavansa minut, mutta ei koskaan tehnyt aloitetta. Hän ei silloin ollut enää missään parisuhteessa. Minä itse lähestyin häntä ja juuri samoista syistä, mistä sinäkin olet nyt hullaantunut. Taisin olla juuri ikäisesikin.

Vierailija
12/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu minulle "lempeällä äänensävyllä". Emme ole siis juurikaan tekemisissä, aika harvoin. Voisin alkaa listaamaan tähän merkkejä, joista päättelen kiinnostuksen olevan molemminpuolista, mutta pelkään paljastumista.

Vierailija
13/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piltsua asap. Pääsee ukkomies puutteesta.

Vierailija
14/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori liha kelpaa aina. Ainakin kerran tai pari.

Vierailija
15/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että hän pitää sinua hyvin viehättävänä nuorena naisena. Jos asia on sinua vuosia vaivannut, niin mielestäni sinulla ei ole kovinkaan paljon hävittävää. Varsinkaan, jos ette ole säännöllisesti tekemisissä esimerkiksi työn tai koulun merkeissä. Kannattaa uskoutua ja vaikka asia jäisikin siihen ja välinne saattavat viilentyä tai etääntyä, niin saat ainakin ihanan muiston asiasta, etkä myöhemmin kadu ettet tehnyt mitään.

Vierailija
16/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu minulle "lempeällä äänensävyllä". Emme ole siis juurikaan tekemisissä, aika harvoin. Voisin alkaa listaamaan tähän merkkejä, joista päättelen kiinnostuksen olevan molemminpuolista, mutta pelkään paljastumista.

Tuo äänensävy ei paljon mitään todista, Voi olla ihan muuten vain ystävällinen. Tai kiinnität huomiota äänensävyys silloin kun hän puhuu sinulle. Ja sitten pikkuisen kuvittelet - ihminen havaitsee sitä, mitä odottaa havaitsevansa.

Vierailija
17/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuoremman naisen on paljon parempi tehdä aloite koska kuten täälläkin palstalla sanottua niin useimmat nuoret naiset ei halua vanhemman miehen aloitetta joten parempi naisen tehdä jotta vältyttäisiin tarpeettomalta ahdistelulta.

Eikä nainen  saa syytettä seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
18/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani viehättävä nainen ja saankin paljon miehiltä huomiota, mutta sitten kun itse ihastun, olen niin toivottoman epävarma itsestäni. Saa nähdä uskaltaudunko kertomaan hänelle. Miten voi olla näin vaikeaa..

Vierailija
19/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi aloitetta koska se voisi olla niin ahdistavaa nuoremmasta (epätasa-arvoinen tilanne töissä tms.), mutta olisin hyvin imarreltu nuoremman tekemästä aloitteesta. :)

Vierailija
20/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei nyt ole todellakaan pelkästä äänensävystä. Mutta kuten sanoin, muita asioita ei uskalla alkaa tähän avaamaan ettei minua tunnisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi