Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitatilanteessa mies antaa tulla aina kaiken

Vierailija
18.11.2016 |

Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja yksi on ja pysyy. Mies haukkuu minut aina alimpaan helvettiin kun riitelemme.

Tänään kiukuttelin kun mies viipyi mielestäni liian kauan salilla (tyhmä juttu joo mutta olin nälkäinen ja väsynyt). Mies jotain ärjäisi minulle ja alkoi suoltamaan kaikkea mahdollista kuimka en siivoa koskaan (itsestä tuntuu että minä se olen joka aina siivoaa), kuinka en käy koskaan kaupassa (tällä viikolla jo neljä kertaa),kuinka käyn vaan salilla (viimeksi sunnuntaina), kuinka voisin hakea eroa jos kerran mua mies niin ärsyttää... jne..töissä on ongelmia ja alkoi niistäkin irvailla.

En jaksa aina kuunnella olevani maailman tyhmin, laiskin ja huonoin ihminen maailmassa kun tappelemme esim siitä kuinka toinen on jättänyt vaatteensa lattialle. Pienestä asiasta tulee aina jäätävä riita.

Appiukko on samanlainen joten kotoa tämä malli on tullut mutta miten ihmeessä sen saa kitkettyä pois 40 vuotiaalta mieheltä. Anoppi on ratkaissut asian olemalla aina hiljaa kun meinaa tulla sanomista mutta omalla luonteellani en voi vaan kuunnella .

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan